Citaat:Het is onbekend hoeveel slachtoffers zijn gevallen. Vier of vijf mensen zijn in bodybags uit het vliegtuig gedragen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het is onbekend hoeveel slachtoffers zijn gevallen. Vier of vijf mensen zijn in bodybags uit het vliegtuig gedragen.
miss_kippie schreef:henk westbroek zou ook met deze vlucht mee gaan maar heeft een andere vlucht genomen
Karin schreef:miss_kippie schreef:henk westbroek zou ook met deze vlucht mee gaan maar heeft een andere vlucht genomen
Nieuwsbericht daarover: http://www.zibb.nl/10246398/Nieuws/Nieu ... vlucht.htm
Guernica schreef:Sorriso schreef:Of pal óp Schiphol...
Dan was iedereen nog veel erger in paniek geweest, nieuwe terreurdreiging.
Pff inderdaad.Verbaasd me eigenlijk dat daar nu nog niet over gespeculeerd wordt, puur en alleen omdat het vliegtuig uit turkije komt.
Guernica schreef:Sorriso schreef:Of pal óp Schiphol...
Dan was iedereen nog veel erger in paniek geweest, nieuwe terreurdreiging.
Pff inderdaad.Verbaasd me eigenlijk dat daar nu nog niet over gespeculeerd wordt, puur en alleen omdat het vliegtuig uit turkije komt.
Nanne schreef:Guernica schreef:Pff inderdaad.Verbaasd me eigenlijk dat daar nu nog niet over gespeculeerd wordt, puur en alleen omdat het vliegtuig uit turkije komt.
De dreiging vanuit Turkije is nou niet echt groot hoor.
Sorriso schreef:Ik zou nog niets uitsluiten Jumpfreak. Ik denk dat ze volop aan het werk zijn bij de overheid...