16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:23

klomp schreef:
Dat vind ik nog steeds een vreemd antwoord Miska.
Naaktfoto's zijn niet per definitie bedoelt om als man je eens lekker te gaan rukken. Veel mensen vinden het gewoon ook mooi om naar te kijken. De keet van mijn vriend op zijn werk hangt vol met blote dames en die zitten zich echt niet stuk voor stuk te rukken hoor ;) Daarnaast hebben ze ook geen neiging tot verkrachting o.i.d.
Ik vind dat je wel erg ver gaat in je ideeën :o
En hoezo walgelijk, sommige vrouwen vinden die aandacht leuk en het geeft hun zelfvertrouwen een boost.
Ik vind het niet prettig, maar ga toch echt niet met een tent aan lopen :')

Het is sexueel stimulerend.
Waarom vinden ze het leuk?
Het stimuleert bepaalde lust gevoelens.
Dat wil niet meteen zeggen dat iedereen daar actie op onderneemt. (maar het kan wel)
En zelfvertrouwen komt van binnen uit en heeft niks met een mooi lijf te maken.
Hoe vaak vrouwen met hun sexy lijf mannen misleiden, vind ik net zo walgelijk!
Uitdagen en afwijzen.
Catch me if you can.
En dan de arrogantie hebben om zich beter te voelen dan een ander...
Het is gewoon fake!
Alles is zo nep en heeft totaal geen inhoud.

Miska

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:25

Er is niks mis mee, zolang je er een ander niet mee schaadt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 14:27

Miska schreef:

en volgens jou zijn de foto's van Patricia schadelijk?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:28

als ik een super mooi en strak lijf heb, zou ik ook graag van dat soort foto's van mezelf willen hebben.. want ook al zijn het naaktfoto's, ze zijn wel classy gemaakt

en particia vind ik gewoon een tof wijf :D een klein ding maar ow zo sexy.. en je zou haar al helemaaaaaaaal geen leeftijd in de 60 geven
vroeg gister nog voor de grap aan mijn moeder waarom zij er niet zo sexy uit zag :P

iemand van die leeftijd en die er zo uitziet als particia, kom je echt heeeeel weinig tegen

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:29

Ik zit een beetje in 2strijd:

1.
Patricia Paay ziet er goed uit voor haar leeftijd, ze is oud en wijs genoeg en ze krijgt er ook nog voor betaald dus waarom niet?
Ik vind wel dat ze het goed met haar familie moet overleggen en als die er vrede mee hebben is het geen probleem.

2.
Ik heb moeite met het fatsoen-kwestie. Ik denk dat dat komt omdat "oudere" mensen het goede voorbeeld horen te geven en een fotoshoot in de Playboy daar niet bij hoort (naar mijn mening).
Begrijp me niet verkeerd, Playboy is best netjes en maakt mooie foto's maar een dame op leeftijd doet zoiets niet....toch?
En, is er echt niks aan haar lichaam gesleuteld? Vind dat een beetje moeilijk te geloven nl.

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:30

Naaktfoto's zijn NIET seksueel stimulerend! Voor sommige mensen misschien ja, ik denk dat dat er ook mee te maken heeft hoe ver je zelf bent in je seksleven.
Als ik een naaktfoto zie, of het nou met een dun of dik persoon is, man of vrouw, als het een mooie foto is met mooie belichting, stijlvol en mooie omgeving vind ik dat prachtig om te zien. Ik krijg daar geen seksuele gedachten bij. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die dat wel krijgen, maar ik denk dat dit bij de minderheid van de mensen is die deze foto's kijkt.

Dus op jouw vraag: Waarom vinden ze het leuk?
Kan ik antwoorden, dat ik, en daarbij waarschijnlijk nog menig anderen, naaktfoto's mooi vinden omdat het menselijk lichaam iets bijzonders is en als je dit op een mooie, respectvolle manier kunt vastleggen vind ik dat prachtig.

Het zelfvertrouwen staat hier ook helemaal los van vind ik! Dat is iets wat jij er bij haalt en wat niemand heeft gezegd.
Uiterlijk draagt bij aan zelfvertrouwen, dat is wel waar mijner mening, maar ik loop echt niet met mijn lichaam te koop en toch ben ik blij met hoe ik eruit zie. Niet door hoe ik me van binnen voel, absoluut niet. Maar als ik in de spiegel kijk ben ik tevreden.

