Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 19:16

Sommige mensen hebben nu eenmaal vervelende associaties bij die man gekregen. Als uitbater van een kindvriendelijk restaurant kan ik best snappen dat je dan bepaalde keuzes maakt.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 19:19

MarcoBorsato schreef:
anjali schreef:
Het is momenteel een trend om overal standbeelden en straatnaambordjes van historische personen,die al lang dood zijn dus,weg te halen.

Heb je daar een bron van?

Vandaag nog een standbeeld van maurits bij het Mauritshuis. dit was iemand uit de gouden eeuw. Bron: de Telegraaf.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 19:19

Maar dat gaat om 1 beeld? 2 beelden weg is toch geen trend?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 19:21

Nou goed, bij een Mac Donalds vind ik het nog enigszins begrijpelijk. Komen idd veel kids.
Maar heb gelezen dat er ook in het buitenland al verschillende beelden zijn weggehaald. Ik vind het onnodig en jammer. Ik krijg het gevoel dat ze iedereen tegen hem op willen zetten en hem dan als boeman willen wegzetten.

Maar ach, hij leeft toch niet meer.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 19:23

Nooit geweten dat er zoveel beelden van hem in de omloop waren in het buitenland. Jeetje.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 19:24

Dat is natuurlijk onzin dat ze hem als boeman zouden willen weg zetten.
Er zijn grote twijfels over zijn bedoelingen met kinderen en dan is het logisch dat mensen aanstoot nemen aan sommige beelden.

Beelden van oa vermoedelijke oorlogsmisdadigers en andere wazige figuren blijven ook niet staan want ach, 'ze zijn toch al dood'.
Waarom moeten die van MJ dan wel blijven staan?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 19:48

Cayenne schreef:
Er zijn grote twijfels over zijn bedoelingen met kinderen en dan is het logisch dat mensen aanstoot nemen aan sommige beelden.

Beelden van oa vermoedelijke oorlogsmisdadigers en andere wazige figuren blijven ook niet staan want ach, 'ze zijn toch al dood'.

Omdat zijn daden niet 'echt' te bewijzen zijn en hij zichzelf niet meer kan verdedigen vind ik.
Wellicht is het waar, wellicht niet.
En er staan meer dan genoeg beelden over de wereld van figuren waar niet iedereen goed over kan spreken.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 19:58

Hij heeft zichzelf ook nooit willen verdedigen. Geld in ruil voor zwijgen is geen verdediging.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 20:03

Shaggy09 schreef:
Cayenne schreef:

Omdat zijn daden niet 'echt' te bewijzen zijn en hij zichzelf niet meer kan verdedigen vind ik.
Wellicht is het waar, wellicht niet.
En er staan meer dan genoeg beelden over de wereld van figuren waar niet iedereen goed over kan spreken.

Zijn de daden van al die andere figuren, waarvan de beelden weggehaald worden, allemaal wel te bewijzen dan? Het zowat zijn als men eerst een rechtszaak tegen de persoon gevoerd zou moeten hebben, voordat een beeld verwijdert mag worden. Soms is het omstreden zijn van een dergelijk figuur meer dan genoeg om hun standbeeld te willen verwijderen.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 21:19

Nee maar ik bedoel meer van, er zijn meer standbeelden van figuren waar menig mens het niet mee eens was / leuk vondt oid.

Maarja de meningen zullen altijd verdeeld blijven. Dit is iig hoe ik er over denk.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 07:16

Wat is er eigenlijk zo erg aan dat het beeld daar weg is.
Het was een mcdonalds. Niet echt een toeristische plek ofzo.
Zie het als een kans dat het beeld een mooiere plek kan krijgen, waar het wel een soort bedevaartsoord kan zijn. Het beeld is niet vernietigt of voor altijd kwijt. Het is naar de fanclub gegaan en zij zullen er voor zorgen dat het vast een mooiere plek krijgt dan een wegrestaurant

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 11:11

Wat ik me afvraag, ze hebben het standbeeld weggehaald maar alle andere Michael Jackson spullen die binnen ophangen zouden ze die ook doneren aan de fanclub?

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 12:50

yvje86 schreef:
Wat ik me afvraag, ze hebben het standbeeld weggehaald maar alle andere Michael Jackson spullen die binnen ophangen zouden ze die ook doneren aan de fanclub?

Geen idee, daar hoor je niks over.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 15:42

pompadour schreef:
yvje86 schreef:

Geen idee, daar hoor je niks over.

We offert zich vrijwillig op om het te checken?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 15:46

Dan kan je meteen de Mc helpen want die zullen nu wel failliet gaan door de boycot en het verminderde aantal klanten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 15:56

Zal ik ze even bellen straks?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:46

MarcoBorsato schreef:

Doe maar. Wil je dan ook meteen een Bigmacmenu voor mij bestellen?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:48

Jolien87 schreef:
MarcoBorsato schreef:

Doe maar. Wil je dan ook meteen een Bigmacmenu voor mij bestellen?

