FaberSmid schreef:Kan dat niet begrijpen van die meneer met joodse afkomst?
pff... de ergste holocaust ontkenners zijn joods..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kimmie88 schreef:Opmerking van Pim Fortuijn die ik steun:
"Nederland zit vol"
En dit is ook zo.
voor de Turkse voetbalclub en allemaal dat soort zaken. Ik heb ook een keer tegen hem gezegd, joh, als het zoveel beter is ga je lekker in Turkije wonen ipv hier te zitten en te zeiken.sarabande schreef:kimmie88 schreef:Opmerking van Pim Fortuijn die ik steun:
"Nederland zit vol"
En dit is ook zo.
Dat zei Pim niet, Pim zei het zijn onze eigen rot Marokkaantjes en we moeten het zelf oplossen. Pim met Wilders vergelijken slaat nergens op. Wilders maakt gebruik van Pim zijn populaire punten maar is bij lange na niet zon goede politicus.
Pim zou nooit die idiote dingen die Wilders over de Islam zegt en meisjes hun hoofden etc roepen, dat had hij niet nodig om mensen te bezielen.
Pim had een algeheel beeld over hoe de regering anders moest. En hing dat niet alleen aan een paar rotjochies op
Wil je die blanke hooligans ook deporteren???

Brainless schreef:@Kimmie88
Maar de jongeren die hier nu rotzooi trappen, zijn geen allochtoon want ze zijn hier geboren.
Dus Nederland is hun eigen land.

CtjeLief schreef:Nee dat is geen appels met peren vergelijken, want de allochtone jongeren waarover wordt gesproken zijn net zo Nederlands en 'ons volk' -zoals jij het noemt' als de hooligans.. En we staan toch voor gelijke rechten in Nederland? Dus ik vind die vergelijking niet meer dan normaal!
ikdoemaarwat schreef:Brainless schreef:@Kimmie88
Maar de jongeren die hier nu rotzooi trappen, zijn geen allochtoon want ze zijn hier geboren.
Dus Nederland is hun eigen land.
maar vaak dragen ze wel een marokaans paspoort , dus kan wel degelijk terug
voor veel Marokkaanse jongeren is dat ook hun toekomst, hier geld verdienen , eventueel gezin opbouwen en dan hoppa terug naar land van voorouders...vaak met ouders...
CtjeLief schreef:maar voor LANG niet allemaal.. ik blijf het hoe dan ook onmenselijk vinden om mensen te willen verbannen naar een land waar ze niet vandaan komen.. Lijkt me een veel beter plan om probleemjongeren op een andere manier aan te pakken zodat het probleem daadwerkelijk wordt opgelost. Mensen wegsturen uit hun leefomgeving, waar ze opgegroeid zijn, hun familie/vrienden hebben, is in mijn ogen onmenselijk en lost niets op, en voor hen wordt het alleen nog maar moeilijker gemaakt.. Ik zou het persoonlijk heel moeilijk vinden om in een land te wonen waar gelijke rechten niet meer opgaan..
Brainless schreef:Dus Marokkanen zonder 2de paspoort mogen hier wel blijven als ze "rotzooi trappen"?
Ook binnen Europa zijn er kinderen met een (tijdelijke) dubbele nationaliteit.

MamboBeach schreef:CtjeLief schreef:Hebben die jongeren daarvoor gekozen?
En ik ben ook niet gelijk met een gehandicapte, en ook niet gelijk met een man, of met een bejaarde, maar we hebben wel gelijke rechten
Waar slaat dat op dan?
Kiezen ze ervoor om normaal te doen in NL?