Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:pvv heeft behoorlijk water bij de wijn gedaan![]()
![]()
getuigd imo van meer ballen en leiderschap dan al die partijen die hun kont tegen de kribbe blijven gooien!
joostvangestel schreef:KiWiKo: blijkbaar niet genoeg
janesmith schreef:Lovely schreef:Speciaal voor jansmith om te laten zien dat andere landen niet altijd een goed voorbeeld geven in hun besluiten:
http://www.parool.nl/parool/nl/225/BUIT ... ffen.dhtml
Speciaal voor Lovly om te laten zien dat er de komende jaren helemaal geen einde gaat komen aan dat verbod.
Uit hetzelfde stukje dat je aanhaalde;
De uitspraak van het parlement van de Raad van Europa is overigens niet bindend
KiWiKo schreef:pvv heeft behoorlijk water bij de wijn gedaan![]()
![]()
getuigd imo van meer ballen en leiderschap dan al die partijen die hun kont tegen de kribbe blijven gooien!
Anoeska schreef:KiWiKo schreef:pvv heeft behoorlijk water bij de wijn gedaan![]()
![]()
Zoals wat dan? Ik kan me namelijk alleen het direct draaien over de oaw-leeftijd bedenken. Maar da's nog niet behoorlijk water bij de wijn...
Lovely schreef:janesmith schreef:
Speciaal voor Lovly om te laten zien dat er de komende jaren helemaal geen einde gaat komen aan dat verbod.
Uit hetzelfde stukje dat je aanhaalde;
De uitspraak van het parlement van de Raad van Europa is overigens niet bindend
Het was te verwachten dat je dat eruit zou pikken, maar dan sla je wel met opzet het stuk over waar staat de het parlement vindt dat het verbod discriminerend is voor moslims en een inbreuk vormt op het Europese Verdrag voor de Rechten van de Mens.
Dat lijkt mij een interessanter signaal dan de boodschap dat het gelukkig niet bindend hoeft te zijn.
De PVV wil niet regeren en dat kunnen ze ook niet en dat weten ze zelf ook wel. Ik had trouwens wel verwacht van Femke en Lex dat ze overal over wilden praten, maar als die nu ook al met principes gaan koketteren... Een zakenkabinet begint steeds aanlokkelijker te worden.
janesmith schreef:Anoeska schreef:Zoals wat dan? Ik kan me namelijk alleen het direct draaien over de oaw-leeftijd bedenken. Maar da's nog niet behoorlijk water bij de wijn...
Hij doet genoeg water bij de wijn, maar het is wel allemaal wijwater, en niet het water dat links graag zou zien.
Anoeska schreef:janesmith schreef:
Hij doet genoeg water bij de wijn, maar het is wel allemaal wijwater, en niet het water dat links graag zou zien.
Nogmaals, zoals wat dan? (en dan bedoel ik dus concrete voorbeelden naast het draaien over de WAO-leeftijd)
Heino schreef:Ik weet niet wat er precies besproken is met Rosenthal dus heb geen idee wie welk water bij de wijn gedaan heeft....
Anoeska schreef:Anoeska schreef:Nogmaals, zoals wat dan? (en dan bedoel ik dus concrete voorbeelden naast het draaien over de WAO-leeftijd)
Sorry, zie net mijn eigen domme fout! Bedoel natuurlijk de AOW leeftijd![]()
Niet meer bokken over serieuze dingen na een avondje op een terras!
jantergouw schreef:Mark Rutte en Femke Halsema zeiden dat er alleen gesnuffeld was en net op het moment dat Femke aan de echte onderhandelingen wilde beginnen, trok Rutte de stekker er uit. Dat is wat Femke twitterde gisteren.
Anoeska schreef:Anoeska schreef:Nogmaals, zoals wat dan? (en dan bedoel ik dus concrete voorbeelden naast het draaien over de WAO-leeftijd)
Sorry, zie net mijn eigen domme fout! Bedoel natuurlijk de AOW leeftijd![]()
Niet meer bokken over serieuze dingen na een avondje op een terras!
Heino schreef:Dan vind ik het nogal voorbarig om te zeggen dat andere partijen geen water bij de wijn gedaan hebben, die kans hebben ze immers misschien niet eens gekregen.