MissREAL...échte vrouwen, échte schoonheid!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 23:03

Snoevie schreef:
dat is wel waar,weet je wat voor risico's er aan (flink) overgewicht hangen? dan lijkt afvallen naar een gezonder gewicht me toch echt de betere en gezonde optie.

dan heb ik het niet over mensen die zich uithongeren oid

tuurlijk is flink dieten niet super voor je lichaam,maar het is nog ongezonder om zo lang zwaar te zijn,en een dieet is voor relatief korte tijd.

We dwalen weer af :)) Maar er zit een verschil tussen gezond eten (met gezondheid, en niet afvallen als primaire doel) en dieten met Afvallen wel als primaire doel.. Estethische redenen lijken voorrang gekregen te hebben op onze gezondheid, kijk naar Sonja Bakker ed... Ongezonde diëten lijken meer de norm te worden als het hebben van een gezond eetpatroon. Neemt niet weg dat het niet logisch om gezond te eten en overgewicht te hebben idd :) En dat overgewicht ook niet gezond is natuurlijk... Dus gezond eten is gewoon de enige oplossing :j

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 23:25

Snoevie schreef:
dat is wel waar,weet je wat voor risico's er aan (flink) overgewicht hangen? dan lijkt afvallen naar een gezonder gewicht me toch echt de betere en gezonde optie.

dan heb ik het niet over mensen die zich uithongeren oid

tuurlijk is flink dieten niet super voor je lichaam,maar het is nog ongezonder om zo lang zwaar te zijn,en een dieet is voor relatief korte tijd.

Brrrr... enig idee wat voor risico's er aan onverantwoord afvallen hangen?
Je had het in je eerdere bericht overigens wél over crashdieten.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 08:59

ik heb nergens gesproken over crash dieten,maar ik snap de verwarring denk ik,ik scheef: ongezonde dieten,maar ik bedoelde dat dieten ongezond zou zijn,beetje dom neergezet.

maargoed,ik blijf bij mijn mening,dat sommige dieten misschien niet heel gezond zijn,maar als je een goed eindresultaat hebt,is me dat heel wat waard. het dieet wat ik volg is overigens geheel onderzocht(cambridge)

Sidera

Re: MissREAL...échte vrouwen, échte schoonheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:02

Ik heb het topic niet doorlezen, maar miss REAL, draagt ie ook geen make up dan?

lesilla

Re: MissREAL...échte vrouwen, échte schoonheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 10:31

Ja dat is vaak zo een struikelblok he, no retouching maar wat je al kan doen met juiste licht, houding, en make up + correctiekleding is magisch