Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke_Tweety schreef:Maar dan hebben we die kuddebewakingshonden bij de schaapskuddes lopen.
Prima.
Hoe lossen we dan het probleem met huishonden en wolven op?
Van de 13 controleerbare aanvallen op honden tot heden waren er 11 op huishonden
(Let op, 13 controleerbaar, ik heb aanwijzingen voor ongeveer 20 (en dus mogelijk nog meer) maar ik heb ze nog niet allemaal kunnen verifieren)
charrr91 schreef:Alle reacties en steunbetuigingen zijn zo hartverwarmend. Ook hier. Ik wil jullie, en ik weet zeker ook van de herder en alle verdere betrokkenen, onwijs bedanken hiervoor. De berichten zijn massaal gedeeld, en hebben een onwijs bereik gehad in heel Nederland. Geweldig om te lezen dat iedereen mee wil helpen, op welke manier dan ook. Echt mensen, onwijs bedankt!
Citaat:Zonhoven België
04-09-2025
Aanval op schapen.
3 schapen gedood.
Sterkte voor de eigenaar.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Geenwolf.com
Hannanas schreef:Kbh kan alleen ook in combi met rasters. Zodat de kbh binnen de omheining blijft, en je met je hond langs kunt lopen.
Citaat:Emst Gelderland
04-09-2025
8.00 uur
Zichtmelding
2 wolven gezien langs fietsroute van Nunspeet naar Apeldoorn, in de buurt van Gortel.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Geenwolf.com
tienus63 schreef:Ze zijn knettergek.
Ik zit even te zoeken in de oude topics.
in 2017 vond bijna 3/4 van de bokkers 74 %, die het bewuste topic lazen, de terugkomst van de wolf een goed plan.
[NM] Eerste wolf op de veluwe
charrr91 schreef:Deze foto van Daisy maakte ik jaren geleden. Ik denk dat ze hier 1,5/2 jaar is. Dit is precies hoe ze is. Lief, knap en volledig onschuldig. Een diertje die geen vlieg kwaad doet. Waarom moest dit haar overkomen..
[ Afbeelding ]
charrr91 schreef:Deze foto van Daisy maakte ik jaren geleden. Ik denk dat ze hier 1,5/2 jaar is. Dit is precies hoe ze is. Lief, knap en volledig onschuldig. Een diertje die geen vlieg kwaad doet. Waarom moest dit haar overkomen..
[ Afbeelding ]
DuoPenotti schreef:charrr91 schreef:Deze foto van Daisy maakte ik jaren geleden. Ik denk dat ze hier 1,5/2 jaar is. Dit is precies hoe ze is. Lief, knap en volledig onschuldig. Een diertje die geen vlieg kwaad doet. Waarom moest dit haar overkomen..
[ Afbeelding ]
Geen woorden voor hoe jij je nu moet voelen