Ik denk dat het ook ligt aan het niveau van de jongeren, om eerlijk te zijn.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Over het feit dat veel jongeren PVV stemmen: in mijn hele klas was iedereen van plan D66/GL/SP te stemmen.
upendo schreef:Over het feit dat veel jongeren PVV stemmen: in mijn hele klas was iedereen van plan D66/GL/SP te stemmen.
Renee1990 schreef:dit slaat echt nergens op,
ik start nu ook met mijn HBO en stem pvv,
het gaat om de boodschap die overgebracht wordt,
en hoe jijzelf nederland ziet in de toekomst met diverse partijen!
en ik vind dat pvv het beste aansluit bij mij eigen gedachten!upendo schreef:Over het feit dat veel jongeren PVV stemmen: in mijn hele klas was iedereen van plan D66/GL/SP te stemmen.
bromfiets schreef:Ik ben ook benieuwd naar de redenen van PVV-stemmers. Ik heb expres niet gekozen voor de PVV omdat ze zo conservatief zijn, bovendien vind ik het idee van werkkampen/heropvoedingskampen een heel naar smaakje hebben....
Tivoli schreef:bromfiets schreef:Ik ben ook benieuwd naar de redenen van PVV-stemmers. Ik heb expres niet gekozen voor de PVV omdat ze zo conservatief zijn, bovendien vind ik het idee van werkkampen/heropvoedingskampen een heel naar smaakje hebben....
Ik denk als je dit (en andere) topic(s) 'even' doorleest,je heel veel antwoorden op je vraag hebt