Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:The source told Haaretz that their police investigation intimates that an IDF combat helicopter fired at terrorists after arriving on the scene. While targeting the perpetrators, the helicopter reportedly also hit the festivalgoers.
FiveSports schreef:Zowel CNN als BBC zijn recent ook kritisch geweest op het gefabriceerde nep bewijs vanuit het ziekenhuis, door het leger van Israël.
Blijf het zo bizar vinden dat veel mensen Israël nog steeds niet veroordelen.
Alles waar ze Hamas van beschuldigen doen ze zelf, alleen 100x erger en ze doen nog meer zieke zieke dingen.
hahahatsjoe schreef:FiveSports schreef:Zowel CNN als BBC zijn recent ook kritisch geweest op het gefabriceerde nep bewijs vanuit het ziekenhuis, door het leger van Israël.
Blijf het zo bizar vinden dat veel mensen Israël nog steeds niet veroordelen.
Alles waar ze Hamas van beschuldigen doen ze zelf, alleen 100x erger en ze doen nog meer zieke zieke dingen.
Waarom zou je Israel veroordelen ? Zij hebben niet aangevallen. En de verhalen die in de media komen zijn of onvolledig of een deel niet waar. Mijn broertje woont in Israel met zijn 5 kinderen en Israelische vrouw en dan hoor je toch echt andere dingen. Israel wordt nu beticht als de slechterik maar dat is niet zo, ik bedoel er zijn raketten op Israel afgevuurd vanuit Jemen en Syrie en Libanon... Het is allemaal niet zo zwart-wit, wil ik er maar mee zeggen.
Citaat:Waarom zou je Israel veroordelen ? Zij hebben niet aangevallen.
Citaat:En de verhalen die in de media komen zijn of onvolledig of een deel niet waar.
Citaat:Israel wordt nu beticht als de slechterik maar dat is niet zo
Citaat:ik bedoel er zijn raketten op Israel afgevuurd vanuit Jemen en Syrie en Libanon...
Hoe precies bedoel je dit...?Citaat:Het is allemaal niet zo zwart-wit, wil ik er maar mee zeggen.
Citaat:Hamas stelt volgens mijn broertje ook in woonwijken raketinstallaties op e.d., ik denk in de hoop dat ze daar niet op schieten, dus de gewone burgers lopen gevaar.
mysa schreef:500km aan onderaardse gangen en kelders. Maar niet voor de gewone Gazaan...