Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:dan zorgen dat er straffen volgen die een volgende die met zulke idiote ideen loopt zich nog wel eens zou bedenken
ThePast03 schreef:_sharona_ schreef:het gerucht gaat dat die nederlandse jongen is opgepakt!!
Ik weet ook zn naam enzo,maar dat zal ik maar niet hier neer zetten.. hij heeft ook hyves. Zn haar lijkt wel op die fotoś haha:P
4 van mijn hyves vrienden hebben hem ook op hyves .... Weirddd ..
Dat gerucht gaat al enkele dagen en als het echt waar geweest was dan was het nu ook al wel in het nieuws geweest zijn.
Naam heeft inderdaad overal online gestaan, erg fijn als de betreffende knul nergens mee te maken heeft.
VivaLaVida schreef:streng christelijke dorp.....dan loop je ook 20 jr achter.. veenendaal is allang niet streng christelijk meer, kijk eens wat er rondloopt man..
Princess_ schreef:VivaLaVida schreef:streng christelijke dorp.....dan loop je ook 20 jr achter.. veenendaal is allang niet streng christelijk meer, kijk eens wat er rondloopt man..
Nouuuuu... In mijn buurt is toch wel 90% van de zwarte kousen en dat vind ik toch wel streng christelijk. Waarom denk je dat wij geen koopzondag hebben
VivaLaVida schreef:Princess_ schreef:
Nouuuuu... In mijn buurt is toch wel 90% van de zwarte kousen en dat vind ik toch wel streng christelijk. Waarom denk je dat wij geen koopzondag hebben
Dat hebben ze in meerdere plaatsen niet.... Er wonen er misschien wat, maar in het dagelijks leven merk je het niet. vind ik.