Ik zou er wel moeite mee hebben als hij al die tijd wat rondgen**kt heeft, zo'n afgelike boterham in mannenverpakking, zeg maar

Mijne was overigens wel 'vers'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superwoman schreef:Maar wat ik wil zeggen is dat zeker omdat je het niet kent, je ook niet kan weten hóe belangrijk het is of kan zijn.
shilady schreef:Ik vind het zelf een te groot risico
want stel je voor je partner blijkt een ramp te zijn tussen de lakens of de sexueele klik is er niet....
En wat afwisseling is ook leuk
_Ella_ schreef:shilady schreef:Ik vind het zelf een te groot risico
want stel je voor je partner blijkt een ramp te zijn tussen de lakens of de sexueele klik is er niet....
En wat afwisseling is ook leuk
Denk dat geen vergelijkingsmateriaal hier wel een voordeel is. En verder, als hij er echt een potje van bakt, doet een beetje communiceren een hoop.
Blue_Eyes schreef:Nog een edit. Dat van 'als je het niet kent, kun je ookniet weten hoe belangrijk het is of kan zijn' - dat geldt natuurlijk ook precies andersom. Als je nooit hebt ervaren hoe mooi het is om je lichaam en je maagdelijkheid te bewaren voor die ene, speciale persoon, weet je ook nooit hoe belangrijk dat kan zijn
_Ella_ schreef:Ik las ergens in dit topic dat seks overgeromantiseerd wordt. Ikzelf denk juist dat seks 'speciaalheid' verliest als je het zelf minder speciaal maakt.
superwoman schreef:@Yv_ zoiets zet ik niet op het internet, maar ik ben het wel met je reactie eens, dat het aantal zeker aan de leeftijd of aan het aantal "actieve" jaren gebonden is.
_Ella_ schreef:Ik las ergens in dit topic dat seks overgeromantiseerd wordt. Ikzelf denk juist dat seks 'speciaalheid' verliest als je het zelf minder speciaal maakt.
Bramasole schreef:Een relatie is gewoon hard werken, iedere dag weer de keuze voor elkaar maken. Rekeningen, verplichtingen, werk e.d. weinig romantisch aan. Als de seks dan ook nog eens tegen valt omdat je voor het huwelijk elkaar niet hebt "uitgeprobeerd" en gekeken of je ook op dat gebied bij elkaar past dan is dat een behoorlijke tegenvaller.
Bramasole schreef:Een relatie is gewoon hard werken, iedere dag weer de keuze voor elkaar maken. Rekeningen, verplichtingen, werk e.d. weinig romantisch aan. Als de seks dan ook nog eens tegen valt omdat je voor het huwelijk elkaar niet hebt "uitgeprobeerd" en gekeken of je ook op dat gebied bij elkaar past dan is dat een behoorlijke tegenvaller.