Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tante_trien schreef:Zo pfoe, het hele topic doorgelezen, mijn ogen tollen.
Ik heb nog nooit gestemd, omdat ik vind (vond?) dat ik me er niet genoeg in had verdiept, en daar ook geen zin in had. In het begin van het topic heb ik in de poll op Cohen gestemd, maar ga nu wel weer twijfelen.
Denk dat ik mijn stem weer weggeef.
Edit: Heb wel een heleboel bijgeleerd zeg.
Twiggy2008 schreef:Cerilene_ schreef:Iemand eergister Freek de jonge gezien in P&W?
Ik vond hem erg sterk.
Ik had willen kijken, maar lag te slapen op de bank.![]()
Maar ik ken zijn ideeen wel, want hij zit vaker in P&W. En ja, ik ben het vaak wel met hem eens.
Rock schreef:Ik heb gestemd voor Job Cohen. Hele fijne charismatische man. Ik was er destijds als Amsterdammer trots op hem als burgemeester te hebben, en zal er nu ook als Nederlander trots op zijn om hem als Minister President te hebben!
milo schreef:Rock schreef:Ik heb gestemd voor Job Cohen. Hele fijne charismatische man. Ik was er destijds als Amsterdammer trots op hem als burgemeester te hebben, en zal er nu ook als Nederlander trots op zijn om hem als Minister President te hebben!
Ik als import-Amsterdammer ook
Haha, Lelystedeling zijn klinkt echt ongelooflijk suf. Wasi k maar woonbootmeisje geworden. Maar nee hoor, paps en mams gooiden hun toekomst naar lelystad. Hmm
milo schreef:tante_trien schreef:Zo pfoe, het hele topic doorgelezen, mijn ogen tollen.
Ik heb nog nooit gestemd, omdat ik vind (vond?) dat ik me er niet genoeg in had verdiept, en daar ook geen zin in had. In het begin van het topic heb ik in de poll op Cohen gestemd, maar ga nu wel weer twijfelen.
Denk dat ik mijn stem weer weggeef.
Edit: Heb wel een heleboel bijgeleerd zeg.
dat snap ik niet.
Waarom zou je je stem weggeven? Verdiepen kost echt niet veel tijd, er zijn toch kieswijzers?
Wees blij dat je het recht hebt om te stemmen!
tante_trien schreef:Ik weet het niet, ik heb er weinig zin in om me daarin te verdiepen. En misschien dat het ook wel iets is dat ik van huis uit heb meegekregen, mijn moeder stemt ook nooit, geeft altijd haar stem aan mijn vader.
just_bassie schreef:Zeker weten Wilders!
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening! En stemmen we niet allemaal op dezelfde dan zou het wel heel erg eentonig worden!
sarabande schreef:just_bassie schreef:Zeker weten Wilders!
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening! En stemmen we niet allemaal op dezelfde dan zou het wel heel erg eentonig worden!
Waarom denk je dat bewust ergens voor kiezen met eentonigheid te maken heeft.
Dat vind ik het vreemdste argument dat ik in dit topic voorbij heb zien komen.
geerke schreef:hier begrijp ik niets van....dus als iemand bewust voor wilders kiest mag dat niet?
Zolang het in jouw persoonlijke straatje valt is het goed en anders niet?
Iedergeval laat just-bassie mensen die wat anders kiezen in hun waarde....daar zou jij wat van kunnen leren.
Saskia_Omar schreef:Hoop dat elke partij zijn belofte/uitspraken waarmaakt en dus geen coalitie/regering vormt met Wilders.
Heino schreef:Onassa schreef:Ik ben opgeroeid met de mening altijd eerst het goede in de mens te zien totdat het tegendeel bewezen wordt en als hij zegt dat hij hiermee de raddraaiers bedoel, wie ben ik dan om te zeggen dat hij allemaal bedoelt?
Maar hij zegt toch zelf dingen als "veel Moslims het land uit" en "Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland"
Hoe moet ik dat dan opvatten als dat hij meer dan alleen de k*tmarrokanen aan wil pakken??
geerke schreef:als ik PVDA stem of Groen Links hoef ik mij niet te verantwoorden en nu wel?
Gemmeke schreef:Wilders!
Marian_ schreef:wilders.
Bermudaa schreef:Wilders.
Darkness85 schreef:Wilders..
Caye schreef:100 % wilders
tessie1985 schreef:wilders