Maar er stiekem wel over fantaseren

@Kiwiko; volgens mij heb ik iets gemist, tattoes?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:weet je...... iedereen kan schoppen wat die wil tegen de sukkels die op Wilders gaan stemmen............
Feit is alleen dat die sukkels zich nergens gehoord voelen, en blijkbaar zijn er zoveel sukkels in Nederland dat andere Nederlanders zich ernstig zorgen gaan maken om de populariteit van Wilders...........
alleen dat zegt al genoeg denk ik......
En ja, ik heb wel 3 tattoes![]()
Lovely schreef:In mijn ogen is het niet netjes en worden tattoes vaak (niet altijd en alleen maar, maar vaak) gezet door iets minder nette mensen. Tattoes geven niet altijd een positieve boodschap af en zo zijn ze ook heel vaak niet bedoeld. Piercings idem dito, bij de meeste mensen is het lelijk en de ondertiteling is ook al niet positief. Maar goed, dat is mijn mening en daar bouw ik geen politiek standpunt omheen en het kan mij ook niet schelen hoeveel ambtenaren een tattoe hebben.
ikdoemaarwat schreef:KiWiKo schreef:weet je...... iedereen kan schoppen wat die wil tegen de sukkels die op Wilders gaan stemmen............
Feit is alleen dat die sukkels zich nergens gehoord voelen, en blijkbaar zijn er zoveel sukkels in Nederland dat andere Nederlanders zich ernstig zorgen gaan maken om de populariteit van Wilders...........
alleen dat zegt al genoeg denk ik......
En ja, ik heb wel 3 tattoes![]()
goh je bent zelf ook lekker veroordelend he
sukkels die op wilders gaan stemmen
hoe noemen we de mensen die op SP stemmen dan........ik hou in deze mijn mond maar even dicht
het zijn mensen kiwiko, en die mensen hebben een vrije keus om te stemmen
en dat maakt ze geen sukkels.....
lovely: ja die heb ik en so what?
nou heb je op het laatste gedeelte geen mening gegeven
ik moet mijn tattoo's bedekken op het werk, dus vind ik dat een hoofddoekdrager (ongeacht afkomst) die af moet zetten op het werk....
wat vind jij?
ikdoemaarwat schreef:nou heb je op het laatste gedeelte geen mening gegeven
ik moet mijn tattoo's bedekken op het werk, dus vind ik dat een hoofddoekdrager (ongeacht afkomst) die af moet zetten op het werk....
wat vind jij?
noekje schreef:ikdoemaarwat schreef:nou heb je op het laatste gedeelte geen mening gegeven
wat vind jij?
Ben het toch niet helemaal met je eens, ik vind het onzin dat jij je tattoo's moet bedenken én dat de hoofddoek af moet
Alet, ik zie dat zij dit als voorbeeld geeft. Maar voorbeeld of niet, ik heb het idee dat lovely hier alsnog gewoon achter staat. Verder ben ik het wel vrij eens met je verhaal.
Lovely schreef:Ikdoemaarwat, laat me raden, je hebt een of meerdere tattoes?