Jouw laatste deel van je bericht over het "catch me if you can" vind ik dan ook echt plat en kort door de bocht.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:30

MissYvette4u schreef:
Ik zit een beetje in 2strijd:

1.
Patricia Paay ziet er goed uit voor haar leeftijd, ze is oud en wijs genoeg en ze krijgt er ook nog voor betaald dus waarom niet?
Ik vind wel dat ze het goed met haar familie moet overleggen en als die er vrede mee hebben is het geen probleem.

2.
Ik heb moeite met het fatsoen-kwestie. Ik denk dat dat komt omdat "oudere" mensen het goede voorbeeld horen te geven en een fotoshoot in de Playboy daar niet bij hoort (naar mijn mening).
Begrijp me niet verkeerd, Playboy is best netjes en maakt mooie foto's maar een dame op leeftijd doet zoiets niet....toch?
En, is er echt niks aan haar lichaam gesleuteld? Vind dat een beetje moeilijk te geloven nl.

Maar waarom mogen jonge vrouwen het wel doen volgens jou en oude niet? :?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 14:30

Daarbij vind ik zijn uitingen ronduit kwetsend tegenover wat oudere mensen in het algemeen. Vind je het gek dat zoveel mensen een minderwaardigheidscomplex krijgen :=

Wat dat betreft zouden slachtoffers van geestelijk misbruik dat vast herkennen. Ik doe dat in ieder geval wel.

Miska, ik herken me gelukkig helemaal niet in jouw redeneringen.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 10-12-09 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:31

Cayenne schreef:
Miska schreef:

en volgens jou zijn de foto's van Patricia schadelijk?

Nee, maar persoonlijk vind ik het gewoon walgelijk en helemaal om het geld, want het is erg goedkoop om je lichaam bloot te stellen aan het publiek, want waarom zou je dat willen?
Alleen daarom.
Publiciteit, aandacht en geld.
Als je namelijk weet dat je een mooi lichaam hebt, hoef je er nog niet mee te koop te lopen.
Je mag het best laten zien, maar het heeft totaal geen inhoud.
Het is puur om jezelf in the picture te houden en meer niet.

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:32

MissYvette4u schreef:
maar een dame op leeftijd doet zoiets niet....toch?

Waarom niet? Het lichaam van deze dame op leeftijd is even mooi -en misschien wel mooier- dan menig lichaam van jongere vrouwen.
Wat is er mis mee als je dit vast wil leggen?

Captain

Miska schreef:
Nee, maar persoonlijk vind ik het gewoon walgelijk en helemaal om het geld, want het is erg goedkoop om je lichaam bloot te stellen aan het publiek, want waarom zou je dat willen?
Alleen daarom.
Als je namelijk weet dat je een mooi lichaam hebt, hoef je er nog niet mee te koop te lopen.

Maar dat mag ze toch ZELF weten? :?

Tallie1979

Ik vind dat iedereen voor zichzelf uit moet maken of ze in hun blote gat in een glossy ( ja, dat is playboy gewoon ) gaan staan of niet. Als het verkoopt, dan is er dus gewoon vraag naar.

Dikke kans dat de playboy binnen no time uitverkocht is! ;)

Urbanus

Afbeelding

Jan Saudek, mijn favoriete fotograaf. Wat vinden jullie hier dan van?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 14:33

Miska schreef:
Alleen daarom.

:\
Goed, het is jouw mening, maar waarom is het goedkoop volgens jou?
Wat vind je dan van artistieke naaktheid? Het kan ook een kunst zijn hoor.
En de fotoshoots in Playboy zijn vaak juist erg kunstzinnig.

@Lieveli, prachtige foto! Die achtergrond is trouwens helemaal gaaf gedaan zeg!
Colablikje in combinatie met die oude achtergrond en details :+:
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 10-12-09 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:33

Intelligent is ze igg niet....

Paay: "aan mijn lichaam is niets veranderd!".

Je hoofd is een onderdeel van het lichaam SCHAT :=

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:33

miska vind je de reclame van de avro ook aandacht vragend?

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:34

@ Cayenne, I know. Mijn oude kamertje hangt vol met zijn foto's. Ik hou van dat schimmelige.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:35

Ik vind het mooi gedaan, grappig dat conrast tussen ouderwets en het 'heden' (coca cola) Toch denk ik niet dat Nederland hier op zit te wachten, we willen alleen maar dunne jonge vrouwen..
Als deze vrouw tevreden is met haar lichaam mag ze dat uiten, dat er mensen zijn die hier anders over denken moeten ze toch lekker zelf weten? :D
Iedereen is mooi. Misschien niet knap, maar wel mooi.

