Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:23

Pashon schreef:
Wilderg wenst niemand onder de grond, slaat enkel met zijn vuist op tafel dat het tijd word dat Nederland weer Nederlands word.

Weet jij wat er in zijn hoofd omgaat..? Ik niet. Dus je weet niet of hij inderdaad niet iemand (of meerdere 'iemanden') onder de grond wenst.

En ik hoop toch in godsnaam niet dat Nederland op deze manier weer 'Nederland' moet worden! Dat we nu eens een halt toe roepen aan de instroom van vluchtelingen, daar kan ik nog mee leven en de kinderbijslag aan kinderen in het buitenland vind ik ook rijp voor afschaffing, maar de manier waarom Wilders bezig is; daar heb ik geen goed woord voor over. er zijn ook gewoon Nederlandse Moslims die zich bekeerd hebben. We moeten trots zijn op ons land waar het ècht mogelijk is om je eigen godsdienst te kiezen.

Net als altijd in tijden van rescessie zoeken mensen zonder ruggengraat een zondebok en ik vind het belachelijk dat er zoveel mensen op Bokt zijn die daar moedwiilig aan mee willen doen.

Het is niet de schuld van de moslims dat de bejaarden niet buiten komen, de zorg achteruitgaat etc. Dat is de schuld van de Nederlanders in het regeer die de 'grijze golf' wel aan zagen komen, maar geen maatregelen hebben getroffen!!

PashonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:27

als de ene groep eruit gaat, kunnen ze het geld wat ze anders aan die groep hadden gegeven gebruiken voor andere doeleinden.
Dat de zorg endergelijke achteruit gaat heeft hij overigens ook al duidelijk aangegeven.

Ben van mening dat je toch eerst het grootste probleem aan moet pakken en dat zijn op het moment toch echt de allochtonen.

Ik kan inderdaad niet in zijn hoofd kijken, maar hij zegt het in ieder geval niet hard op! en dat getuigd toch van respect naar het andere geloof waar hij zich zo over uitlaat.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:29

Jij denkt dat die groep geen geld oplevert?

PashonJarig

Re: Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:30

nee ze kosten enkel een hele boel geld.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:31

Pashon: De vergrijzing is het grootste probleem, niet de Moslims, maar laat jezelf gerust hersenspoelen door die blonde idioot. Mensen zoals hij stoppen niet eerder dan dat ze alles hebben verwoest.

De enige reden dat hij dit niet hardop zegt is dat hij niet in de gevangenis wil belanden wegens 'aanzetten tot haat'.

PashonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:36

Lante schreef:
Pashon: De vergrijzing is het grootste probleem, niet de Moslims, maar laat jezelf gerust hersenspoelen door die blonde idioot. Mensen zoals hij stoppen niet eerder dan dat ze alles hebben verwoest.

De enige reden dat hij dit niet hardop zegt is dat hij niet in de gevangenis wil belanden wegens 'aanzetten tot haat'.

en sinds wanneer kan jij in zijn hoofd kijken?

ik laat mezelf niet hersenspoelen, ik zeg enkel de waarheid en die mag blijkbaar niet meer gezegt worden.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:37

Heino schreef:
Pashon schreef:
maar ze moeten niet gaan door draven en dat is wat er momenteel aan het gebeuren is.

In wat voor zin drijft men door? Heb je voorbeelden? (naast het hoofddoekjesfenomeen)

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:38

Niet de waarheid; je neemt de onzin van die idioot over, want het is gewoon niet de waarheid. De vergrijzing en de rescessie zijn het probleem; niet de moslims.
En ik zeg niet dat ik in zijn hoofd kan kijken, ik noem alleen de reden dat hij het nooit hardop zal zeggen, MOCHT hij het denken. ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:42

Pashon schreef:
Ben van mening dat je toch eerst het grootste probleem aan moet pakken en dat zijn op het moment toch echt de allochtonen.
.

Toch zijn autochtonen ook erg goed in het vooroorzaken van ellende... De hele wetgeving moet gewoon strenger worden en pak dan ook de ouders aan van die raddraaiers!

Ik vind het treuriger dat er zoveel ouderen zijn die ons land hebben opgebouwd na de oorlog om vervolgens via een strak schema 'verzorgd' worden. Want kwantiteit gaat voor kwaliteit... Dus platgezegd: eigen volk eerst? Zorg dan ook goed voor het 'eigen' volk! Geert is goed in tegen dingen aanschoppen, maar hij moet zijn tunnevisie wel los laten af en toe...

