Wilders zet in op hoofddoekenbelasting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: Wilders zet in op hoofddoekenbelasting

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 23:29

En ik zal je nog sterker vertellen.. Als hij omgebracht word door een moslim zal het hele land roepen: Zie je nou wel! Ze zijn niet wijs! En er zal na Wilders weer een ander opstaan die zich ertegen blijft verzetten.. En die persoon kan ook weer wijzen: "Kijk, van Gogh deed zijn mond open, die is omgelegd, Hirshi Ali had kritiek, die zit inmiddels in het buitenland en nou leggen ze Wilders om.."

Let op mijn woorden, het zal van kwaad tot erger gaan, omdat sommige groeperingen die in dit land wonen gewoon niet om kunnen gaan met kritiek!

Niemand verdient het om te sterven om zijn mening!

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 23:36

Tallie_Ho schreef:
gillian schreef:

ik krijg zo'n vermoeden dat dit hetzelfde gaat aflopen als toen met Pim Fortuijn.....

Dat was ook het eerste wat ik dacht...hij vraagt er gewoon om...

Euh.. NIEMAND vraagt erom om vermoord te worden! Wat een rare uitspraak! Volgens mij heeft Wilders, ook al zijn zijn ideeen op zijn minst uiterst merkwaardig te noemen, ook nog steeds het recht van vrije meningsuiting..[/quote]

Ach kom op zeg. Natuurlijk vraag ie er niet om, maar hij blijft wel aan de gang...
Heb het een beetje verkeerd geformuleerd: het zou me niks verbazen als hem op een dag hetzelfde overkomt als Pim...
Wil niet zeggen dat ik vind dat ie dat verdient ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 23:38

Wat een topic dit zeg. Er wordt gezegt dat Wilders nog eens vermoord gaat worden. En dat zijn ook de mensen die vrijheid van meningsuiting roepen. Maar wat Wilders zegt is zijn mening! Als Nederlander kan je hier niets meer zeggen en Turken en Marokanen kunnen hier doen wat ze maar willen. Vreemd dat er zoooo weinig dakloze buitenlanders zijn en zoveel Nederlanders wel... Nederland is helemaal doorgeslagen door het land maar vol te stouwen. Let op mijn woorden over 50 jaar woont er niet 1 Nederlander meer in dit land! Als iemand nou echt een reden zou hebben om in Nederland te wonen ok, maar deze mensen kunnen allang terug naar hun eigen land. (en ja ik weet ook waarom ze zijn gekomen om onze oliebol op te ruimen, maar nu is het land in crisis en nog steeds wordt er niemand uitgezet)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 23:39

En er zullen altijd weer nieuwe Wilders en nieuwe Fortuijn's opstaan om de strijd te blijven voeren.. En ook al is dit stokpaardje wel merkwaardig te noemen, hij probeert in ieder geval een verandering door te voeren.

Het volk is het zat.. Daarom word Wilders zijn partij zo populair!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 23:41

Nu klink ik trouwens echt als een rascist maar dat is niet zo. Ben het gewoon zat dat je als buitenlander meer rechten hebt dan als Nederlander. Al die buitenlanders mogen zeggen wat ze willen en als Nederlander moet jij je mond houden anders wordt je neergestoken door een hele moslimgroepering.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 23:44

Ik ga voor het eerst denk ik, geheel mee met Breezy :)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 23:46

_San87_ schreef:
Wie een hoofddoekje wil dragen, zal eerst een vergunning moeten aanvragen. "Als die wordt ingevoerd, gaan we eindelijk wat terugverdienen aan de islam", zei Wilders.

:oo Wat erg, echt... Waar is de vrijheid van meningsuiting? Valt hier ook onder...
_San87_ schreef:
Wilders noemde de belasting een 'kopvoddentax'. Volgens Wilders vervuilen moskeeën, hoofddoekjes, lange jurken en mannen met baarden de Nederlandse straten.

