Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie_Ho schreef:gillian schreef:
ik krijg zo'n vermoeden dat dit hetzelfde gaat aflopen als toen met Pim Fortuijn.....
Dat was ook het eerste wat ik dacht...hij vraagt er gewoon om...
_San87_ schreef:Wie een hoofddoekje wil dragen, zal eerst een vergunning moeten aanvragen. "Als die wordt ingevoerd, gaan we eindelijk wat terugverdienen aan de islam", zei Wilders.
_San87_ schreef:Wilders noemde de belasting een 'kopvoddentax'. Volgens Wilders vervuilen moskeeën, hoofddoekjes, lange jurken en mannen met baarden de Nederlandse straten.
_San87_ schreef:Alexander Pechtold had het over een genante vertoning en beschuldigt Wilders van xenofobe en racistische opmerkingen naar moslims.
breezy302 schreef:Wat een topic dit zeg. Er wordt gezegt dat Wilders nog eens vermoord gaat worden. En dat zijn ook de mensen die vrijheid van meningsuiting roepen. Maar wat Wilders zegt is zijn mening! Als Nederlander kan je hier niets meer zeggen en Turken en Marokanen kunnen hier doen wat ze maar willen. Vreemd dat er zoooo weinig dakloze buitenlanders zijn en zoveel Nederlanders wel... Nederland is helemaal doorgeslagen door het land maar vol te stouwen. Let op mijn woorden over 50 jaar woont er niet 1 Nederlander meer in dit land! Als iemand nou echt een reden zou hebben om in Nederland te wonen ok, maar deze mensen kunnen allang terug naar hun eigen land. (en ja ik weet ook waarom ze zijn gekomen om onze oliebol op te ruimen, maar nu is het land in crisis en nog steeds wordt er niemand uitgezet)
anneliesdj schreef:Niet alle allochtonen zijn relschoppers en profiteurs
En hoofddoekjesbelasting lost het 'teveel' aan allochtonen niet op.
Kaaaren schreef:Ik lees hier nog best veel berichten die voor wilders zijn, maar sorry mensen ik vind de uitspaken van deze man echt belachelijk. Hij heeft nog niet eens bedacht of je dit wel kunt uitvoeren en beledigd ook nog eens de vrijheid van mensen. Ik snap niet dat mensen hier in mee kunnen gaan. Hoofddoekjes belasting slaat nergens op.. komt er dan ook belasting op stropdassen als iemand dat maar niks vind? en krijg je er extra geld bij als je rokjes draagt?
anneliesdj schreef:Niet alle allochtonen zijn relschoppers en profiteurs
breezy302 schreef:anneliesdj schreef:Niet alle allochtonen zijn relschoppers en profiteurs
Niet allemaal nee. Maar hoeveel % werkt er daadwerkelijk en hoeveel % voert geen flikker uit behalve criminele activiteiten en een uitkering trekken? En ik vind echt dat er veel te veel buitenlanders zijn. Kijk eens hoe slecht het gaat in Nederland. Ik denk dat we eens egoistisch moeten zijn en voor eigen volk eerst moeten gaan. Nederland is geen welvarend land meer die van alles kan missen.
Tallie_Ho schreef:De Nederlander van 40 jaar terug droeg ook wel eens een hoofddoekje, bij wind of regen ja.. Om ervoor te zorgen dat de zorgvuldig gezette krullen die ze net bij de kapper hadden laten zetten er niet uitwaaiden/regende.. De Nederlandse vrouwen van toen, werden echter niet gedwongen door volk, geloof of vaderland om deze te dragen, ze kozen hier zelf voor, omdat ze er geld aan uit gaven om zich correct te presenteren..
De moslimas die we hier kennen, moeten zich bedekken van hun man, omdat het geloof dit zo voorschrijft.. En voor zover ik weet, staat het nergens in de koran dat dit moet.. Het is dus een zelf verzonnen regel.
anneliesdj schreef:Das ook een erg betrouwbaar percentage, aangezien jij zelf ook zult werken weet je dus niet wat zij overdag doen en ik neem aan dat je ze niet allemaal persoonlijk kent. Ga niet zomaar wat lopen roepen aub.