Echte mannen eten wél kaas.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shetjjee__x

Re: Echte mannen eten wél kaas.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 17:23

Kan iemand mij vertellen hoe laat/welke zender het woensdag komt? :)
(Dan kwam toch ook iets erover?)

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 17:27

LizzyLover schreef:
Ik heb ze allemaal gelezen en vond het alleen een beetje raar dat in het ene boek had ze een zusje en in het andere boek een broertje.
1 van die 2 is waar dat wist ik omdat ik een meisje ken die bij haar op school heeft gezeten.

Er kunnen best een paar dingen niet waar zijn, maar in boek 2 zitten wel allemaal foto's van haar in india.
Dus ik weet niet wat ik nu moet geloven.

Dit staat in een van de boeken waarom ze gekozen heeft niet in het eerste boek te schrijven dat ze 2 broertjes heeft ;)

xxnienke94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 17:29

en al heeft ze het wel verzonnen, dan vind ik er wel een goeie schrijfster :+
hihi _O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 18:00

IndianLady schreef:
Ja oke dat blowen dan. Maar zij zei dat ze hem eng vond en toch stapt ze de 2de of 3de dag op hem af. En ze gelooft de domste dingen die hij zegt (iedereen spijbelt)

Je moet wel een hele lage zelfwaarde hebben om hierin in te trappen.

Ze komt op mij ook niet zo slim over. Klasgenootje had vorig jaar een interview geregeld met haar. Ze moest 4 uur met de trein om daar te komen. Ze hadden telefonisch contact gehad, komt ze daar aan, geen Maria. Was ze ziek en kon het interview niet doorgaan. Afbellen kon niet want Maria had haar nummer niet (ondanks eerder belcontact). Het interview kon niet doorgaan, ook niet telefonisch en mijn klasgenootje stond dus met lege handen daarna. Toen had ik ook zoiets van oke :?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 18:03

Wat ik overigens ook een erg plausibel stuk vind is dat Manou de opleidingen van zijn handlangers betaalde zodat ze naar dezelfde school gingen als Maria en haar op die manier in de gaten hielden :?
Ten eerste lijkt me dat nogal vergezocht en ten tweede vraag ik me af of die jongens uberhaupt al geen opleiding volgden? bovendien hadden ze dan ook 12 t/m 16 jaar moeten zijn. Het lijkt me niet dat hun ouders de opleiding van hun zoon laten bepalen en betalen door een vreemde.
Plus dat Maria volgens eigen zeggen bijna nooit op school was, dus dan waren die jongens er waarschijnlijk ook niet. Dat moet toch opgevallen zijn..

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 18:33

Dat is inderdaad wel een beetje gek Cayenne, lijkt me onwaarschijnlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:21

En de school geeft aan dat Maria dus niet / nauwelijks gespijbeld heeft. Gewoon lessen heeft gevolgd en alles. :)

Bovendien, er zat ook een 'handlanger' in die inrichting. Maar wat blijkt? Hij kende Manou helemaal niet..

Ik weet nog niet of ik morgenavond kan kijken, zo niet, dan gaat er iig een videoband in :) ik wil in ieder geval het boek van Korterink uithebben vanavond.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:27

een videaoband? of gewoon via uitzendinggemist.nl dat kan toch ook hihi :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:27

Uhuh een ouderwetse videoband. :D

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:33

Unwritten schreef:
En de school geeft aan dat Maria dus niet / nauwelijks gespijbeld heeft. Gewoon lessen heeft gevolgd en alles. :)

Bovendien, er zat ook een 'handlanger' in die inrichting. Maar wat blijkt? Hij kende Manou helemaal niet..

Ik weet nog niet of ik morgenavond kan kijken, zo niet, dan gaat er iig een videoband in :) ik wil in ieder geval het boek van Korterink uithebben vanavond.

heb jij het boek al ja?
ik was gister even bij Bruna naar binnengelopen, en die zeiden dat ze hem maandag pas hadden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:33

Ja ik heb hem al.. lag hier bij de Boekwinkel.

Hij komt ook officieel pas maandag, omdat dan die uitzending is geweest geloof ik.

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:38

Oh oke, vandaar! :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:58

Hoe werken jullie scholen, nemen die elke les aanwezigheden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:59

Ayasha, middelbare scholen zijn het verplicht. Afwezigheid moet gemeld worden bij de leerplicht ambtenaar :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 21:00

ja, maar elke les of enkel 's morgens en 's middags?
Bij ons is het nl enkel 's morgens en 's middags (nu hebben wij ook vaste uren) en dan is spijbelen echt niet zo moeilijk zonder dat school er wat van af weet :=
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 08-05-10 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 21:01

Elke les :j

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 21:02

het valt toch op als iemand veel spijbelt? docenten hebben ook een signaleerfunctie, ze moeten dat kunnen herkennen vind ik. zelfs als de administratie dit niet even snel laat blijken

