Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gabyfedde schreef:Ik heb vannacht door dit gedoe nauwelijks geslapen. Dus updates goed in de gaten kunnen houden met laptop op nachtkastje. Geen nieuws verder, behalve dat enorm veel vluchten gecanceld zijn. De mijne (nog) niet, maar dat blijft afwachten.
Mareska schreef:gabyfedde schreef:Ik heb vannacht door dit gedoe nauwelijks geslapen. Dus updates goed in de gaten kunnen houden met laptop op nachtkastje. Geen nieuws verder, behalve dat enorm veel vluchten gecanceld zijn. De mijne (nog) niet, maar dat blijft afwachten.
Same here, maar voorlopig zullen we wel niets wijzer worden. Hoorde net op het nieuws dat ze in de loop van de ochtend gaan overleggen over wanneer er weer gevlogen kan worden.
gabyfedde schreef:Pffff.... Amber wat zul jij moe zijn....
Ik baal ook enorm. Had me zo op vakantie verheugd....
Mareska schreef:Pff.... Jij hebt er dus ook een dramatische nacht opzitten. Om 11 u zal die vergadering dan wel zijn. Het ziet er iig niet positief uit. Jezus wat balen!
Tancreda4 schreef:Idd allemaal balen, maar liever op de grond blijven dan de lucht in en mogelijk op een andere manier weer de lucht uit komen toch? Dit is gewoon pure onmacht.
Ik hoef niet te vliegen, heb er wat minder problemen dus, en vond het gisteren wel iets hebben totaal GEEN vliegtuigen in de lucht! Dacht dat je het niet zo zou merken hier, maar het valt toch wel op.
Citaat:De reisbranche ziet dat er veel vakanties geannuleerd worden. De meeste reizigers krijgen hun geld wel gewoon terug.