Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Schimmelig; de omzetverliezen zijn voornamelijk te vinden in de cafés
daar gaan de grootste klappen vallen.
Schimmelig schreef:Maar neem aan dat je ze allemaal bij elkaar op hebt geteld? Heb je anders een link voor mij (ben dol op cijfertjes)
dees_daan schreef:heb niet alles bijgelezen, maar als we nou allemaal aan de supersmoker gaan, zijn de nietrokers ook tevreden!
katiavl schreef:dees_daan schreef:heb niet alles bijgelezen, maar als we nou allemaal aan de supersmoker gaan, zijn de nietrokers ook tevreden!
Is echt een hit in nederland, maar wat zit er dan in de supersmoker ook nicotine ofzo
dees_daan schreef:heb niet alles bijgelezen, maar als we nou allemaal aan de supersmoker gaan, zijn de nietrokers ook tevreden!
dees_daan schreef:ja, nicotine, ik zal het topic even voor je kopieren, je ademt dan geen schadelijke rook uit, alleen waterdamp
katiavl schreef:Toch perfect voor mensen die niet zonder sigaret kunnen, en andere mensen hun gezondheid niet schaden.
Bepaal je zelf inderdaad, net zoals mensen die het recht hebben om niet in de rook te zitten, die kunnen niet naar de kroeg en worden hun eigen beslissing ontnomen
Chiqa schreef:dees_daan schreef:heb niet alles bijgelezen, maar als we nou allemaal aan de supersmoker gaan, zijn de nietrokers ook tevreden!
Dees deze opmerking is al meerdere malen voorbij gekomen en zelden tot nooit een reactie op teruggekomen van de plaatser;
Maar om het even heel kort samen te vatten; dat maken de rokers nog altijd zelf uit
Chiqa schreef:Dees_daan bedankt voor je reactie; ik was idd geirriteerd....
Ik heb wel overwogen om de electrische sigaret aan te schaffen,
maar dat heeft een andere reden, dat ik namelijk op mn werk eens kan roken.
(er staat zelfs een reactie in dat topic van mij)
Puur even de shot, maar het zal nooit met kop en schouders
boven mijn eigen sigaretje uitsteken, daar vind ik het echte roken te lekker voor![]()
B vind ik de aanschaf erg duur, en het is ook gewoon niet mn voorkeur.
Alleen een roker zou me begrijpen, daarom vind ik het ook niet prettig
om mij nu kwetsbaar op te stellen, omdat ik echt geen zin heb in de echos
Roken is gezellig, sfeervol, het creeerd een band, je heb sneller aanspraak,
rokers zijn relaxed, ik voel mij beter, en ik ben doordat ik mij beter ben gaan voelen
van heel wat medicijnen afgekomen.....(Verhaal staat in het begin van dit topic)
Ik rook niet in huis, alleen als ik rokers krijg. Ik vraag ALTIJD toestemming,
en houd rekening, laat me...dan laat ik jullie ook in je waarde.
Ik laat me door niemand de les lezen, ik ben oud en wijs genoeg.
Laat me, okay? respect voor iedereen.
dees_daan schreef:ik rook ook hoor, dus ik begrijp je écht wel! ik lees je de les niet, ik zeg als 'grapje' (ik wil dus best de supersmoker gebruiken voor de niet roker' en dan voel jij je op de kast gejaagd, terwijl ik het niet zo bedoel..