slimmerik schreef:Vraag me af op wat voor een puppyschool kiwi1990 geweest isWat adviseerden ze bij kleine kinderen? Ook gewoon op de grond laten staan als er 3 pitbull-achtigen op af komen stormen?
Sinds wanneer lijkt een koter op een hond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hinata schreef:Ja voor zover ik weet moet een hond 3x een hond of iemand anders hebben gebeten voordat ze actie ondernemen...
Zo heb ik het meegemaakt dan!!!
Romili schreef:Fiffill schreef:Slappe aanpak weer.
Ja voor zover ik weet moet een hond 3x een hond of iemand anders hebben gebeten voordat ze actie ondernemen...
Zo heb ik het meegemaakt dan!!!
slimmerik schreef:Ik heb zelf de opleiding tot instructeur zo'n tijd geleden ook gehad. Maar gelukkig niet met die tip. Ik zou anders op dat moment al logisch nagedacht hebben en hard begonnen zijn met lachen.
Maar ik wist van de methode af idd
slimmerik schreef:Ik heb zelf de opleiding tot instructeur zo'n tijd geleden ook gehad.
Oprtalj schreef:Hinata schreef:Volgens mij als je hong 1x een kind of mens goed pakt word hij afgemaakt hoor?
Het beleid t.a.v. honden die agressie hebben vertoond ligt bij de gemeente. Zo kan het van plaats tot plaats verschillen hoe er in zo'n geval wordt opgetreden.
Chiqa schreef:Kleine hondjes worden alleen maar overmoedig gemaakt door ze op te tillen, over het algemeen kunnen ze zich prima redden en anders hebben we ook nog een keurige maat 39 aan board en een riem.
Chiqa schreef:Kleine hondjes worden alleen maar overmoedig gemaakt door ze op te tillen, over het algemeen kunnen ze zich prima redden en anders hebben we ook nog een keurige maat 39 aan board en een riem.
slimmerik schreef:Ik heb zelf de opleiding tot instructeur zo'n tijd geleden ook gehad.
Kan mij dr zomaar bij voorstellen dat je hier niet mee door bent gegaan? (Gezien je reacties in dit topic)
Hilde_q schreef:handig praten als je zelf geen kleine pup hebt zoals de JR in dit verhaal. Ik ken het beestje persoonlijk. Als die niet op getilt was dan was ie levend verscheurd.
Hilde_q schreef:als dat bakbeest van jou op mijn kleine oude maltezer komt afrennen reken maar dat ik haar optil.. Dat heeft niks met overmoedig te maken
Delphi schreef:De vrouw van het hondje is toch ook verschillende keren gebeten? Stel dat ik die vrouw was en ik had mijn dochtertje bij, betwijfel ik of zij wel zo veilig zou zijn geweest. Ik hoop inderdaad dat de kans klein is, want anders verteld die hond het niet meer na