Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ik kom met zeer grote regelmaat mijn foto's/poown tegen op HT.
Ik moet wel altijd lachen om de creativiteit van die mensen, 't vuilnisbakkie (merrie, 18 jaar) is de ene keer een IJslanderhengst van 5 en dan weer een echte volbloed Welsh.![]()
Jammer dat mensen niet van je foto's af kunnen blijven...
Ach ik vond het erger toen een persoontje op Hyves (overigens ook een bokker, een die ik niet kende) claimde dat m'n pony van haar was. Dat is weer anders dan alleen foto's gebruiken... mevrouw had een mapje foto's van mij op haar Hyves staan, de pony omgedoopt tot 'Mystica' (bah) en het was volgens haar d'r eigen paardje.
Right.
lifaya schreef:ik heb vaak genoeg meegemaakt dat die "o zo lieve kindjes" dan tegen mij durven te zeggen dat ik ze dan even 10 credits geef zodat ze een nieuwe foto kunnen plaatsen... ik ga lekker geld uitgeven om mijn foto te laten verwijderen, dikke vinger zeg!
het HT team wil dat je een formulier invult waar óók je prive gegevens op staan en dat ga ik dus écht niet invullenals ik pb over dat ik mijn foto's heb gevonden geven ze me altijd dat snertformulier. Soms zitten er lieve mods bij en die verwijderen het dan wel, maar de meeste komen toch met dat formulier, en zelf dan word er volgens mij neit altijd iets aan gedaan
Abercrombie schreef:Fiffill schreef:Ik kom met zeer grote regelmaat mijn foto's/poown tegen op HT.
Ik moet wel altijd lachen om de creativiteit van die mensen, 't vuilnisbakkie (merrie, 18 jaar) is de ene keer een IJslanderhengst van 5 en dan weer een echte volbloed Welsh.![]()
Jammer dat mensen niet van je foto's af kunnen blijven...
Ach ik vond het erger toen een persoontje op Hyves (overigens ook een bokker, een die ik niet kende) claimde dat m'n pony van haar was. Dat is weer anders dan alleen foto's gebruiken... mevrouw had een mapje foto's van mij op haar Hyves staan, de pony omgedoopt tot 'Mystica' (bah) en het was volgens haar d'r eigen paardje.
Right.
Ik ging even in je profiel spieken maar mooie meid ben je!
Helaas geen fotos meer van je vuilnisbakkie