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:43

'Eigen volk eerst'; goh; waar in de geschiedenis heb ik die kreet eerder gehoord..? Help me even...

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:44

Lante schreef:
'Eigen volk eerst'; goh; waar in de geschiedenis heb ik die kreet eerder gehoord..? Help me even...

Pas op, de vorige keer dat ik die vergelijking maakte was ík ineens de boosdoener :D

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:45

Je hebt je post al veranderd Welshcobfan; was een beetje tè hè, vond ik ook.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:49

Over extreem gesproken zeg.. WOW.. Een politicus doodwensen.. Maar ondertussen wel heel hard schreeuwen dat een politieke vluchteling uit een of ander land wel heel zielig is en opgevangen moet worden omdat hij anders word vermoord zeker?

Over de pot die de ketel verwijt gesproken zeg.. :oo

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:50

Tegen wie heb je het nu T-H..? Volg het even niet meer geloof ik.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:51

Hmm, lekker controversieel, maar ik snap wel dat mensen hem doodwensen. Zo kan hij minder schade aanrichten. Nu klinkt dat misschien hetzelfde als wat Wilders over Moslims zijn, feit is alleen dat ík het wel kan onderbouwen en híj niet. Overigens wens ik hem niet dood, wel non-actief.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:52

Dat wens ik hem ook, non actief wat politiek betreft. Ik wens helemaal niemand dood (ben tegen de doodstraf). Dus ben ook erg benieuwd tegen wie T-H het heeft in deze...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:54

Lante schreef:

Een ieder die zich aangesproken voelt :)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:54

Tallie_Ho schreef:
Over extreem gesproken zeg.. WOW.. Een politicus doodwensen.. Maar ondertussen wel heel hard schreeuwen dat een politieke vluchteling uit een of ander land wel heel zielig is en opgevangen moet worden omdat hij anders word vermoord zeker?

Over de pot die de ketel verwijt gesproken zeg.. :oo

Een politieke vluchteling vlucht voor geweld dat hij/zij niet zelf aanricht.
De vuiligheid die Wilders verkondigd roept op tot geweld, dat lijkt me nogal een fundamenteel verschil.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:55

Pashon schreef:
nee ze kosten enkel een hele boel geld.

Really. Hm. Dat is nou vervelend voor al die hardwerkende mensen die op de vuilniswagen rijden om jouw vuil op te halen, bij de DAF en weet ik veel waar in de fabriek staan, jouw auto repareren bij de garage, jou met de taxi ergens heen brengen, en niet te vergeten al die vrouwen die in de avonduren jouw kantoor poetsen, of de school van je kinderen (of, zwart, jouw huis). Weet jij hoeveel van die mensen die ik net noemde er allochtoon zijn? Een behoorlijk percentage. En weet je waarom? Omdat Nederlanders zich in heel veel gevallen te goed voelen voor die baantjes.

Anyway. Ik ga maar weer iets nuttigs doen ipv hier tegen een muur praten....

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:56

Iederéen in Nederland kost geld, een heleboel geld zelfs.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:58

Tallie_Ho schreef:
Lante schreef:

Een ieder die zich aangesproken voelt :)

Blijkt hieruit dat ik mij aangesproken voel..? Volgens mij niet; ik stel even een vraag over een opmerking die ik even niet kan plaatsen en jij kunt hem blijbaar niet beantwoorden. Graag reageren met naam en quote van de tekst waar je opmerking op gebasseerd is.

In het andere topic noem je mij radicaal; ik wens niemand dood, heb niks tegen een bepaalde bevolkingsgroep... Wàt is er radicaal aan mij?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 14:00

Lante schreef:
Je hebt je post al veranderd Welshcobfan; was een beetje tè hè, vond ik ook.

Té? Ik weet niet meer wat ik er eerst had staan... sorry := Volgens mij heb ik het niet eens veranderd.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 14:02

Lante schreef:

Ik denk even vanuit Geert's perspectief... hij maakt zich druk om de Nederlanders... maar richt zich daarbij puur op de autotochtone medemens. (met name 1 religie heeft hij de pest in). Dus in plaats van energie te steken in het verbeteren van de Nederlanders (zoals onze oudjes), gaat hij rellen over weer die ene groep. Dát is zo jammer, want zo bereikt hij nooit wat. Geen voorstel van hem is er door....

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 14:03

Heino schreef:
Iederéen in Nederland kost geld, een heleboel geld zelfs.

Waarbij de mensen die ik net noemde niet meer geld kosten dan de rest van ons.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 14:04

In mijn ogen niet nee :)