:oo
Niet alleen moslims dragen lange jurken en hebben baarden... Moet mijn man dan straks ook een vergunning aanvragen voor zijn sikje? En moet ik er ook een hebben als ik eens een lange jurk aan wil?
_San87_ schreef:
Alexander Pechtold had het over een genante vertoning en beschuldigt Wilders van xenofobe en racistische opmerkingen naar moslims.

Helemaal mee eens, die man is niet wijs.
Als ie niet in de tweede kamer had gezeten zou hij allang eens opgepakt zijn voor al die racistische uitlatingen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 23:48

breezy302 schreef:
Wat een topic dit zeg. Er wordt gezegt dat Wilders nog eens vermoord gaat worden. En dat zijn ook de mensen die vrijheid van meningsuiting roepen. Maar wat Wilders zegt is zijn mening! Als Nederlander kan je hier niets meer zeggen en Turken en Marokanen kunnen hier doen wat ze maar willen. Vreemd dat er zoooo weinig dakloze buitenlanders zijn en zoveel Nederlanders wel... Nederland is helemaal doorgeslagen door het land maar vol te stouwen. Let op mijn woorden over 50 jaar woont er niet 1 Nederlander meer in dit land! Als iemand nou echt een reden zou hebben om in Nederland te wonen ok, maar deze mensen kunnen allang terug naar hun eigen land. (en ja ik weet ook waarom ze zijn gekomen om onze oliebol op te ruimen, maar nu is het land in crisis en nog steeds wordt er niemand uitgezet)

Ik ben het helemaal met je eens! :j

Ik heb de indruk dat je hier als allochtoon binnen komt, je een uitkering krijgt, een auto onder je gat, een huis om in te wonen met je 300 kinderen, plus de bijbehorende kinderbijslag uit zak van de hard werkende Nederlandse burger en je daarnaast ook nog eens tegen de regering aan mag schoppen.. Maar ohoh, daar mag niemand wat van zeggen, want dan discirimineer je!! Foeifoei.. De allochtoon moet met de mantel der liefde bedekt worden, ze zijn zo zielig!!

De Nederlander die naar het buitenland gaat, gaat daarheen om te werken, een nieuw bestaan op te bouwen en de cultuur waar ze in terecht komen te leren kennen.. Niet om steun te trekken van de overheid die daar zit! Daar zit het verschil in!

En daar zit het em nou net in denk ik.. Ja, er is de hardwerkende allochtoon, ja, ik ken er een paar, ja, ik heb daar respect voor, maar het merendeel is gewoon "afval" van het land van herkomst.. Om het even cru te stellen.. En dat "afval" produceert ook nog eens bergen nakomelingen, die gewoon op de voet van hun ouders de traditie van Nederland naar de klöte helpen voorzet, de autochtone vrouw naroepen of ze je wil pijpen in een overvolle winkelstraat en dan boos worden omdat je de opmerking kütmarokkaan naar zijn kop slingert.. Janken omdat ze geen hoofddoekjes mogen dragen, janken omdat die stoute boze Wilders wil dat het straatbeeld van Nederland niet helemaal verloedert en naar de klöte gaat.. Boehoe, stoute Wilders!

Denk daar maar eens overna!

*zet zich schrap voor de bergen kritiek/schreeuwen over racisme op mijn uitspraken die ik morgen wel lees* ;)
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 16-09-09 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 23:53

Groot gelijk Tallie-Ho

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 23:59

Ik kan er zo slecht tegen dat de moslims maar continue worden beschermd in dit land.. En het zijn niet alleen de moslims in deze stad hoor, ook zat andere culturen.. Het is allemaal uitschot, afval van de landen van herkomst omdat ze daar niet meer gewenst zijn.. Huppekee, pleur maar in Nederland neer, daar zorgt de regering wel voor je! Nederland is in mijn ogen gewoon de afvalbak van de wereld!!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 00:02

Niet alle allochtonen zijn relschoppers en profiteurs ;)
En hoofddoekjesbelasting lost het 'teveel' aan allochtonen niet op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 00:04

anneliesdj schreef:

Niet allemaal nee. Maar hoeveel % werkt er daadwerkelijk en hoeveel % voert geen flikker uit behalve criminele activiteiten en een uitkering trekken? En ik vind echt dat er veel te veel buitenlanders zijn. Kijk eens hoe slecht het gaat in Nederland. Ik denk dat we eens egoistisch moeten zijn en voor eigen volk eerst moeten gaan. Nederland is geen welvarend land meer die van alles kan missen.

