Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maXcomX schreef:Tuurlijk is PVV (Partij Van Venlo) een partij die een hekel heeft aan allochtonen.
Ze mogen het alleen niet zo benoemen, anders zit Wilders meer in de rechtbank dan in de 2e kamer.
Waarom zouden ze anders hebben laten uitrekenen wat allochtonen kosten?
Wat kosten die lui van de PVV eigenlijk, die daar een beetje met een grote brutale mond moeten menen, waar ik een hekel aan heb? Ik vindt het typisch een partij voor mensen met een beperking.
Wamhorse schreef:maXcomX schreef:Tuurlijk is PVV (Partij Van Venlo) een partij die een hekel heeft aan allochtonen.
Ze mogen het alleen niet zo benoemen, anders zit Wilders meer in de rechtbank dan in de 2e kamer.
Wat kosten die lui van de PVV eigenlijk, die daar een beetje met een grote brutale mond moeten menen, waar ik een hekel aan heb? Ik vindt het typisch een partij voor mensen met een beperking.
En bedankt, jammer voor jou ben ik bij mijn volle verstand en ik denk wel meer mensen uit dit topic.
edit: moet me nog wat van het hart, ik lees heel veel dat mensen denken dat je sociaal milieu of opleidingsniveau meespeelt in je keuze om op de pvv te stemmen. Jammer, heel jammer. Ik voel me zelfs een beetje gekwetst en vind dit zo ongelooflijk bevooroordelend overkomen!!!!
[/quote]Citaat:Iemand noemde ergens hier in het topic ene lijstje van dingen waarom die persoon op de pvv zouden stemmen.
In dat lijstje zaten dingen wat gewoon niet in mijn straatje past. Dingen die mij erg radicaal overkomen en daar heb ik een probleem mee.
Ik zeg dus. Ik zou nooit pvv stemmen om de volgende redenen.
•Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
•Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
•Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedragCitaat:kom op zeg dit zijn geweldige punten echt toppie....hoeveel zware geweldsmisdrijven moet een mens uitvoeren voordat ie gevaarlijk wordt volgens jou?
Hoewel ik gevoelsmatig soms echt voor zware straffen ben geloof ik er niet in dat het werkt. Hoeveel recidivisten zijn er met het huidige systeem? Te veel, het systeem werkt niet. Heel sec de lengte van een straf veranderen werkt niet. Ik geloof zelfs niet dat straffen de methode is, er moet iets constructiefs gedaan worden met mensen die een misdaad begaan. Die projecten die nu lopen met hulphonden en paarden hebben bv. al bewezen dat ze beter werken dan enkel opsluiting. En dan zullen ze echt niet allemaal 'beter' worden, maar ik denk echt dat er dan veel minder mensen in die buurt van drie zware geweldsmisdrijven komen.
tita schreef:Ik weet niet hoor sommige mensen hebben het recht niet meer te leven zeg maar bv een voorbeeld Dutroux..
Wamhorse schreef:Inderdaad Tita, eerst eigen volk en dan pas kijken of er wat overblijft voor ontwikkelingshulp. Als je zelf nog maar 10 euro hebt dan besluit je toch ook om eerst je gezin te voeden?
Wamhorse schreef:Inderdaad Tita, eerst eigen volk en dan pas kijken of er wat overblijft voor ontwikkelingshulp.
mayniac_val schreef:PvdD heeft goede ideeën wat betreft onderwijs, ik denk dat ik daar op ga stemmen
stef schreef:Wat me opvalt is dat de mensen die hier PVV aangeven voornamelijk rond de 20 zijn... Toeval of?
JuliaMaria schreef:Limonade schreef:Wat suggereer je daar mee?
Vraag ik me ook af?
Zelfde geldt voor het ''PVV stemmers zijn laagopgeleid'' (Ik ben verdorie hoogbegaafd en dan krijg ik te horen dat ik laagopgeleid zou zijn in verband met mijn politieke voorkeur, ga weg zeg....)
Wat doet dat er uberhaupt toe? Hoe oud je ook bent, man of vrouw, allochtoon of autochtoon, een IQ van 80 of een IQ van 150: Iedere stem is toch even veel waard?
Skygirl schreef:Sjonge jonge, ze heeft nergens gezegd dat ze denkt dat PVV stemmers over het algemeen dommer zijn hoor?![]()
Wat wel zo is, is dat jongere stemmers vaker 'extremer' stemmen, dus vaker SP of PVV bijvoorbeeld. Dat is gewoon zo. Iedereen hoeft niet gelijk zo in de verdediging te schieten hoor.Je weet zelf toch beter, zelfs als ze dat zou suggereren?
maXcomX schreef:Tuurlijk is PVV (Partij Van Venlo) een partij die een hekel heeft aan allochtonen.