Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lyonesse schreef:Ze kunnen pas zeggen dat het vliegtuig is neergestort als ze het hebben gevonden. Het is waarschijnlijk ja, ik denk ook dat ze zijn neergestort, maar het is niet zeker zolang er geen vliegtuig is.
xLies schreef:Niets is zeker, er is gewoon geen zekerheid dus weetje, zolang er geen vliegtuig is niet teveel speculeren en maar geloven wat ze zeggen zeker?
Het is niét zeker dat ze zijn neergestort en het is ook niét zeker dat ze inzittende overleden zijn.
Tot dan hoop ik nog dat er overlevende zijn, en liefst allemaal.
_Rapido_ schreef:Lyonesse schreef:Ze kunnen pas zeggen dat het vliegtuig is neergestort als ze het hebben gevonden. Het is waarschijnlijk ja, ik denk ook dat ze zijn neergestort, maar het is niet zeker zolang er geen vliegtuig is.
Dit is al wel zeker maar op tv mogen ze dat niet zeggen omdat het niet officieel bevestigd is.
Het vliegtuig is zowiezo neergestort, dat is duidelijk. Het heeft geen brandstof meer en dan kan het niet vliegen.
De vraag is alleen of ze echt zijn neergestort en de passagiers niet meer leven òf dat ze een noodlanding hebben kunnen
maken en dat de passagiers nog leven.