Shadow0 schreef:pharagirlke schreef:Eerlijk gezegd zie ik op dit moment weinig positiefs in de maatschappij.
Wat zonde dat je dat zo ervaart. Zou dat niet te maken kunnen hebben met hoe je de dingen waarneemt? Want ik weet natuurlijk niet precies hoe de situatie in Belgie is, maar hier in Nederland heb je in elk geval geen plek (hoe slecht de buurt ook is) waarbij je niet met een kwartiertje fietsen ergens bent waar geen gedoe is. En de mooie dingen zijn ook in de grote steden genoeg te vinden. (Ik heb zelf eigenlijk ook heel veel positieve ervaringen. Je kunt de mooie dingen zien zonder je ogen te sluiten voor de problemen.)Citaat:En nu gaan er een hoop mensen steigeren omdat ik geloof vergelijk met Nazisme, maar die mensen moeten nadenken dat zowel het fascisme, het nazisme als het communisme puur theoretisch okee waren.
Van het communisme wil ik dit nog wel toegeven, maar hoe het fascisme en nazisme ooit theoretisch ok geweest zijn heb ik even gemist blijkbaar. Waarom vind jij ze 'theoretisch ok'?
Daar kan je enkel over oordelen als je hier een tijdje rondloopt. Mijn ervaringen zijn niet goed.