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 00:04

Ik lees hier nog best veel berichten die voor wilders zijn, maar sorry mensen ik vind de uitspaken van deze man echt belachelijk. Hij heeft nog niet eens bedacht of je dit wel kunt uitvoeren en beledigd ook nog eens de vrijheid van mensen. Ik snap niet dat mensen hier in mee kunnen gaan. Hoofddoekjes belasting slaat nergens op.. komt er dan ook belasting op stropdassen als iemand dat maar niks vind? en krijg je er extra geld bij als je rokjes draagt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 00:07

Kaaaren schreef:
Ik lees hier nog best veel berichten die voor wilders zijn, maar sorry mensen ik vind de uitspaken van deze man echt belachelijk. Hij heeft nog niet eens bedacht of je dit wel kunt uitvoeren en beledigd ook nog eens de vrijheid van mensen. Ik snap niet dat mensen hier in mee kunnen gaan. Hoofddoekjes belasting slaat nergens op.. komt er dan ook belasting op stropdassen als iemand dat maar niks vind? en krijg je er extra geld bij als je rokjes draagt?

Maar waar is zijn vrijheid? Je kan wel gaan roepen OH hij is een rascist maar hij zegt de dingen zoals ze zijn. Tuurlijk vind ik sommige dingen ook belachelijk maar hij heeft ook vrijheid en die probeerd hij het Nederlandse volk terug te geven. Of stap jij op die groep van 20 Turken af als ze over je auto staan te pissen? Ik doe dat wel maar ik weet dat ik ook 1 van de weinigen ben die er gewoon tegen in durft te gaan anders wordt je neergestoken en staat er een hele groepering bij je voor de deur!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 00:09

Tja, ergens snap ik het wel, veel mensen hebben een vrouw en kinderen in het buitenland zitten, en daar gaan die uitkeringen en kinderbijslagen heen, en dat moet terugbetaald worden, want als ze in het buitenland zitten hebben ze toch geen recht op het geld, behalve dan als de man het zelf heeft verdiend met het werk, dan is dat anders.

Heel veel van ons belastinggeld gaat naar asielzoekers/vragers, enzovoort, en wij moeten langer doorwerken en wij moeten meer betalen aan de ziekenfonds en pensioenen/aow laag, bejaardenhuizen bezuinigen enzovoort, dit land is ziek, en naar de klote.

Sorry hoor, maar het is wel zo.

Als mensen naar nederland willen, prima, maar ga dan werken en leef in vrede met ons samen en met respect met ons samen, ipv er misbruik van te maken.

Nederland is te slap, politie te slap.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 00:11

anneliesdj schreef:

Dat hoor je mij ook niet zeggen hoor! :) En tuurlijk is dit stokpaardje van Wilders op zijn minst merkwaardig te noemen.. Maar hij probeert in ieder geval iets aan het straatbeeld van wandelende pinguins te veranderen.. Hij moet ergens beginnen!!

Ik woon in een stad waar ontzettend veel culturen bijeen zitten.. Ik ben voor een multi culturele samenleving, maar wel eentje waar IEDEREEN een steentje bijdraagt :D Waar alle culturen elkaar begrijpen en niet eentje waar de uitvreters de hardwerkende burger op laten draaien voor alle kosten..

Ik heb niks tegen de hard werkende allochtoon! Of hij nou bruin, geel, groen of paars is.. Ik heb een probleem met dat gespuis wat continue loopt te jammeren en mekkeren, maar die zelf ook geen reet doen om het negatieve beeld wat veel autochtonen hebben weg te nemen!

