Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Is goed hoor Jane.
Maar dan ben ik het nog niet me je eens.
Je gaat er nu vanuit dat de PVV volgend jaar gaat winnen.
Dat is natuurlijk maar de vraag.
Gaan ze regeren? Doen ze dan water bij de wijn?
Kunnen ze de fractie bij elkaar houden? Als het gaat zoals toen bij de LPF, dan is dat ook nog maar de vraag.
3 maanden geleden, had ook niemand verwacht dat de CDA zoveel zetels zou verliezen, dus je weet nooit hoe het loopt.
janesmith schreef:Als de PVV zou gaan regeren dan was ik er inderdaad niet van overtuigd dat ze net zoveel zetels zouden gaan halen, maar in de oppositie gaan ze er zeker zoveel of meer halen. Zolang ze niet regeren zullen de mensen geloven dat het met de PVV allemaal beter wordt. Zodra ze gaan regeren dan zullen ze tot de ontdekking komen dat ook de PVV geen wonderen kan verrichten en veel van hun standpunten niet kunnen verwezenlijken.
jameyskatje schreef:dus dan zijn we toch verder van huis? ze kunnen gewoon bij het marokkaanse consulaat een huwelijk regelen hoor. zonder dit eerst voor de nederlandse wet te doen. dus inderdaad, dan lopen ze sociale en economische rechten mis.. waar uiteindelijk bij problemen de kinderen de dupe weer kunnen worden op hun beurt. veel verder van huis dus. het gebeurd weinig, dus snap ik uberhaupt de ophef niet. men moet het lekker zelf weten. kennis is voor iedereen beschikbaar. drugs en roken is ook slecht tijdens zwangerschap, dat is ook legaal. stomme vergelijking, maar ik zie het probleem niet. de overheid wilt ons al veel te veel controleren, we worden geleefd maar laat mensen lekker zélf leven
Electra63 schreef:janesmith schreef:Als de PVV zou gaan regeren dan was ik er inderdaad niet van overtuigd dat ze net zoveel zetels zouden gaan halen, maar in de oppositie gaan ze er zeker zoveel of meer halen. Zolang ze niet regeren zullen de mensen geloven dat het met de PVV allemaal beter wordt. Zodra ze gaan regeren dan zullen ze tot de ontdekking komen dat ook de PVV geen wonderen kan verrichten en veel van hun standpunten niet kunnen verwezenlijken.
Hierin ben ik het met je eens.
Maar wie gaan er dan regeren?
Paars+ is geen optie volgens Rutte
PvdA, VVD en CDA, denk ik ook niet, zou niet slim zijn van het CDA na dat grote verlies
Dus terug naar de tafel: VVD, PVV en CDA
KiWiKo schreef:in mijn opinie moeten VVD, PVV, SP en D66 gewoon hun ding gaan doen........ trots slikken......... en doen wat het volk wil........ overeen komen en gaan regeren, we zitten toch fiets niet op de kleuterschool!!!
CDA moet gewoon even pas op de plaats maken en wonden likken.......
KiWiKo schreef:als ik de stemwijzer deed was nummer 1 PVV........ en nummer 2 SP![]()
![]()
die twee liggen heel dicht bij elkaar, alleen op het allochtonenbeleid niet....... maar de rest is echt, echt heel dicht bij elkaar
KiWiKo schreef:ik vrees dat je mijn eerdere post over 1 pvv en 2 sp niet goed gelezen heb![]()
![]()
en je kent me......... ik laat me niet makkelijk leiden![]()
![]()
zeker niet als er niet hele goede argumenten op tafel komen
janesmit h schreef:xBiondaa schreef:haha.
We hebben leuke bijnamen voor elkaar, doen leuke dingen & gaan binnenkort naar het strand.
Hij heeft me al een keer of 3/4 vertelt dat hij me neefje niet wilt zijn maar mijn vriendje, dat was wel lief maar we blijven familie. Hoe jammer het soms ook is.![]()
Telkens als hij dat zegt zeg ik dat we gewoon mega goeie vrienden zijn, en dan reageert hij bedroeft maar hij begrijpt het wel.
Hij is gewoon romantisch, lief, stoer en grappig, alles wat ik zoek in een jongen, dus dat is best 'vervelend' dat we familie zijn.
Maar wel goed voor me zelfvertrouwen, want hij geeft me minstens 10 complimentjes per dag
Dat herken ik heel goed. Komt ook bij dat we al met elkaar omgaan sinds we heel klein waren en die klik is er altijd geweest. Maar wat ik vooral heel raar zou vinden, en voor mij onoverkomelijk, dat onze kinderen buiten broertjes en/of zusjes ook achter-neefjes en -nichtjes zouden zijn. Ik zou niet allen hun moeder maar ook tante zijn en hij niet alleen hun vader maar ook oom. Onze ouders zouden niet alleen oom en tante maar ook opa en oma zijn. Volgens mij heeft dat veel meer invloed op de psyche dan veel mensen beseffen. Ik heb er best wel veel over gelezen en heel vaak kwam het woord schaamte voor in de stukjes die geschreven waren door mensen die het zelf meemaken of in die situatie zitten. Al met al is dat voor mij een reden om zoiets persé niet te willen. Maar hij blijft wel mijn skattie.
sarabande schreef:KiWiKo schreef:ik vrees dat je mijn eerdere post over 1 pvv en 2 sp niet goed gelezen heb![]()
![]()
en je kent me......... ik laat me niet makkelijk leiden![]()
![]()
zeker niet als er niet hele goede argumenten op tafel komen
Ja dat heb ik wel en ik weerspreek dat de partijen buiten het allochtonen beleid dicht bij elkaar liggen
Als je de politiek gevolgd hebt weet je dat de SP echt haar nek uitsteekt voor de zorg. Van Wilders heb ik alleen maar kreten gehoord dat het in de gevangenis beter is, maar nog nooit een duidelijke motie over de zorg.
Maar goed dat heeft allemaal niets te maken met neven en nichten
Electra63 schreef:Maar hoe kan je bij import-bruiden nagaan of er sprake is van bloedverwanten?
Dat is makkelijk te omzeilen met wat geld.