Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:De zogenaamde slaapfeestjes waren niet s nachts maar s middags. Ze noemden het slaapfeestjes omdat de kinderen in pyama moesten komen, dat scheelt weer bij het uitkleden![]()
Diablo schreef:Twiggy2008 schreef:
Je dénkt dat je kind je alles vertelt. Ik dacht ook dat mijn kinderen me alles vertelden. Maar het is gewoon niet zo, en helemaal als ze wat ouder worden. En zaken als misbruik kunnen ze helemaal goed verborgen houden, anders gebeurde het niet zo vaak.
Dat je iedereen in de omgeving van je kind kent, zegt ook weinig. Veel zedenmisdrijven worden gepleegd door bekenden. Dus ja, heel beangstigend allemaal....
sarabande schreef:Twiggy2008 schreef:Waar heb jij dat vandaan, dat het 's middags was, die feestjes? Ik heb dat nog nergens gelezen, ben gewoon even benieuwd.
Een iets andere toon zou ook kunnen, dat was uitgebreid op 1 vandaag, kijk maar bij uitzending gemist.
celticpony schreef:wil ook niemand veroordelen, maar je kinderen naar een slaapfeestje van de directeur..lijkt me wel erg sterk verhaal. Er is toch geen ouder die dat doet?? althans, niet zonder heel heeel heeeeeeeeel goed achterhaald te hebben bij wie, hoe en wat.
Twiggy2008 schreef:En pyamafeestjes en overnachten met de juf, nou, dat hebben wij niet op school, hoor. Nog nooit meegemaakt en zie ik het nut ook niet van in, bij zulke jonge kinderen.
Diablo schreef:Twiggy2008 schreef:En pyamafeestjes en overnachten met de juf, nou, dat hebben wij niet op school, hoor. Nog nooit meegemaakt en zie ik het nut ook niet van in, bij zulke jonge kinderen.
Hier (in Duitsland) is dat wel. Als de kinderen van kindergarten (kleuterschool) naar de basisschool gaan, slapen ze één van de laatste nachten op school. Alle kinderen dus tegelijk, met de juffen van desbetreffende klas. De kinderen vinden het een groot feest.
manic schreef:Ik vind het eerlijk gezegd idioter dat je je bij ieder initiatief dat vanuit school/crèche/etc moet af gaan vragen of er niet "meer" achter zit...
rachel_j schreef:kom dit filmpje net tegen op internet, walgelijk , interview met een vrouwelijke kindermisbruikster;
http://www.oprah.com/oprahshow/Female-S ... view-Video