Als alle uitvreters zouden zorgen dat ze een baan hadden, moest je eens kijken hoe gauw dat miljarden gat in de begroting weg is! ;)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 00:11

breezy302 schreef:
anneliesdj schreef:

Niet allemaal nee. Maar hoeveel % werkt er daadwerkelijk en hoeveel % voert geen flikker uit behalve criminele activiteiten en een uitkering trekken? En ik vind echt dat er veel te veel buitenlanders zijn. Kijk eens hoe slecht het gaat in Nederland. Ik denk dat we eens egoistisch moeten zijn en voor eigen volk eerst moeten gaan. Nederland is geen welvarend land meer die van alles kan missen.

Weet jij die percentage's? Zo nee dan moet je niet insinueren dat de meerderheid niets doet.
Voor de rest ben ik het met je eens, er mogen best wat minder allochtonen in NL zijn, de regels om NL binnen te mogen kunnen veel strenger en iedereen die zich niet kan gedragen mag linea recta terug naar waar ze vandaan komen, oorlog of niet.
Maar een hoofddoekjesverbod heeft hier geen enkel nut in en aangezien hij het ook al heeft over baarden en jurken krijgen we straks nog meer gekke voorstellen.
Laat ie maar eens belasting gaan heffen op alle idioten die d'r haar wit verven en ipv te kammen d'r vingers in het stopcontact steken, dát is pas verpesting van het straatbeeld (of beter televisiebeeld).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 00:14

Percentages kun je ook zelf maken. Ik woon in een flat. Er wonen totaal 50 mensen hier, waarvan er 9 Nederlands zijn. Die werken allemaal ( ok eentje niet maar die is ook 91) Al die anderen ( de buitenlanders dus) werken niet! Doen geen flikker behalve vreten naar beneden gooien ( ja daar krijg je ratten van!) en herrie maken of hun vrouw in elkaar slaan. Dan zijn percentages makkelijk te maken. Ik ken veel buitenlanders en ik ken er welgeteld 3(!) die werken!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 00:16

De Nederlander van 40 jaar terug droeg ook wel eens een hoofddoekje, bij wind of regen ja.. Om ervoor te zorgen dat de zorgvuldig gezette krullen die ze net bij de kapper hadden laten zetten er niet uitwaaiden/regende.. De Nederlandse vrouwen van toen, werden echter niet gedwongen door volk, geloof of vaderland om deze te dragen, ze kozen hier zelf voor, omdat ze er geld aan uit gaven om zich correct te presenteren..

De moslimas die we hier kennen, moeten zich bedekken van hun man, omdat het geloof dit zo voorschrijft.. En voor zover ik weet, staat het nergens in de koran dat dit moet.. Het is dus een zelf verzonnen regel.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 00:17

Das ook een erg betrouwbaar percentage, aangezien jij zelf ook zult werken weet je dus niet wat zij overdag doen en ik neem aan dat je ze niet allemaal persoonlijk kent. Ga niet zomaar wat lopen roepen aub.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 00:17

En ze blijven hier maar binnenstromen al die buitenlanders, en ze hebben vette autos enzo, rarara hoe komen ze eraan en ze zijn werkloos ook.

We kennen iemand, en die heeft sinds die in nederland is nog nooooit gewerkt en toch een hele dikke mercedes en een eigen huis.

ik vind dat al het belastinggeld gewoon in nederland gestoken moeten worden en in nederlanders incl. buitenlanders die gewoon een steentje bijdragen, die er wel voor werken en belastinggeld afstaan.

Er was van de week nog in de krant dat heel veel miljoenen gaat naar asielzoekers, daar wordt ik heel erg boos om, hallo? en al die nederlanders dan die naar de voedselbank moeten? en die uit huis gezet worden omdat ze geen huur meer kunnen betalen, en bejaardenhuizen daar worden de mensen erg weinig goed verzorgd, en of snel snel gedaan en of er bezuinigd.

