Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Luziream schreef:Neee, Apotheker kan die gegevens niet inzien!!!!!!! Is toch ook helemaal niet relevant voor die persoon!
alleen medicijnen en eventuele allergieen of ziektes die van belang zijn. BV Diabetes, hart en vaat ziekten. Dit ivm bepaalde werking van bepaalde medicijnen.
MISTRAL94 schreef:Een apotheek moet zich bezig houden met medicatie niet met een voorgeschiedenis van een patient.
Shadow0 schreef:Ontvang je trouwens nog een bevestiging? Ik heb wel bezwaar aangetekend, en ik vind 1% toch ook wel vrij weinig. Niet dat ik tientallen procent verwacht, maar toch wel ietsje meer dan dit.
MISTRAL94 schreef:In mijn woonplaats hoor ik alleen maar mensen die hem niet ontvangen hebben. Ik heb ze vanmiddag van internet gehaald.
ThePast03 schreef:MISTRAL94 schreef:In mijn woonplaats hoor ik alleen maar mensen die hem niet ontvangen hebben. Ik heb ze vanmiddag van internet gehaald.
Heel vreemd allemaal, zoveel mensen die nooit een formulier ontvangen hebben.
Verder hoor je er ook weinig over in de media.
Logisch dat er maar 1% bezwaar indiend op deze manier.
Persoonlijk had ik het een stuk beter gevonden als je het formulier op had moeten sturen als je geen bezwaar had tegen het EPD. Nu komen er mensen in terecht die dat helemaal niet willen en ook nooit wat hebben ontvangen daarover.
ThePast03 schreef:Persoonlijk had ik het een stuk beter gevonden als je het formulier op had moeten sturen als je geen bezwaar had tegen het EPD. Nu komen er mensen in terecht die dat helemaal niet willen en ook nooit wat hebben ontvangen daarover.