Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
randalinpony schreef:Citaat:Ik kan dit niet met wetten en regels onderbouwen, dit is mijn gevoel en gevoelens zijn minstens zo belangrijk als de wetten die jij aan één stuk door predikt. Prima dat je graag politiek correct wil zijn, geen probleem, maar je vergeet daarbij rekening te houden met hoe mensen zich voelen.
Gevoelens. Wat voor gevoelens? Onderbuikgevoelens, gevoelens van onbehagen, van onveiligheid, van vreemdelingenhaat?
Misschien koester ik wel racistische gevoelens jegens negers. Misschien maken negers mij wel bang, gewoon omdat ze zwart zijn en ik het gevoel heb dat ik ze niet zo goed kan peilen. Of aziaten met hun pokerfaces, ik weet nooit wat er in ze omgaat en dat maakt me bang.
Oh ja, skinheads vind ik ook eng. Gothic jeugd ook, die vreemde zwarte randen om hun ogen en hun gekke zwarte kleren.
Militairen vind ik trouwens ook best bedreigend, vooral als ze wapens dragen.
En het allerengste vind ik mannen in een net pak met stropdas, omdat ik dan altijd het gevoel heb dat ik mijn portemonnee nog zo diep in mijn zak kan steken, maar toch bestolen wordt...
Willen die ook allemaal even rekening houden met mijn gevoelens? En voortaan in spijkerbroek en T-shirt gaan lopen?
Oh ja, reageren op deze post heeft geen zin, vooral niet met argumenten.
Het gaat namelijk om mijn gevoel en ik vind dat gewoon.
Angelita schreef:randalinpony schreef:Gevoelens. Wat voor gevoelens? Onderbuikgevoelens, gevoelens van onbehagen, van onveiligheid, van vreemdelingenhaat?
Misschien koester ik wel racistische gevoelens jegens negers. Misschien maken negers mij wel bang, gewoon omdat ze zwart zijn en ik het gevoel heb dat ik ze niet zo goed kan peilen. Of aziaten met hun pokerfaces, ik weet nooit wat er in ze omgaat en dat maakt me bang.
Oh ja, skinheads vind ik ook eng. Gothic jeugd ook, die vreemde zwarte randen om hun ogen en hun gekke zwarte kleren.
Militairen vind ik trouwens ook best bedreigend, vooral als ze wapens dragen.
En het allerengste vind ik mannen in een net pak met stropdas, omdat ik dan altijd het gevoel heb dat ik mijn portemonnee nog zo diep in mijn zak kan steken, maar toch bestolen wordt...
Willen die ook allemaal even rekening houden met mijn gevoelens? En voortaan in spijkerbroek en T-shirt gaan lopen?
Oh ja, reageren op deze post heeft geen zin, vooral niet met argumenten.
Het gaat namelijk om mijn gevoel en ik vind dat gewoon.
Als mijn post je niet aanstaat hoef je niet zo sarcastisch te gaan doen, als je hier bent om een nette discussie te voeren dan kom je met een oprecht verhaal, in plaats van zo'n houding aan te nemen.
Je verpest nu ernstig de sfeer in dit topic. Wat kinderachtig zeg.
Wamhorse schreef:Het willen verbieden is omdat iedere Nederlander zich moet kunnen identificeren en dat kunnen hun zo niet. Gelijke monniken gelijke kappen zeg maar.
Wamhorse schreef:@ Brainless, inderdaad dan moeten ze maar nergens meer heen, maar dan ook niet gaan zitten zaniken over discriminatie en dergelijke. Dit zijn dan de consequenties.
Wamhorse schreef:Alles mag, behalve kleding die het gezicht niet zichtbaar laten.
Angelita schreef:Dat kun je ook prima aantonen zonder sarcastisch te doen, je bent op deze manier totaal niet serieus te nemen namelijk en het kan erg kwetsend zijn om zo met andermans mening om te gaan. Gevoelens zijn wel degelijk goede argumenten. Als het puur en alleen om feiten zou gaan dan zou hele concept ''discussie'' niet eens bestaan.
Wamhorse schreef:Een zonnebril kun je vrijwel direct afnemen als daar om gevraagd word en een fatsoenlijk mens zal dit dan ook doen. (word wel vervelend als je zonder die zonnebril niets kan zien zoals ik eerder in dit topic heb gelezen).
Huertecilla schreef:Wamhorse schreef:Alles mag, behalve kleding die het gezicht niet zichtbaar laten.
Ah. Ok.
Maar, maar, maar... hoe zit dan dan met verplicht afgedekte schouders bij endurance vanwege de gemeentelijke toestemmingen op de Hoge Veluwe?
Dan is dát dus niet correct![]()
Hop dames, rijlaarzen aan, cap op en verder niet.
Cap en laarzen uiteraard optioneel want niet verplicht. Alleen een hoofddoekje mag ook ....
@Brainless. Die burkadraagsters zijn niet eens de zanikers. Dat zijn degenen die over hún gevoelens van onlust naar de psycholoog moeten.
Net als die fuijnpoepers op de Veluwe die over hún lustgevoelens naar die hulpverlebner horen te gaan. Niet de rest van de wereld met hún fobietjes en frustraties opzadelen
randalinpony schreef:Ach kom Nicolletje, spreek voor jezelf. Ik en de meesten in mijn omgeving zouden zo níet op wedstrijd verschijnen.
Dat wil niet zeggen dat jij zo denigrerend hoeft te doen over de handvol die wel graag zou zouden rijden. Of vind jij bosjesmannen met of zonder lendenlapje ook