Bah ik wordt ziek van dit soort rare gedoe.

als het nou ging om buitenlanders die gewoon een steentje bijdraagd dan is dat voor mij ook gewoon nederlanders, en horen ze erbij, want ze werken er tenslotte ook hard voor, dan zijn ze welkom.

Maar er zijn er ook die alles verzieken en de baas spelen en er bepalen wat er wel en niet mag, bah.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 17-09-09 00:21, in het totaal 1 keer bewerkt

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 00:19

Tallie_Ho schreef:
De Nederlander van 40 jaar terug droeg ook wel eens een hoofddoekje, bij wind of regen ja.. Om ervoor te zorgen dat de zorgvuldig gezette krullen die ze net bij de kapper hadden laten zetten er niet uitwaaiden/regende.. De Nederlandse vrouwen van toen, werden echter niet gedwongen door volk, geloof of vaderland om deze te dragen, ze kozen hier zelf voor, omdat ze er geld aan uit gaven om zich correct te presenteren..

De moslimas die we hier kennen, moeten zich bedekken van hun man, omdat het geloof dit zo voorschrijft.. En voor zover ik weet, staat het nergens in de koran dat dit moet.. Het is dus een zelf verzonnen regel.

Ze bedekken zich omdat de koran dat voorschrijft, daar geloven ze immers zelf ook in.

Als ze 10 meter achter hun man aanlopen op straat of de straat helemaal niet op mogen zonder man, dan heb je 't over de invloed van de man.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 00:20

Ik kan de buren van mijn vriend ook niet appreciëren. De halve kindercrash moet perse in de holle gangen spelen en ook bij het afscheid nemen moet je nog ruim een uur lang het hele appartement bij elkaar kwelen. En dat afscheid is dan niet rond 9 uur want dan zou het me niet uitmaken, maar tegen 3 uur. :roll: Het spijt me... Ik moet wel naar school en studeren en mijn vriend moet wel werken... Bij gevolg moeten wij ook kunnen slapen.

Heb overigens italiaanse buren die dan weer heeerlijk rustig zijn. Maar de turkse onderburen bij mijn vriend.... Echt daar word je gek van. Schril contrast met de overige buren die je nooit hoort.

annelies: de koran schrijft niet voor dat er een doek rond hun hoofd moet. ;)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 00:23

Dat ligt er wss aan hoe je tekst interpreteerd. En dan nog, als zij overtuigd zijn dat een hoofddoek wel wordt voorgeschreven, wat is het punt?
Ik doelde erop dat dit meestal de keuze van de vrouw zelf is en niet wordt afgedwongen door de man.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 00:24

anneliesdj schreef:
Das ook een erg betrouwbaar percentage, aangezien jij zelf ook zult werken weet je dus niet wat zij overdag doen en ik neem aan dat je ze niet allemaal persoonlijk kent. Ga niet zomaar wat lopen roepen aub.

Ik werk parttime en ook snachts... niet iedereen heeft een baan van 9 tot 5! En ja persoonlijk ken ik ze wel. Omdat IK moet zeggen dat ze niet in de kelder moeten pissen, omdat Ik moet zeggen dat je midden in de nacht niet keihard kattegejank moet gaan draaien, omdat IK moet zeggen dat ze geen vreten naar beneden gooien, Omdat ik moet zeggen dat ze met hun klauwen van andermans spullen af moeten blijven, Omdat ik moet zeggen dat het een walgelijk stuk vreten is die omaatjes van 91 bedreigt, Omdat IK de politie moet bellen als ze weer eens gaan rellen met andere moslims, Omdat IK moet zeggen dat bidden ok is maar je niet gebeden moet krijsen, Omdat IK moet zeggen dat ze met hun klauwen van mijn tv af moeten blijven als die naast mijn auto staat en ik probeer een dvd-speler in te laden, Omdat IK moet zorgen dat de politie op tijd is omdat ze elkaar willen neersteken!

Ik roep NOOIT zomaar wat! Heb gewoon een hekel aan dat volk wat lekker een uitkering trekt maar ondertussen wel 5 BMW's voor de deur heeft staan.