#innocence project MacD

Voor mij ook een frietje ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:39

Haha nee

Ik heb gebeld, fans mogen het ophalen.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 07:54

MarcoBorsato schreef:
Haha nee

Ik heb gebeld, fans mogen het ophalen.

Toch jammer dat de Mac nog steeds niet bezorgd!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 23:25

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:03

Ik heb James Safechuck nog eens goed zitten te bekijken met alle interviews enzo. Ik weet niet waarom, maar voor mij lijkt het net alsof hij daar met schuldgevoel zit. Hij fronst heel veel met zijn voorhoofd en wenkbrauwen. Waarvan ik weet dat dat een teken van angst is. Hij kijkt ook veel omlaag. Vooral de laatste tijd. Ik denk dat als die twee echt aan het liegen zijn, dat het niet heel lang meer gaat duren voordat James eronder breekt. Met de interview van Oprah was hij volgens sommige mensen ook heel veel aan het zweten.

Het kan natuurlijk ook zijn dat hij daar met schuldgevoel zit omdat hij hier nu mee uitkomt en het dan voelt alsof hij het fout doet ofzo, omdat hij in principe Michael had beloofd om dit tegen niemand te vertellen. Maar ik vind het een beetje vreemd geloof ik. Achja, we zullen zien

Dan Reed praat ook veel zijn mond voorbij. Ten minste, ik heb op instagram filmpjes gezien waar hij zegt dat het wel om geld gaat. En nu heeft hij opeens veranderd dat James langer sexueel misbruikt is dan wat er in de documentaire is gezegd, vanwege dat treinstation wat pas 2 jaar later gebouwd werd. Op twitter heeft hij een of ander anti-fanaccount aangemaakt ofzo, om fans aan te vallen? Ik vind het raar. Bij hem zal het ook wel niet lang meer duren als ze allemaal liegen. Want hij heeft al heel veel zijn mond voorbij gepraat.

We gaan het allemaal zien denk ik. Ik vind het iig heel interessant hoe ze zich nu gedragen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:14

Als ik over een trauma praat, dan voel ik ook angst en spanning wat zich o.a. uit in zweten en oogcontact vermijden.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:24

James benoemt dat ook dat hij het gevoel heeft michael te verraden. Omdat hij beloofd had niks te zeggen. Ze hebben zelf een trouwceremonie gehad, dat doet wat met je hoor.

Geen wonder dat hij ongemakkelijk wordt van erover praten. Het is iets waar hij zich ontzettend over schaamt, dat is echt niet makkelijk of iets wat je met een glimlach doet.

Hoe had je gewild dat hij daar zat om zijn echtheid te laten zien? Relaxed en grapjes makend? Huilend en bevend? Trillend als een rietje?
Ongemakkelijk heen en weer schuivend? Voor alles is wel iets te zeggen dat hij het faked.
Lachen kan niet, relaxed kan niet, dan is het allemaal gelogen.
Emotioneel of trillend kan niet, dan is hij een aansteller en zal het ook wel gelogen zijn.
Onrustig op zijn stoel, blik naar beneden is ontwijkend en dan zal hij dus ook wel liegen.
Wat wil je nou dat hij doet? Je wil dat hij nooit wat gezegd had, dus val je aan hoe hij erbij zit. En alles wat hij doet is fout.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:56

LoveGlove schreef:
Ik heb James Safechuck nog eens goed zitten te bekijken met alle interviews enzo. Ik weet niet waarom, maar voor mij lijkt het net alsof hij daar met schuldgevoel zit. Hij fronst heel veel met zijn voorhoofd en wenkbrauwen. Waarvan ik weet dat dat een teken van angst is. Hij kijkt ook veel omlaag. Vooral de laatste tijd. Ik denk dat als die twee echt aan het liegen zijn, dat het niet heel lang meer gaat duren voordat James eronder breekt. Met de interview van Oprah was hij volgens sommige mensen ook heel veel aan het zweten.

Het kan natuurlijk ook zijn dat hij daar met schuldgevoel zit omdat hij hier nu mee uitkomt en het dan voelt alsof hij het fout doet ofzo, omdat hij in principe Michael had beloofd om dit tegen niemand te vertellen. Maar ik vind het een beetje vreemd geloof ik. Achja, we zullen zien

Dan Reed praat ook veel zijn mond voorbij. Ten minste, ik heb op instagram filmpjes gezien waar hij zegt dat het wel om geld gaat. En nu heeft hij opeens veranderd dat James langer sexueel misbruikt is dan wat er in de documentaire is gezegd, vanwege dat treinstation wat pas 2 jaar later gebouwd werd. Op twitter heeft hij een of ander anti-fanaccount aangemaakt ofzo, om fans aan te vallen? Ik vind het raar. Bij hem zal het ook wel niet lang meer duren als ze allemaal liegen. Want hij heeft al heel veel zijn mond voorbij gepraat.

We gaan het allemaal zien denk ik. Ik vind het iig heel interessant hoe ze zich nu gedragen.

Ik vind het echt bizar hoe jij naar dingen kijkt. Echt een potje ongezond, zo uitgaan van je eigen aannames.