Consort schreef:MamboBeach schreef:Consort schreef:Sarabande, ik snap dat je dit niet leuk vindt en het houdt de discussie ook niet zuiver. Maar ik zou willen vragen; Wat doet het er toe waar sarabande woont? Als ze daarom niet mee zou mogen praten (wat ik overigens nergens heb gelezen), dan zou ik de niet-stemmers onder ons ook willen vragen uit het topic te vertrekken....
En daarmee heb ik dus NIET gezegd dat jullie niet mee mogen discussieren... Er werd gesuggereerd (let wel! het is niet letterlijk gezegd) dat Sarabande niet mee mag praten omdat ze in het buitenland woont. Mijn reactie daarop was dus, als zij niet mag meepraten, dan ook de niet-stemmers niet. Ik heb dus zelf niet gezegd dat jij niet mee mag praten.
Maar goed, blijkbaar is bij jullie de inhoud nu echt op en wordt er alleen nog maar off-topic aangevallen...
Overigens, voor de volledigheid, de Bijstand heet al sinds enige jaren niet meer de ABW (Algemene Bijstands Wet) maar WWB (Wet Werk en Bijstand). Grootste doel binnen de WWB is mensen zo snel mogelijk weer re-integreren naar werk, de bijstand wordt gezien als laatste vangnet waar je zo snel mogelijk weer uit moet, liefst richting werk. Het is dan ook een voorwaardelijke uitkering met een sollicitatieplicht. Zo vreselijk uit de lucht komt mn opmerking dus niet. Maar goed, dat is even offtopic.