Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieke schreef:Ik vind het zo mooi beschreven in dat liedje '15 miljoen mensen'.
http://songteksten.net/lyric/129/4300/f ... ensen.html
Voor mij is dat nou typisch Nederland.
FaberSmid schreef:Yamcha u en ik scoren zo slecht nog niet, maar ik ben toch niet van plan van nationaliteit te wisselen.
Snoevie schreef:ik vind bij veel vragen dat er ook nog een mening/gevoel om de hoek komt kijken die je antwoord kan beinvloeden
Snoevie schreef:nou je zegt daarmee dat de nederlanders geen cultuur hebben,en dat komt niet zo leuk over,is mijn persoonlijke mening.
de wereld is te klein als ik dat over een andere cultuur zou zeggen,en ik vind het gewoon denigrerend overkomen
Heino schreef:Snoevie schreef:nou je zegt daarmee dat de nederlanders geen cultuur hebben,en dat komt niet zo leuk over,is mijn persoonlijke mening.
de wereld is te klein als ik dat over een andere cultuur zou zeggen,en ik vind het gewoon denigrerend overkomen
Nee, ik vind idd niet dat Nederland nog één cultuur heeft. Ik vind het inmiddels een samensmelting van diverse culturen en daar is niets denigrerends aan.
Yamcha schreef:FaberSmid schreef:Yamcha u en ik scoren zo slecht nog niet, maar ik ben toch niet van plan van nationaliteit te wisselen.
Ha, ik ben maar met tussenpozen in NL opgegroeid, dat is het mooiste nog
De rest van de tijd was ik op het schip van mijn vader. Ik ben meer een wereldburger, niet echt een Nederlandse.