Kat bezwijkt onder "aanval met vuurwerk"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 16:12

Ik had het ook op tv gezien. ;( Echtwaar mensen....Dit is niet het werk van mensen...Dit is het werk van beesten. Als ze gevonden worden mogen ze van mij een staaf dynamiet in hun reet krijgen en dan een enkele reis naar de h*l :(

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 16:13

Claudia78 schreef:
Ik had het ook op tv gezien. ;( Echtwaar mensen....Dit is niet het werk van mensen...Dit is het werk van beesten. Als ze gevonden worden mogen ze van mij een staaf dynamiet in hun reet krijgen en dan een enkele reis naar de h*l :(

EVEN LEZEN MENSEN!!!!
uit sectie is gebleken dat het dier dus geen rotje oid in z'n achterste heeft gehad maar is overreden door een auto.

Alane

Re: Kat bezwijkt onder "aanval met vuurwerk"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 18:29

mischien handg dat ze op de eerste pagina een update plaatsen... voorkomt dan mensen alleen reageren op de beginpost...

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 21:16

Maar ik vraag me dan wel af hoe ze erbij kwamen dat er een rotje in zijn achterste was gestopt..

xxJacqyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 11:20

Maar wat ik me nou afvraag:

Hij was aangereden door een auto, maar zijn achterkant was zo erg verwond dat je het geslacht niet meer kon zien. Het lijk me sterk dat dat een aanrijding kan veroorzaken of niet? :?

Drrrassic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 11:38

Afschuwelijk zeg.. Wat bestaan er toch vreselijke mensen..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 13:42

Het kan best zijn dat hij is aangereden. Mensen maken het ook altijd erger dan het is. Ik geloof nu dat het geen rotje geweest is, want de sectie heeft dat uitgewezen.

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 19:21

Alane schreef:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/drent ... achterwerk

ach ja, voor de DB was het natuurlijk wederom een uitgelezen kans op gratis publiciteit... eerst schreeuwen en dan pas kijken.

De dierenbescherming heeft dat van 't rotje niet bedacht hoor. Dat was 't meisje die de kat meenam. De dierenbescherming is juist degene geweest die een sectie heeft laten verrichten. Waarom zoveel kritiek, iedereen heeft 't wel eens bij 't verkeerde eind. Wees blij dat er überhaupt zoiets is als een dierenbescherming, of houd je soms niet van dieren??