Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:JoyCiej007 schreef:het lijkt mij héel sterk als dit waar zou zijn........ en sorry maar ik ga dan ook echt niet dramatisch 'otto, rust in vrede' hiero roepen, want dat is pas naief.... niemand weet op dit moment of het wel waar is, en niemand hier kent die hele jongen.
en dan massaal 'rust in vrede' en dat soort dingen roepen, tsja als 't een grap is dan zou hij zich nu vast letterlijk DOODlachen...........
Sorry hoor, maar als het wel waar is, heb je dan enig idee hoe jouw reactie overkomt? Dan liever ernaast zitten en uitgelachen worden... dan zo'n respectloze reactie te geven
Cayenne schreef:Maar het is ook niet eerlijk om iedereen dan gelijk met elkaar te vergelijken. Dat er helaas meer fantasten op deze wereld zijn, wil niet zeggen dat deze jongen het verzonnen heeft.
Ik zie niet in waarom er bewezen moet worden dat deze jongen ernstig ziek was? Is dat niet nog pijnlijker/respectloos tegenover de nabestaanden?
Citaat:Tsja, je kan het respectloos noemen. Ik heb er gewoon een meer kritische kijk op, en zet inderdaad luid en duidelijk mijn vraagtekens bij dit hele verhaal. Het lijkt me gewoon zó ontzettend onwaarschijnlijk! Sterker nog, ik vind het niet meer dan logisch hoe Giel Belen en collega in het begin reageerden.
Nee sorry, alles bij elkaar genomen vertrouw ik toch meer mijn verstand dan mijn hart.
En in dat opzicht ben ik zowiezo in het algemeen meer iemand van het verstand dan van het hart... dus ja.
By the way; je doet net of ik de enige in dit hele pagina's lange topic ben die mijn vraagtekens zet bij deze hele kwestie.
En voor de mensen die ontzettend veel waarde hechten aan een reactie op Youtube van iemand die zegt het nichtje van deze Otto te zijn; als ik zou willen, kan ik een nieuwe account maken en me óók uitgeven als zijn zus/nicht/moeder whatever... Dus of dáar nu veel waarde aan te hechten valt..
Men kan mijn reactie hard en respectloos noemen, misschien is dat het ook wel. Echter, daar heeft onze huidige maatschappij het juist allemaal zélf naar gemaakt! Kijk maar eens hoeveel walgelijke, ontzettend zieke grappen er tegenwoordig worden uitgehaald! Bekende BN'ers waarvan wordt rondgebazuind dat ze ineens zijn overleden, familie en vrienden compleet in paniek, blijkt het helemaal niet waar te zijn!
Ook ik weet idd niets zeker, en misschien is het wél waar. Dat is dan idd heel erg ja, maar ik vraag me af wat je anders kan verwachten dan twijfelachtige reacties als je zo'n 'stunt' uithaalt??
manie schreef:MISTRAL94 schreef:dingen niet geloven is tot daar aan toe maar waarom moet men dan respectloos worden? Is toch nergens voor nodig?
Ik geloof niet dat ik respectloos ben.
Geef alleen aan dat ik er niet veel van geloof en dat lijkt me niet zo vreemd...
Het komt immers niet dagelijks voor dat iemand z'n dood op de radio aankondigt.
Of mag een mens dat ook al niet merkwaardig vinden
manonxxlove schreef:Het is inmiddels al bekend gemaakt dat het verhaal van Otto wel klopt;) beetje respect als het kan
suze_ schreef:van mij mag je.
ik word er zelf persoonlijk verdrietig van hoe sceptisch men tegenwoordig is. ik kies ervoor liever 'naief' te zijn en ten eerste vooral in het goede van de mens te gelovenvooral bij dit soort gevoelige zaken.
mocht het niet waar zijn, dan kan ik voor mezelf het goede gevoel hebben in het goede van mensen te geloven en zal ik het erg triest vinden voor die jongen zelf dat hij die normen en waarden niet heeft en zulke gevoelloze grappen maakt.
mocht het wel waar zijn, dan kan ik ook het goede gevoel hebben dat ik het goede in hem heb gezien en hem het respect heb betoond dat hij verdient.
ik ben geen verliezende partij in deze als ik er zo in sta.
wat heb je te verliezen hem te geloven? niets.
slimmerik schreef:manonxxlove schreef:Het is inmiddels al bekend gemaakt dat het verhaal van Otto wel klopt;) beetje respect als het kan
Oh ja? Vertel......
manie schreef:suze_ schreef:het lijkt wel of het steeds meer de tendens wordt...
iemand is schuldig (leugenaar) totdat onschuld (waarheid)bewezen is.
vind dat een zeer kwalijke zaak
Geen tendens.
Het heeft te maken dat je door gebeurtenissen in je leven je je naïviteit wel verliest...
En ja dan geldt vanzelf je moto 'eerst zien, dan geloven'
crossmonster schreef:Vind dat sommige mensen hier in dit topic overigens wel heel ver over de schreef gaan om hun gelijk te krijgen
Karin schreef:In mijn geval: voordeel van de twijfel totdat het tegendeel bewezen is.
JoyCiej007 schreef:Ik vind het ook nog al wat om de mensen die hun vraagtekens hierbij zetten en er grondig aan twijfelen, direct als respectloos te betitelen.
Edit: En alsjeblieft, blijf niet op dat respect hameren zeg, dát is pas onnodig!
_Tara_ schreef:Maar ik kan me niet voorstellen dat een arts echt euthanasie heeft gepleegd bij die jongen... Heeft hij niet zelfmoord gepleegd?
MISTRAL94 schreef:JoyCiej007 schreef:Ik vind het ook nog al wat om de mensen die hun vraagtekens hierbij zetten en er grondig aan twijfelen, direct als respectloos te betitelen.
Edit: En alsjeblieft, blijf niet op dat respect hameren zeg, dát is pas onnodig!
Wie ben jij om mij te vertellen waar ik niet op mag hameren? Dit is mijn mening en daar blijf ik bij en al wil ik dat 100 keer roepen, dan doe ik dat recht van meningsuiting noemen we dat.
Ongeacht wat voor programma, situatie leg mij nou eens uit waarom men daarom respectloos mag worden naar elkaar? Mensen zeiken wel dat hun soortgenoten tegenwoordig van dat gestoorde gedrag vertonen. De normen en waarden vervagen en dat is goed te zien._Tara_ schreef:Maar ik kan me niet voorstellen dat een arts echt euthanasie heeft gepleegd bij die jongen... Heeft hij niet zelfmoord gepleegd?
Waarom zou dat niet kunnen? Dus euthanasie is alleen voor oude mensen waarbij de zaak uitzichtloos is?
Nouks schreef:Karin schreef:In mijn geval: voordeel van de twijfel totdat het tegendeel bewezen is.
Maar om dat nu driehonderdduuzend keer te zeggen zodat iedereen maar weet hoe jij er over denkt... Dat lijkt me ook niet helemaal nodig.