ME er om heen als ze proberen over het hek heen te komen dan gewoon met een brandslang weer terug blazen het veld in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaka schreef:12 geleden, in 1997, besloten Ajax en Feijenoord supporters een voetbalrel te houden in een weiland bij Beverwijk. Dit is uitgelopen op een veldslag met tientallen gewonden, uitgebrande auto's en 1 dode die met staven, knuppels en messteken om het leven is gebracht. Het lijkt me niet dat we om een herhaling daarvan moeten vragen. Het lijkt er op dat dat wel het doel van de delinquenten was zaterdag. Walgelijk.
Kaka schreef:12 geleden, in 1997, besloten Ajax en Feijenoord supporters een voetbalrel te houden in een weiland bij Beverwijk. Dit is uitgelopen op een veldslag met tientallen gewonden, uitgebrande auto's en 1 dode die met staven, knuppels en messteken om het leven is gebracht. Het lijkt me niet dat we om een herhaling daarvan moeten vragen. Het lijkt er op dat dat wel het doel van de delinquenten was zaterdag. Walgelijk.
Adriana schreef:Kaka schreef:12 geleden, in 1997, besloten Ajax en Feijenoord supporters een voetbalrel te houden in een weiland bij Beverwijk. Dit is uitgelopen op een veldslag met tientallen gewonden, uitgebrande auto's en 1 dode die met staven, knuppels en messteken om het leven is gebracht. Het lijkt me niet dat we om een herhaling daarvan moeten vragen. Het lijkt er op dat dat wel het doel van de delinquenten was zaterdag. Walgelijk.
Zonder wapens en laat ze het dan maar uitzoeken. Ik weet hoe dat is afgelopen en ik blijf het vreselijk vinden, maar ik vind dat geen supporters meer...
Ik ben al vanaf kleins gek van Ajax, maar ik zie mezelf niet andere meiden die gek zijn van andere clubs te lijf gaan...
Romyv schreef:Mensjes, ik kom ook even binnenvallen
Ik was er zaterdag bij, stond er ongeeer midden in!! Vrienden van mij zitten bij de politie en werken als joernalist voor de krant dus via hun heb ik wat insight verhalen gehoort..
Er waren heel veel politieagenten in burger binnen, zij zijn begonnen met schieten!! Zover nu bekent is, zijn geen burgers/hooligans ofzo geweest met wapens (op kapotgeslagen flessen en stukken hout na).. Ze wisten namelijk dat er een groepen hooligans zouden komen maar officieel mag de politie niet sourvieren op een particulier evement waar beveiliging rond liep (al hebben we die niet gezien!!)