Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:46

Ik heb mijn berichtje ook even aangepast, het stond er inderdaad raar!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:50

eclair98 schreef:
;(

Wat iemand mee moet maken om zover te ontsporen...

Edit: of hoe het in dat hoofd moet werken...

Deels is dit inderdaad door gebeurtenissen uit het verleden. Maar deels ook een andere stoornis, deze triggeren elkaar en zo kan een “psychopaat” ontsporen. Gebrek aan empathie hoeft niet eens. Ik heb een autistische stoornis maar ik merk dat ik sneller empathie heb voor iemand die dichtbij staat als iemand die ik niet ken. En het is geen aangeleerd gedrag ik voel het echt. Maar het is gewoon selectief, dus dat hij een gebrek aan empathie heeft hoeft niet altijd.
Edit: je ziet toch ook vaak dat bijv moordenaars echt om hun moeder/zus/broer/vader geven. Dit zijn mensen waar ze dan wel empathie voor voelen. Dat het hoofdje wat anders draait betekent niet dat het er niet is. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar er vanuit gaan dat er altijd een gebrek is aan is niet waar.

Dat hij krassen had betekent ergens wel dat ze terug gevochten heeft. Ergens vind ik dat een hele fijne gedachte. En ben wel teleurgesteld hoe het in die instelling is gegaan. Een affaire iemand zwanger dat is toch wel echt heel onprofessioneel. Je hoort je terug te trekken als je gevoelens krijg. Ik vind dit wel echt een hele grote faal.
Laatst bijgewerkt door Lau op 12-10-17 08:53, in het totaal 1 keer bewerkt

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:52

bewoners onderling is zeer moeilijk te voorkomen... maar begeleiding met cliënten, is echt not done :n
Helaas weet ik ook dat het weleens voor komt. Maar dat wordt door de instellingen zelf ook zeer zwaar veroordeeld.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:53

Jeetje wat een lijst van dingen...

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:55

Lau...die krassen hoeven dat niet te betekenen. Kan van allerlei oorzaken hebben. Aannames zijn niet handig. Het is een feit wat getuigen kunnen verklaren maar wat de oorzaak was moet blijken uit onderzoek.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:56

inderdaad ook... krassen zijn niet officieel bevestigd, daarbij kan het ook komen door door de bosjes te lopen oid.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:57

Bravura schreef:
Lau...die krassen hoeven dat niet te betekenen. Kan van allerlei oorzaken hebben. Aannames zijn niet handig. Het is een feit wat getuigen kunnen verklaren maar wat de oorzaak was moet blijken uit onderzoek.

Naja dat er iig iemand tegen hem terug gevochten heeft is best een fijn idee.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:58

Over de foto met reflectie, daar moet je echt inzoomen om het te zien, maar ik zie volgens mij toch echt gewoon iemand die op de fiets zit en naar naar kijkt. Die ‘arm’ staat in zo’n aparte houding dat het echt iets op de achtergrond moet zijn.
Even de foto uitvergroot die hier eerder geplaatst werd:
Afbeelding

Die relatie, ongelofelijk inderdaad.. hoe is dat mogelijk :=
Laatst bijgewerkt door 8nnemiek op 12-10-17 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:59

vind dat juist voor de familie geen fijn idee... zou liever te horen krijgen dat het onverwacht en ineens was en ze er niets van meegekregen heeft.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:01

Wat een monster is het. Ik heb er eerlijk gezegd geen betere/andere verwoording voor.

Ook moet ik steeds denken aan de meisjes die hij slachtoffer maakte in 2010. Hoe moet dit voor hen zijn? Zij hebben zulke gruwelijke dingen meegemaakt, ondervinden daar zeer waarschijnlijk nog dagelijks last van en dan hoor je eerst dat degene die je dit aangedaan heeft na zeven jaar wordt geholpen terug te keren in de maatschappij om vervolgens kort daarna gelinkt te worden aan een vermissingszaak. Ik ben er gewoon verbaasd over dat het kan. Het maakt me zo woedend, ookal blijkt hij niet de dader. Ons rechtssysteem zou de maatschappij toch moeten beschermen tegen dit soort schepsels, maar nee we moeten ze vooral helpen en beschermen, ten koste van de rest van de samenleving. 8)7

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:04

Electra63 schreef:
Rizette schreef:
Dat zal toch niet waar zijn en dat is allemaal normaal en toegestaan in zo'n kliniek?