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 02:14

Ja, ik spijbelde ook vroeger, en dat werd echt wel gemeld aan mijn vader.. (en de leerplichtambtenaar...)
Vraag me af waarom ze bij Jensen zei dat ze niet wist wat zijn echte naam was, omdat hij 5 verschillende paspoorten had, en maakt ze zijn naam later bekend in een filmpje...?
Ook blijft ze zeggen dat ze altijd stoned was. Nou, geen idee wat voor wiet zij rookt, (en of het dan wel wiet was) maar het is niet normaal dat je echt zo van t padje af bent dan hoor. En ik spreek uit ervaring... Ik heb ook geblowd, en echt niet dat ik dan ineens zo anders was. Ze zei dat ze de seks niet echt meemaakte doordat ze stoned was. Tuurlijk.. 8)7
Ben heel erg benieuwd morgen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 02:24

als je een beetje alcohol op hebt en blowt dan ben je echt wel van de wereld ;) ik heb het 1 x meegemaakt... heel zwart gat in mijn geheugen.

En met dat ze het niet meemaakte, bedoelde ze meer dat ze niet besefte dat het met haar gebeurt, dat ze er maar bij ligt en doet alsof ze ver weg is, ik geloof best dat veel blowen zoiets kan veroorzaken

(ik blow zelf niet, 2 x geprobeerd, waarbij het 2 x helemaal fout liep)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 02:24

jameyskatje schreef:
het valt toch op als iemand veel spijbelt? docenten hebben ook een signaleerfunctie, ze moeten dat kunnen herkennen vind ik. zelfs als de administratie dit niet even snel laat blijken

Hm... Dat wel, then again heeft men ook de "plicht" om iemand de eerste zorgen te geven als men een ongeluk ziet en toch heeft mijn nichtje een half uur naast een drukke straat tegen de boom geplakt gestaan tot er een stel politiemannen buiten dienst er op uit kwamen. Mensen doen nu eenmaal niet altijd wat ze horen te doen dus dat argument hoeft niet perse "bewijs" te zijn dat haar verhaal vals is. :)

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 02:48

lifaya schreef:
als je een beetje alcohol op hebt en blowt dan ben je echt wel van de wereld ;) ik heb het 1 x meegemaakt... heel zwart gat in mijn geheugen.

En met dat ze het niet meemaakte, bedoelde ze meer dat ze niet besefte dat het met haar gebeurt, dat ze er maar bij ligt en doet alsof ze ver weg is, ik geloof best dat veel blowen zoiets kan veroorzaken

(ik blow zelf niet, 2 x geprobeerd, waarbij het 2 x helemaal fout liep)

Ja, met alcohol op versterk het wel. Maar ik heb een tijd gewoon dagelijks geblowd, dus als ik ging stappen kwam er ook alcohol bij. En geloof me, het went. Als zij zoals ze zegt elke dag blowde, dan word het effect steeds minder. En met alcohol, en de combinatie van die 2 geldt hetzelfde. Ik snap wel dat ze haar verstand op 0 moest zetten, maar dat kan je toch niet blijven doen.. Bij Jensen vertelde ze ook dat ze 1x iets aan een vriendin ad verteld. Jensen vroeg wat dat voorval was, en ze zegt met een lachje : "Zo een groepsverkrachting" ..... Verder vind ik dat ze erg veel in de 'jij'vorm praat in plaats van in de 'ik'vorm, wat je wel zou verwachten als ze praat over iets wat ze heeft meegemaakt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 02:58

Niet als ze zich er van probeert te distantiëren. :)

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 03:09

Dan zou ze niet op tv haar verhaal willen doen toch, en die vragen beantwoorden... Behalve dan bij Peter r de Vries. Ik heb de boeken nog niet gelezen, maar ik was het wel van plan omdat ik het een aangrijpende gebeurtenis vind om over te lezen. Nu in de filmpjes van haar zie ik al tegenstrijdige dingen, dus ik wil graag weten hoe het verhaal echt is als de kaf van het koren gescheiden is... Ik geloof echt wel dat ze vervelende dingen heeft meegemaakt. Maar sommige meisjes gebruiken hun hersens ook niet echt. Ik ken een meisje, die ook in handen van een loverboy terecht is gekomen. Daar is ze uitgekomen gelukkig, maar 3x raden wat er met een volgend vriendje gebeurde...
Ook ken ik een vrouw die ook in handen van een loverboy is gekomen (jawel, al was ze al over de 30) en nu heeft ze een relatie met de neef van desbetreffende meneer...

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 08:22

Slachtoffers van loverboys zijn niet alleen jonge meiden, maar kunnen net zo goed de 50 gepasseerd zijn. Daar zit het hem niet in (in de leeftijd).
Triest allemaal. Zoals het nu natuurlijk ook triest is als blijkt dat ze veel zou hebben verzonnen. Dan val je voor het gezicht van de hele natie door de mand, dat lijkt me niet prettig! En dan moet je maandag wel weer gewoon aan je werk en boodschappen doen, terwijl op de voorpagina van de krant staat dat je een leugenaar bent... Pfoe!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 09:28

Vanavond dus de uitzending. Ik kijk het morgen pas, dus ik ga dit topic voor vandaag verder even mijden om verder zo objectief mogelijk naar de uitzending te kijken :) Daarna laat ik mijn mening wel horen (al heb ik wel wat vermoedens, maar goed.)