Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joopie7 schreef:@randalinpony: ja maar met een bepaald doel, een ziekenfonds berekend hoe duur de zorg is om een goede zorg te kunnen waarborgen. Maar wat is de meerwaarde om uit te rekenen hoe duur een bepaalde persoon/groep is, als je vervolgens er toch niks aan kunt veranderen? Je kunt wel gaan berekenen hoe duur de bewaking van Wilders is, maar hij zal het toch echt nodig hebben om zijn politieke functie te kunnen vervullen.
randalinpony schreef:@Adil: kan aan mij liggen, maar met die schreeuwerige quote en de eerdere belediging lijkt het er toch verdacht veel op dat jij wilt rellen.
randalinpony schreef:Tip: vraag aan een mod of ze hier een HK-topic van willen maken want het is wel duidelijk dat je met alleen eensgezinde, kritiekloze mensen nooit een discussie zal krijgen.
Citaat:Ik zou graag willen weten hoe andere PVV-stemmers op bokt zich 'voelen' over deze kwesties. Hebben jullie nog vertrouwen in de partij, wat vinden jullie er van, en wat vinden jullie van de manier waarop Wilders imo probeert te 'redden' wat er te redden valt?
randalinpony schreef:Volgens mij is de bedoeling van NM niet om afgesloten clubjes het met elkaar eens te laten zijn, dat ligt toch echt meer in de lijn van de HK.
Ik vond persoonlijk de oproep om alleen reacties van voorstanders al wat merkwaardig en ik zie ook niet in waarom mensen die zich geroepen voelen om op posts te reageren, dat niet zouden mogen doen.
randalinpony schreef:Neemt natuurlijk niet weg dat de beleefdheid van twee kanten moet komen.En dat oud zeer ook niet een rol zou moeten spelen in huidige posts.
Als ik je ergens beledigd heb in dit topic zou ik dat graag vernemen, overigens niet mijn bedoeling.
randalinpony schreef:Tja gezien de opzet van NM kan je verwachten dat andersgezinde mensen toch vragen gaan stellen in een topic als dit, of hun mening gaan geven en dan een reactie van de PVVaanhangers willen.
Waarom zouden andere personen niet mogen vragen wat PVV-stemmers op bepaalde nieuwsberichten vinden?
Nou vind ik wel dat mensen die een andere politieke opvatting hebben, hun kritiek, meningen en vragen respectvol kunnen stellen, wat dat betreft ben ik het met je eens.
En dan wordt dit topic ook automatisch geen reltopic.
kanniet schreef:Ik vind het sowieso een naar gegeven dat sommige posters in dit topic Wilders de schuld ervan geven dat hij achtervolgd wordt door agressors die geen kritiek kunnen slikken. Hier wordt het slachtoffer als dader gezien. Om onpasselijk van te worden, net zoals ik onpasselijk werd van bepaalde mensen die gingen feesten toen op 9-11 die aanslagen plaatsvonden. Mensen die een zg. vreedzame ideologie aanhangen. En ook dit sterkt mij weer in mijn opvatting dat nodig dingen moeten veranderen in Nederland. Ik hoop van harte dat Wilders dat weet te bewerkstelligen. Daarom voel ik mij supergoed en hoopvol als PVV stemmer.
Anoeska schreef:Volgens mij zou de discussie van beide kanten wel wat genuanceerder en minder aanvallend gevoerd kunnen worden.
Nicolletje schreef:De beste jongerenhulpverleners zijn zelf de grootste criminelen geweest, dus tja, mensen kunnen ook hun leven willen beteren.
En elke idealistische partij trekt soms zulke lui aan, in het verleden was het Groen Links (RaRa activisten??).
esmee_stip schreef:`Niets nieuws, ik had niet anders verwacht dan dat de PVV weer zwartgemaakt zou worden. Jammer, naar mijn mening de enige partij die wél luistert naar zijn stemmers, écht iets kan veranderen, en met fantastische standpunten. Ik kan niet anders zeggen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet wat er allemaal speelt, dus daar ga ik verder niet op in. Ik had wel verwacht dat Wilders hem eruit zou zetten, niet gebeurd, zijn keuze. Waarschijnlijk heeft ie er een goede reden voor.
iedereen maakt fouten, ook mensen in publieke, belangrijke functies. Ik blijf PVV stemmen!!
kanniet schreef:Totaal off-topic allemaal. Het gaat hier erom hoe de PVV stemmer zich voelt, en die vraag kan alleen een PVV stemmer beantwoorden. Alle anti-PVVers hier kunnen die vraag sowieso niet beantwoorden, ik begrijp er niets van waarom al deze off-topic reacties van mensen die niet kúnnen weten hoe een PVV-er zich voelt toegestaan zijn. Zoals in de OP al gezegd: Dit is géen discussietopic waar voor- en tegenstanders van de PVV met elkaar kunnen gaan rellen!. En toch is dat hier alweer het geval.
Als mensen toch écht de behoefte hebben om de PVV én zijn stemmers neer te halen, waarom openen zij dan geen eigen topic?
kanniet schreef:Ik word steeds trotser erop dat ik PVV stemmer ben om dit soort zaken. Jammer genoeg wil de pers hier geen echte ruchtbaarheid aan geven en wordt elke vingerwijzing naar diegenen die discrimineren afgestraft. Het is onterend voor nederland dat hier schuilsynagoges nodig zijn en dat homo's uit hun huizen worden gepest zonder dat ingegrepen wordt.
Dat wil ik veranderd zien, iedereen heeft namelijk het recht om in vrijheid zijn eigen keuzes te maken, man, vrouw, jood, christen, moslim. Maar als sommige groepen die keuze voor anderen dan zichzelf onmogelijk willen maken moet dat tegengehouden worden, koste wat kost.
kanniet schreef:Ik word steeds trotser erop dat ik PVV stemmer ben om dit soort zaken. Jammer genoeg wil de pers hier geen echte ruchtbaarheid aan geven en wordt elke vingerwijzing naar diegenen die discrimineren afgestraft. Het is onterend voor nederland dat hier schuilsynagoges nodig zijn en dat homo's uit hun huizen worden gepest zonder dat ingegrepen wordt.
Dat wil ik veranderd zien, iedereen heeft namelijk het recht om in vrijheid zijn eigen keuzes te maken, man, vrouw, jood, christen, moslim. Maar als sommige groepen die keuze voor anderen dan zichzelf onmogelijk willen maken moet dat tegengehouden worden, koste wat kost.