Wat vinden we hier nu van? 13 jarige jongen wordt vader..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Re: Wat vinden we hier nu van? 13 jarige jongen wordt vader..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:40

Hoezo heeft ie 4 vaders?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:41

anneliesdj schreef:
Hoezo heeft ie 4 vaders?

kind sliep overal mar rond;
fiets van de stad om zo amaar tezeggen ;)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:43

Je bedoelt dat de jongen nog 3 andere kinderen heeft?
Ik snap je niet helemaal.

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:46

Vwb. kind heeft vier vaders; er zijn nog (iig 2) jongens, tussen de 14 en 16jaar jong, die beweren mogelijk de vader van de baby te zijn.... DNA test (Reactie Alfie: was da?) zal moeten uitwijzen wie de echte vader is.....

Nog even wat meer info gevonden.... voorspelt niet veel goeds.....
Als ik onderstaande mag geloven, moet ik terugkomen op mijn eerdere post; niet 7 slachtoffers. Iig de grootouders van de baby (ouders van Alfie) mogen geschrapt worden als slachtoffers. Met dit soort acties en meningen over je zoon en kleinzoon, zorg je voor nogal wat colateral damage in je omgeving..... Opa Dennis zal het zelf wel vrij vertalen door te zeggen; waar gehakt worden, vallen spaanders.... ;)

Bron: http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... soverzicht
Zus Britse tienervader zwanger op haar dertiende
Jade, de nu 21-jarige halfzus van tienervader Alfie Patten (13), werd zelf moeder op dezelfde leeftijd van haar broertje nu. Dat maakte de Britse krant The Daily Mail bekend. Intussen twijfelen de buren van Chantelle Steadman, de vijftienjarige moeder, of Alfie wel de vader is.
Er raken steeds meer details bekend over de context waarin Alfie Patten en zijn vriendinnetje Chantelle Steadman een kindje verwachtten. Alfies halfzus Nicole (19) legt de verantwoordelijkheid voor wat is gebeurd bij haar stiefvader Dennis (45), de echte vader van Alfie.

Twee jaar geleden begon Dennis een relatie met een toen negentienjarige vriendin van Nicole. ‘Deze gebeurtenis heeft onze familie verscheurd’, zegt Nicole. ‘Dennis is voor zijn kinderen nooit een echte vader geweest.’ Dennis Patten heeft zeven kinderen: één uit een eerste relatie, drie uit een tweede en nog eens drie (onder wie Alfie) uit een derde. Toen Alfie vader werd, toonde opa Dennis amper belangstelling. ‘Ons gezin is geen normaal gezin meer’, zegt Nicole. ‘Dan krijg je zulke dingen.’

Maar ook jaren geleden kreeg het gezin al te maken met een tienerzwangerschap. In 2001 kreeg dochter Jade een baby. Ze was toen net zo oud als haar broertje Alfie nu.

Bron: http://hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/ ... test.dhtml
De ouders van de 13-jarige Brit die deze week vader werd, willen zoveel mogelijk geld verdienen met het verhaal van hun zoon. Volgens de Daily Mail hebben de gescheiden ouders al verschillende lucratieve deals met de pers gesloten. De vader, Dennis Patten, zegt dan ook zonder blozen dat hij veel geld uit het vreemde verhaal wil slaan. Hij is echter niet de enige, een 16-jarige jongen heeft een DNA-test aangevraagd, omdat hij claimt zelf de vader te zijn.
Knul
Vorige week schrok Groot-Brittannië toen The Sun uitpakte met foto's van een 13-jarige knul die trots zijn pasgeboren kind toont. De jongen ziet er op het eerste gezicht zelfs jonger dan dertien uit. Hoewel de Britten wel meer tienerzwangerschappen gewend zijn, zorgde dit verhaal toch voor een rel. Alfie Patten was pas twaalf toen hij bij de 15-jarige Chantelle Steadman een kind verwekte. De ouders ruiken daags na de heisa veel geld.
Dure deals
Nicola, de moeder van Alfie, was eerst razend toen Dennis het verhaal van zijn zoon in de pers uitsmeerde. Amper 24 uur later was ze echter zelf aan het onderhandelen. Ook Dennis probeert nog steeds dure deals te sluiten. "Ik wou dat deze baby nooit geboren was, maar het is nu zo", zei hij tegen een journalist. "Alfie is te jong om er iets mee te doen, maar ik ga proberen zoveel mogelijk geld uit deze zaak te slaan."
Roddelpers
Het gezin zelf is ook geen onbeschreven blad. Vader Dennis (45) heeft negen kinderen en is twee jaar geleden gescheiden toen Nicola hem betrapte met een 19-jarig meisje. Ook de jonge moeder Chantelle is populair in de Britse roddelpers. Ze zou de voorbije maanden drie jongens over de vloer gehad hebben. "Ze is geen onschuldig meisje dat bij de eerste keer zwanger werd", zegt een kennis.

