je zou zeggen lekker laten staan daar en geen bon
ze gaan nu dan wel even eten halen maar stel ze pakeren verderop waar het wel toegestaan is.... ze krijgen een noodmelding en ze moeten eerst 5 min naar de auto lopen.... nou dan krijgen ze dat zwaar op hun bordje!! ambulance personeel moet voor het geval ze een melding hebben snel in de auto zitten en weg kunnen racen.
In de tijd dat mijn vader nog ambu chauffeur was en geregeld de auto mee naar huis kreeg parkeerde deze altijd op onze eigen oprit.. dan stond de auto voor de deur en kon hij direct vertrekken bij een oproep.
Krijgt hij een noodmelding. wil hij uitrijden heeft één of andere man die ergens op vistite was zijn auto voor onze oprit gezet!
Gelukkig wist mijn vader dat deze man bij de overburen hoort dus meteen daar even aanbellen en vragen of hij zijn auto weg wil halen.
nou meneer zou hem weg komen halen nadat hij zijn koffie op had..
tsja er ligt iemand dood te gaan en meneer wil rustig zijn koffie opdrinken
mijn lieve paps heeft toen de ambu in zijn achteruit gezet... oeps! haha zelf vind ik het nu best grappig maar stel dat je zelf de hulp hard nodig hebt en deze komt te laat omdat een ander zijn koffie belangrijker vond..