Dat is geen uitzondering, Maar het wordt niet geaccepteerd. Met als gevolg dat medewerker ontslagen wordt.

onvoorstelbaar dat je als vrouw daar wat mee begint als je weet wat hij gedaan heeft

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:08

Hoe kan je nou een relatie willen met een persoon die meiden heeft verkracht en er ook nog trots op is..

Chiave

Misschien vindt ze het interessant, zo’n “stoere” kerel. Walgelijk.

Aroha

c_alsemgeest schreef:
vind dat juist voor de familie geen fijn idee... zou liever te horen krijgen dat het onverwacht en ineens was en ze er niets van meegekregen heeft.

Nee ik vind het ook geen fijn idee. Als ze gevochten heeft was ze zich bewust van alles en dat lijkt mij juist een heel naar idee.. :\

fokfanaat schreef:
Electra63 schreef:

Dat is geen uitzondering, Maar het wordt niet geaccepteerd. Met als gevolg dat medewerker ontslagen wordt.

onvoorstelbaar dat je als vrouw daar wat mee begint als je weet wat hij gedaan heeft

Tja, criminelen op de Amerikaanse death row krijgen ook 'fanmail' van vrouwen. Ik begrijp het ook niet hoor..

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:10

Chiave schreef:

fijn dat zo'n meid dan in een kliniek werkt echt ongezond.

kan me echt niet voorstellen dat er vrouwen zijn die dat stoer vinden

Anoniem

Enne, is dat nieuws ook daadwerkelijk bevestigd door politie, werkgever of de medewerker zelf?

Zullen we het gewoon over de vermissing hebben? We gaan nu van een vermissingzaak naar speculeren over een medewerkee. Over ongepast gesproken.

fokfanaat

Aroha schreef:
Tja, criminelen op de Amerikaanse death row krijgen ook 'fanmail' van vrouwen. Ik begrijp het ook niet hoor..

ook kinderverkrachters?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:11

Chiave schreef:

Dan hoor jij daar niet te werken -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:12

fokfanaat schreef:
Aroha schreef:

ook kinderverkrachters?

Dat denk ik niet toch, waarom zou je zulke mensen überhaupt een brief sturen :wow:

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:13

Misschien wist ze er niet van? := Ik weet niet of al het personeel daar de gegevens van alle bewoners kan inzien.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:14

Lijkt me echt superstug dat je als personeel geen inzage hebt in alle dossiers

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:15

8nnemiek schreef:
Misschien wist ze er niet van? := Ik weet niet of al het personeel daar de gegevens van alle bewoners kan inzien.

Nou het lijkt mij dat je enigszins ingelicht word toch? Het is niet dit is Henk en jij begeleid hem nu. Denk wel dat je weet wie het is en wat hij heeft gedaan want daar moet je wel op berekend zijn toch? Als Henk graag mensen wurgd moet jij dat weten zodat je niet ineens verrast word door hem. Je moet je wel kunnen wapenen.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:16

Als personeel kan je bijna alle gegevens lezen of het moet bewust uit het dossier gelaten zijn.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:17

Vrouwen die iets hebben met gevangenen is best wel een ding. Vrouwen willen graag 'nodig' zijn, een rots zijn in de branding. Ze hebben de hoop dat ze zo'n man kunnen veranderen. En er zijn ook vrouwen die het puur voor de kick doen, aldus een psycholoog die ik een tijdje terug over dit onderwerp sprak.

Bij Amerikaanse gevangenissen staan de vrouwen gewoon in rijen voor de deur. Sommige vrouwen hebben zelf ook issues, zijn bang om verlaten te worden en zo'n man kan gewoon nergens heen.

Maar een begeleider in zo'n kliniek zou beter moeten weten. Kan er met mijn verstand niet bij dat je iets zou beginnen met zo'n vent.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:17

Ja ik neem aan dat wanneer je daar werkt, je moet weten met wie je te maken hebt. Tenzij je schoonmaker bent ofzo.
Wat betreft die foto, pak eens een willekeurige foto met schaduwen o.i.d, overal valt wel iets in te zien als je maar lang genoeg kijkt en zoekt.. ik kan het me niet voorstellen op zo'n druk kruispunt. Iemand met een pistool?? Kom op zeg, als het nou een afgelegen plek was geweest oké maar het lijkt me nu wel heel onmogelijk. Nouja de politie zal die foto in ieder geval gerust al helemaal hebben onderzocht, hoeven wij gelukkig niet te doen.

Ik heb zo'n gevoel dat vandaag de doorbraak komt, maar dat heb ik vaker gehad afgelopen 2 weken dus dat zegt niks -O-