Pashon schreef:Wilderg wenst niemand onder de grond, slaat enkel met zijn vuist op tafel dat het tijd word dat Nederland weer Nederlands word.
Weet jij wat er in zijn hoofd omgaat..? Ik niet. Dus je weet niet of hij inderdaad niet iemand (of meerdere 'iemanden') onder de grond wenst.
En ik hoop toch in godsnaam niet dat Nederland op deze manier weer 'Nederland' moet worden! Dat we nu eens een halt toe roepen aan de instroom van vluchtelingen, daar kan ik nog mee leven en de kinderbijslag aan kinderen in het buitenland vind ik ook rijp voor afschaffing, maar de manier waarom Wilders bezig is; daar heb ik geen goed woord voor over. er zijn ook gewoon Nederlandse Moslims die zich bekeerd hebben. We moeten trots zijn op ons land waar het ècht mogelijk is om je eigen godsdienst te kiezen.
Net als altijd in tijden van rescessie zoeken mensen zonder ruggengraat een zondebok en ik vind het belachelijk dat er zoveel mensen op Bokt zijn die daar moedwiilig aan mee willen doen.
Het is niet de schuld van de moslims dat de bejaarden niet buiten komen, de zorg achteruitgaat etc. Dat is de schuld van de Nederlanders in het regeer die de 'grijze golf' wel aan zagen komen, maar geen maatregelen hebben getroffen!!