Homo-ontmoetingsplekken...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Homo-ontmoetingsplekken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 01:03

Geen garantie inderdaad maar het maakt het wel een stuk minder aantrekkelijk, Welscobfan :D
Sticker baby aan boord, zou dat nog soelaas bieden denk je?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 01:04

Wel met een kind erin dan want van lege stoeltjes trekken ze zich niet zoveel aan alsik de getuigen verslagen aan het bein van het topic mag geloven.

Jemoet jeman gewoon goed africhten ~~}> . als hij zich niet weet te gedragen gewoon net als met de hond....ballen eraf }>EDIT:Hoewel je er dan misschien zlef ook minder lol aan beleefd
Laatst bijgewerkt door liedje89 op 30-04-09 01:04, in het totaal 1 keer bewerkt

_Micha_

:')
Ik hoop dat ze gewoon afknappen op de volvo 440 :j *gaat toch maar eens alle knuffels uit de kast halen en van die plak stickers op de raam doen,

Komt een babyborn een beetje echt over denken jullie :))

Meetje22

suleilitha schreef:
Geen garantie inderdaad maar het maakt het wel een stuk minder aantrekkelijk, Welscobfan :D
Sticker baby aan boord, zou dat nog soelaas bieden denk je?

Als een sticker met baby aan boord nog mannen aantrekt dan is het toch iets anders dan een homo ;)

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 01:06

_Micha_ schreef:
:')
Ik hoop dat ze gewoon afknappen op de volvo 440 :j *gaat toch maar eens alle knuffels uit de kast halen en van die plak stickers op de raam doen,

Komt een babyborn een beetje echt over denken jullie :))

Dan moet je geen zwarte nemen want dan zien ze savonds niet ;) :D :D :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 01:06

Kind maar in de auto laten? Geen beter geheel onthoudingsmiddel dan een kind naast je ;)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 01:07

Welshcobfan gooit der pil al het raam uit stel ik me nu voor :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 01:10

Maar goed even weer ontopic :P, was toch nog erg benieuwd hoe jullie zelf denken over de verschillende ontmoetingsplekken qua lokatie: zal dat ook verschil uitmaken wie waar komt? (de mensen met een dubbelleven zoeken bv liever de anonimiteit op in een afgelegen plek dan een zeer druk bezochte plek?) of zou dat niet uitmaken?

(en nee, nu de pil eruit gooien betekend dat het nog wel even kan duren voordat mijn auto ehh hop-proof is voor mijn vriend :P Dus ik leen er wel 1 ;) )
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 30-04-09 01:33, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 01:27

Ik vraag me wel af hoe ik zelf zou reageren als ik mijn vader of vriend daar zou aantreffen...
Zou het denk ik echt heel onwerkelijk vinden. (juist omdat we zo open thuis zijn en openstaan voor iedereen)

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 10:05

Ik denk eerlijk gezegt dat dat wel voorkomen wordt. De plekken zijn vaak gelegen naast de snelweg of gemakkelijk bereikbare plekken vanaf de snelweg. Hier in de regio althans.
Kijk als het je niet uitmaakt dat je betrapt wordt, kun je lekker om de hoek, maar ik denk dat als je een vrouw en kinderen hebt, je er graag een blokje voor omrijdt.

40% van de mannen vind ik trouwens erg veel hoor, zo druk is het nou ook weer niet :=

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 15:10

Dat ze hun troep niet opruimen vind ik een slechte zaak, maar met HOP an sich heb ik geen problemen. Ik snap wel dat het lastig is voor homoseksuelen, zeker degenen die nog niet openlijk uit de kast gekomen zijn, om aan seksuele contacten te komen. Die HOP zijn dan een relatief veilige en anonieme mogelijkheid om tóch aan seks te komen, grof gezegd. Een alternatief zou ik zo 1-2-3 ook niet weten moet ik zeggen, bij alle potentiele alternatieven die ik kan bedenken verliest men een groot stuk anonimiteit.

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 11:23

laat lekker iedereen die dat graag wil sex hebben in de buitenlucht!!!t Enige wat ik er over kwijt wil is dat ik vind dat t heel prettig en heel netjes zou zijn als t wat beschut zou zijn,je schrikt je idd rot als je nietsvermoedend op je paard ergens rijd.
Ach er zijn ergere dingen in de wereld en als mannen met kinderstoeltjes toch homo zouden zijn vind ik dat eerder heel vervelend voor ze omdat ze waarschijnlijk niet gelukkig zijn.

Dus, vrijheid blijheid maar houd t wel wat beschut!!en neem je zooi mee of gooi t in de prullenbak.

Trouwens t bos ligt ook vol met cola flesjes ruim die ook op!!

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 22:01

Nou ja ik vind het ook niet echt fijn hoor, wij hadden er laatst nog een discussie over. Zat hier bij de Vlietlanden, dat is een soort groot park met bos en strand, van de week met een paar vrienden met een vuurtje en een BBQ-tje enzo.. Maar toen moest ik naar de wc en dan heb je daar dus een hele grote parkeerplaats waar 2 dixie's staan. Wij daarheen gelopen, en da tis dus ook zo'n plek.. echt minimaal 20 auto's met van die gasten die daar zo een beetje staan te wachten en te seinen met hun lampen enzo.. In het donker en afgelegen..
Op zich heb je er geen last van maar ja in je eentje daarheen lopen doe je ook niet meer zo snel.. en het een heteroplek was geweest denk ik dat ze er wel wat aan zouden doen..