Eén van die jongens, de 16-jarige Richard Goodsell, zegt dat hij de vader van het kind is en eist een DNA-test. Zijn vrienden en zijn moeder zeggen allemaal dat de baby zijn ogen heeft. Een DNA-test is de enige manier om zekerheid te krijgen. (gb)

Moeder van Alfie, Adrina over haar ex, de biologische vader van Alfie:
Adriana met smoothtalking Dennis in 1984 while he was working in a car showroom in Tooting, South London. She said: "He had the gift of the gab and I fell for him.
"It was two weeks into our relationship when I found out he had got another woman pregnant. I dumped him, but he begged me to take him back. Then I got pregnant by accident so he had two women pregnant at the same time."

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:50

:\ lekker dan...

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:51

En alles draait om geld..............
Uiteindelijk is de beeb er de dupe van......
Ik hoop dat het kindje uiteindelijk goed opgevangen wordt.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:53

Klinkt alsof de ouders van beide kanten een paar flinke opvoedkundige tikken moeten hebben, ookal zijn ze dan al in de 40.
Wat een stelletje randdebielen...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:55

Pff dit is wel een heel apart verhaal geworden. Het lijkt wel een soap... :n Vraag me ondertussen meer af hoe mensen tot zulke dingen in staat zijn zoals zoveel mogelijk geld uit het verhaal halen en de roddelpers die er bovenop duikt :n

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:56

Het is toch ook te gek voor woorden dat een kind van 15 zwanger wordt en niet eens weet wie de vader is...

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:57

Laat dat geld dan op zijn minst gebruikt worden voor die baby maar hoogst waarschijnlijk zal dat op gaan aan luxe zaken'lcd-tv auto's enz.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:01

;( Vreselijk verhaal weer...
Levert weer werk op voor de voogden, hulpverleners enz enz.
Leuk gezinnetje ook |o
hopelijk komt dat kind toch op de een of andere manier ergens goed terecht.

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:04

kinderen kinderen,
wil je zo graag een baby wilt verzorgen, koop dan een baby born,
die zijn een stuk goedkopen, en heb je er geen zin meer in kun je dr aan de kant leggen
jezus... ik zou er niet blij van worden als ouders...

maar wat doe je er tegen, willen ze het doen, doen ze het toch...

maar t is echt te abnormaal voor woorden, een schande noem ik dit...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:05

Deze ouders worden er blijkbaar wel blij van :=

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:06

Waar zit in godsnaam dat verstand van dat 15-jarige kind!! >;)
Ze hebben het wel steeds over de 13-jarige vader maar ik vind het eigenlijk erger van de moeder!
Zei is 'de verstandigste van de twee' en zou zoiets als een condoom toch moeten kennen :roll:

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:07

Ik hoop toch echt dat er nu wordt ingegrepen en de instanties dat kind daar weghalen.
Een beetje geld verdienen over de rug van een onschuldig kind.

