Ik moest grinniken en zei tegen haar dat mijn handen jeukten en ze de volgende keer als ze zo uitnodigend ging staan, ze er om vroeg en een klinkende klets op de billen zou krijgen hoor, haha. Gelukkig moest zij er ook wel om lachen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Dat is het ook, en blijkbaar geïnternaliseerd. Ik ga ook meestal door de knieën om niet zo te bukken inderdaad. (Net als dat ik een banaan aangepast eet door met de hand steeds een stukje eraf te breken)
pmarena schreef:Nou ik was vorig jaar in de supermarkt hier en de vrouw van de bakker was daar ook, die stond een poos gebukt met zo'n strakke kont in de lucht stekend en mijn handen jeukten hoorHier in huis krijgt een ieder dan ook een lekker klinkende *klets* want dan ga je er gewoon voor staan zeg maar
(ik krijg die dus zelf ook hè, even voor de duidelijkheid
)
Ik moest grinniken en zei tegen haar dat mijn handen jeukten en ze de volgende keer als ze zo uitnodigend ging staan, ze er om vroeg en een klinkende klets op de billen zou krijgen hoor, haha. Gelukkig moest zij er ook wel om lachenHet was ook wel een tip natuurlijk ter besef dat ze er wel erg uitnodigend bij stond
pmarena schreef:Ach, wij maken wel vaker grapjes tegen en met elkaar, een wildvreemde is weer een ander verhaal
Maargoed, ik kan me dus voorstellen dat niet ieder klapje tegen een kont meteen op een seksuele manier bedoelt isEn dat het voor de 1 zwaarder weegt dan voor de ander.
MarlindeRooz schreef:Tja ik buk dus bijvoorbeeld nooit in het openbaar, ik ga bijna altijd door mijn hurken als ik iets wil pakken. Puur omdat ik geen zin heb in opmerkingen en/of ongevraagde aanrakingen. Zo werd ik een keer voor mijn kont geslagen toen ik mijn fiets van slot haalde. Door langsfietsende jongeren van ik denk destijds 14 jaar. No thanks.