(Dan kwam toch ook iets erover?)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LizzyLover schreef:Ik heb ze allemaal gelezen en vond het alleen een beetje raar dat in het ene boek had ze een zusje en in het andere boek een broertje.
1 van die 2 is waar dat wist ik omdat ik een meisje ken die bij haar op school heeft gezeten.
Er kunnen best een paar dingen niet waar zijn, maar in boek 2 zitten wel allemaal foto's van haar in india.
Dus ik weet niet wat ik nu moet geloven.
IndianLady schreef:Ja oke dat blowen dan. Maar zij zei dat ze hem eng vond en toch stapt ze de 2de of 3de dag op hem af. En ze gelooft de domste dingen die hij zegt (iedereen spijbelt)
Je moet wel een hele lage zelfwaarde hebben om hierin in te trappen.
Unwritten schreef:En de school geeft aan dat Maria dus niet / nauwelijks gespijbeld heeft. Gewoon lessen heeft gevolgd en alles.
Bovendien, er zat ook een 'handlanger' in die inrichting. Maar wat blijkt? Hij kende Manou helemaal niet..
Ik weet nog niet of ik morgenavond kan kijken, zo niet, dan gaat er iig een videoband inik wil in ieder geval het boek van Korterink uithebben vanavond.
jameyskatje schreef:het valt toch op als iemand veel spijbelt? docenten hebben ook een signaleerfunctie, ze moeten dat kunnen herkennen vind ik. zelfs als de administratie dit niet even snel laat blijken
lifaya schreef:als je een beetje alcohol op hebt en blowt dan ben je echt wel van de wereldik heb het 1 x meegemaakt... heel zwart gat in mijn geheugen.
En met dat ze het niet meemaakte, bedoelde ze meer dat ze niet besefte dat het met haar gebeurt, dat ze er maar bij ligt en doet alsof ze ver weg is, ik geloof best dat veel blowen zoiets kan veroorzaken
(ik blow zelf niet, 2 x geprobeerd, waarbij het 2 x helemaal fout liep)