Appieee

Miska schreef:
Alleen daarom.

Be-la-che-lijk!!!
Ik zit op een kunstacademie en daar zijn dagelijks mensen bezig met het schilderen van naaktmodellen, ik heb er zelf ook een aantal keren lessen in gehad.
En geloof me, dat waren niet de standaard "perfecte lichamen" die ik voor me kreeg hoor!
Dat waren mensen die hun lichaam ten dienst te stellen aan een kunstvorm, en zo zie ik dit wat Patricia gedaan heeft ook, in dit geval aan naaktfotografie.
Zij deden dat echt niet in de zin van: moet je eens kijken wat een mooi lichaam ik heb!
Laatst bijgewerkt door Appieee op 10-12-09 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Miska

Hannah_Menno schreef:
Miska schreef:
Alleen daarom.

Maar dat mag ze toch ZELF weten? :?

Uiteraard, maar ik heb mijn mening erover en die sluit niet aan bij degene die het wel mooi etc vinden.
Discussie zonder eind.
Toch?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:36

Ik heb totaal geen problemen met zo'n Patricia Paay die er prachtig uitziet met haar 60 jaar, al dan niet met behulp van plastische chirurgie. ;)
Als zij zich wil laten fotograferen voor de Playboy, moet ze dat vooral lekker zelf weten. Ik koop 'm toch niet, hahaha........
Problemen met zulke fotoshoots heb ik ook helemaal niet. Ze zijn vaak heel mooi gedaan juist voor dat blad.

Maar ik erger me wel aan haar publiciteitsgeilheid. Het kan mij verder niet zo boeien met wie ze het doet, of ze het uberhaupt nog doet, dat haar ex een l.l is en een keer een travestiet in wilde huren (jaja!) en blablabla. Dat zwart maken, de vuile was buiten hangen, ik vind dat geen klasse hebben. Sla de krant open, doe de TV aan of madam komt in beeld en dan denk ik toch regelmatig 'meid, wat mij dat schelen?'
Er zijn meer mensen die scheiden, er zijn meer mensen die een mooi lijf hebben, er zijn meer mensen die na een scheiding omkomen van de lovers, lekker boeiend. Moet iedereen voor zich weten, maar hou dat lekker bij jezelf. Vind ik dan. ;)

Maar met haar Playboy fotoshoot kan ik echt geen problemen hebben. Ze heeft er absoluut het lijf nog voor. En dat de kerels er op los gaan, ach....... Je wilt niet weten hoeveel kerels er op een mooie, leuke onbekendere vrouw op los gaan, zonder dat ze daar naaktfoto's van hebben, hoor. :):)
Als je je daar druk over moet gaan maken...... :D

Oh, en Miska, wat is er mis met een sexy (geklede) vrouw, waar veel mannen naar kijken misschien, maar die duidelijk aangeeft dat ze die mannen niet wil? Mag een vrouw niet tonen wat ze heeft? Heb jij al moeite met een strak truitje, een rokje en hoge hakken dan?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:37

Nou dan, als je zelf ook vind dat ze het zelf mag weten moet je niet door (sorry) blijven zaniken. Het is vervelend wat je vroeger hebt meegemaakt maar dat hoeft nog niet te betekenen dat alles wat naakt is fout is..

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:38

Ik vind je een rare mening hebben Miska.
Sneu wat er allemaal gebeurt is, maar je mening slaat kant noch wal.

Hele rare opmerking van meneer Maassen...
Dat zeg je gewoon niet.
Ik vind haar juist heel open en eerlijk.
Geen kapsones in mijn ogen.
Ze heeft een accent, ze heeft nog een prachtig lijf en ze blijft rustig.
In mijn ogen niets anders als afgunst.

Wat ik er van heb gezien in een flits op tv zijn het echt mooie foto's geworden.
Ik kan er wel kunst in zien, zeker wetern.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:38

MarcoBorsato schreef:
Afbeelding

Jan Saudek, mijn favoriete fotograaf. Wat vinden jullie hier dan van?

Ik vind de foto prachtig maar de vrouw in kwestie vind ik niet echt smakelijk om naar te kijken.
Vind dit geen mooie bloot foto.

Uppojono

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:40

Ik vind Patricia een geweldig mooie vrouw, aan gesleuteld of niet, ze ziet er niet nep uit.. Ze gaat super met het commentaar van Theo Maassen om en dat vind ik echt super..