Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veerledec schreef:Het ziektebeeld van Jolanda lijkt me ook wel een stukje anders dan dat van Brandon. Paul stelde best een goede vraag aan de vrouw van de CCE, of ze vergelijkbaar waren. Begon ze te zemelen over dat ze allebei in hun vrijheid waren beperkt, dus ja, ze waren vergelijkbaar. Goed, tot zo ver het intelligente antwoord van de expert..
Sjoos schreef:De vergelijking wordt gelegd aangezien zij degene is waardoor de BOPZ en de M&M's in stroomversnelling kwamen. En ook dmv de media in het nieuws kwam.
NIET qua ziektebeeld oid.
Shauni schreef:1.5 meter waar Brandon aan vast zit.. Waarom niet meer? Hij moet zijn agressie kwijt zeggen ze.. Dat kan natuurlijk niet als hij niks kan.. Wie word nou niet aggresief als je al 3 jaar lang 1.5 meter bewegingsvrijheid heeft. Brandon kan zijn beweging niet kwijt, die moeten we toch allemaal hebben?
franka75 schreef:Wat doet dat spul eigenlijk.Sjoos schreef:Nou, ik weet wat er in de pillenbakjes van dit soort clienten zit. Iets waar een ander 1 mg pilletjes (bijv Haloperidol) van krijgen, krijgen dit soort clienten er 5, van 5 mg.
Ik heb seroquel 25 mg langwerkend en 50 xr plus citalopram 40 mg
veerledec schreef:Sjoos schreef:De vergelijking wordt gelegd aangezien zij degene is waardoor de BOPZ en de M&M's in stroomversnelling kwamen. En ook dmv de media in het nieuws kwam.
De vergelijking werd gelegd en daarom waren de ouders van Jolanda daar. Dus dat ze iets gemeen hadden was wel al duidelijk. Dat dat dus niet meer de vraag was die Paul W. stelde was duidelijk, er werd gezocht naar een oplossing. En dan was van belang of de oplossing voor Jolanda ook een oplossing voor Brandon zou zijn. Ik als leek zeg van niet, van wat ik gelezen heb in de rapporten en dergelijke lijkt het me geen oplossing voor Brandon om hem in een leefomgeving met vier andere patiënten te plaatsen.
veerledec schreef:Sjoos schreef:De vergelijking wordt gelegd aangezien zij degene is waardoor de BOPZ en de M&M's in stroomversnelling kwamen. En ook dmv de media in het nieuws kwam.
De vergelijking werd gelegd en daarom waren de ouders van Jolanda daar. Dus dat ze iets gemeen hadden was wel al duidelijk. Dat dat dus niet meer de vraag was die Paul W. stelde was duidelijk, er werd gezocht naar een oplossing. En dan was van belang of de oplossing voor Jolanda ook een oplossing voor Brandon zou zijn. Ik als leek zeg van niet, van wat ik gelezen heb in de rapporten en dergelijke lijkt het me geen oplossing voor Brandon om hem in een leefomgeving met vier andere patiënten te plaatsen.
Sjoos schreef:Op dit moment lijkt me duidelijk dat dat niet mogelijk is. Wat later mogelijk is kan niemand zeggen natuurlijk.
franka75 schreef:Wat doet dat spul eigenlijk.
="Sjoos"]
Nou, ik weet wat er in de pillenbakjes van dit soort clienten zit. Iets waar een ander 1 mg pilletjes (bijv Haloperidol) van krijgen, krijgen dit soort clienten er 5, van 5 mg.
[/
Ik heb seroquel 25 mg langwerkend en 50 xr plus citalopram 40 mg
Elin_ schreef:@Kappa hij heeft dus meer gedaan ,maar dit is toch geen leven?
Net als ''valse'' paarden
Je maakt ze zelf zo vals als je maar wilt..
Ik snap niet eens dat hij dat nog een leven vind ...
Ik zou knettergek worden zo... Je bent gewoon een dier.. zelfs een wild dier in de dierentuin heeft nog meer ruimte ..