Mixje90 schreef:Stel joodse mensen in Nederland zouden in de jaren dertig een dubbele nationaliteit hebben... En dat iemand ze dan ging vertellen, lever die maar lekker in....
Daar komen de Joden weer om de hoek een totaal niet te vergelijken situatie
Buiten het feit dat deze bevolkingsgroep helemaal geen twee paspoorten hadden kunnen hebben in die tijd heeft Nederland nooit geen last gehad van dit volk. Daarnaast waren de Joden Nederlanders
Zij werkte hard en vielen niemand lastig
Demonstraties waarbij IS vlaggen worden gewapperd leuzen waarbij geroepen wordt spring als je een Jood ben en er staat een Jood achter mij dood hem en alle Joden moeten dood wordt hier in Nederland meer dan gewoon gevonden want niemand die er naar kraait nee linkse partijen lopen gewoon mee in dergelijke demonstratie
En dat zelfs de sprekers Joden dood wensen is geen probleem
Nou mij heeft dat wel wakker geschud
Daarnaast heb ik mijn kind van school af mogen halen omdat zij onveilig was.
Hakenkruis met vieze Jood jij moet dood was voor mij de grens. Iedere dag in pauzes opgewacht worden door hoofddoeken omdat ze er achter waren gekomen dat mij dichter een Joodse achtergrond heeft.
Wij zijn zeker geen mensen die in de Slachtofferrol gaan zitten maar toen de schoolleiding ook daar niets mee kon heb ik de politie erbij gehaald.
Uiteindelijk is de dader (een 14 jarige moslima) veroordeeld tot 50 uur taakstraf
Mijn kind echter kon op zoek naar een andere school
Wil je nog meer voorbeelden?
Ik heb er nog zat
Ik word kotsmisselijk van het wegwuiven en roepen dat er niets aan de hand is en dat mensen rascistisch en fascistisch zijn omdat ze bepaalde godsdiensten niet zien rijmen met de waarde van Nederland
Ja er zijn meer geloven die vrouwenrechten en homosexualitiet veroordelen maar Daar waar een homostel in elkaar gestamd wordt hoef je nooit te vragen uit welke hoek het komt
Ik heb geen probleem met medelanders ik heb een probleem met buitenlanders die zichzelf buiten de maatschappij plaatsen . Die groep die zich te goed voelt om met Nederlanders om te gaan die groep waarvan je weet dat ze nooit op vier mei zullen herdenken maar wel proberen te verstoren die groep die nog nooit gewerkt hebben omdat het geld makkelijker te verdienen is met criminaliteit
Die groep die Hamas Joden aan het gas roepen en naar vrouwen spugen omdat ze te bloot gekleed zouden zijn of niet reageren op gesis en gefluit
Die groep die duidelijk aanwezig is in Nederland en zich steeds meer buiten de wet plaatsen die griep die niet onder de indruk is van de politie en de vele miljoenen die al gestoken zijn in projecten om ze het goede pad op te krijgen
Die groep die er zogenaamd niet is maar ondertussen wel vele het leven zuur maken
Homo's die hun wijk uit getreiterd worden
Maar er is niets aan de hand mensen gewoon doorlopen