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:09

Ze (moeder Chantelle, 15) blijkt niet zo verstandig te zijn als van haar verwacht mag worden; er zijn inmiddels 4 jongens die mogelijk de vader van Maisie zouden kunnen zijn.
Ze blijkt met meerdere jongens te hebben gevreeën, zonder condoom.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:14

Verschrikkelijk!!!! Ik hoop van harte dat jeugdzorg zich hier mee gaat bemoeien en het kindje plaatst in een goed gezin waar het kindje meer dan welkom is en een goede toekomst kan krijgen. Ik ben bang dat, als het kindje door de biologische ouders wordt opgevoed, ook hetzelfde 'lot' te wachten staat. Het is altijd moeilijk om een grens te trekken waarbij je zegt wanneer iemand in staat is een kindje goed op te voeden.

Maar een vader van 13 en een moeder van 15, nee dat gaat niet goedkomen. Zeker niet met al zo'n achtergrond. Als de vader nu wat ouder zou zijn en zou werken. Deze vader mag officieel nog niet eens werken!!!!

Volgens mij ligt het aantal (bewuste) tienerzwangerschappen in Engeland ook véél hoger dan in andere landen!!! En volgens mij heerst er in bepaalde gebieden ook veel (sociale) armoede en achterstand.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:18

Irma_Maandag schreef:
Ze (moeder Chantelle, 15) blijkt niet zo verstandig te zijn als van haar verwacht mag worden; er zijn inmiddels 4 jongens die mogelijk de vader van Maisie zouden kunnen zijn.
Ze blijkt met meerdere jongens te hebben gevreeën, zonder condoom.

Zo inderdaad daar dacht ik ook gelijk aan.
Echt te ziek voor woorden dit hele verhaal, en er dan ook nog geld aan willen verdienen :7?!

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:20

echt ongelofelijk! overigens zou je niet zeggen dat hij al 13 was, eerder een jaar of 10!
wordt de wereld nou steeds gekker?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:33

Ik las net het volgende:
Het verhaal van de 13 jarige Alfie Patten was al een mooi en verbazingwekkend verhaal, maar het verhaal wordt nog veel mooier. De 16 jarige Richard Goodsell beweert namelijk dat niet Alfie Patten de vader is van baby Maisie, maar dat hij de vader is. En hij wil dat met een DNA test bewijzen. Toch wordt het verhaal nog veel mooier, want er was ook nog een derde persoon in beeld die de vader zou kunnen zijn, de 14 jarige Tyler Barker deelde ook in die periode het bed met Chantelle. Toch wordt verhaal nog veel mooier, want Chantelle scheen in die periode met maar liefst acht jongens het bed te delen. Alleen een DNA test kan nog duidelijk scheppen en aan het licht brengen wie de echte vader is van baby Maisie. Je zult over een aantal jaren op Internet moeten teruglezen wat voor prutsmuts je moeder was!
Bron

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:34

Arme baby ;( dat is het enige wat ik er over kan zeggen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:35

Niet normaal, op die leeftijd dacht ik er nog niet eens aan, echt ziek.
Sommigen slaan echt door.
Ook gebrek aan opvoeding lijkt me.

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:38

Die baby zal nooit een normale jeugd hebben met ouders die zelf nog maar kinderen zijn.
Ik vind het echt niet best, moet er zelf nu nog niet eens aan denken om een kind te hebben.
Dus ja, het enige wat ik er ook over kan zeggen is: arme baby! :(:)

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:44

Nouja zeg := .
Lekker dan (dat er nog 3 andere de vader kunnen zijn.)

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:47

LisaLuna schreef:
Nouja zeg := .
Lekker dan (dat er nog 3 andere de vader kunnen zijn.)

Misschien willen alle vaders even opstaan? 8-)

Hopelijk neemt eentje zijn verantwoordelijkheid als hij klaar is met zijn huiswerk.. :+