Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sloffiee schreef:Het slaat heus niet op een racistische opmerking maar je ziet niet een 'blank' iemand het zo even te zeggen een aanslag plegen
sloffiee schreef:Ik vetrouw geen mannelijke moslim mannen meer als ik ergens ben waar het massaal is het klinkt misschien raar maar je weet het maar nooit
Helaas is hier heel vaak voor gewaarschuwd Door o.a wilders dat dit flink uit de hand zou gaan lopen met de grenzen open te laten
sloffiee schreef:Het slaat heus niet op een racistische opmerking maar je ziet niet een 'blank' iemand het zo even te zeggen een aanslag plegen
Dreamy schreef:sloffiee schreef:Het slaat heus niet op een racistische opmerking maar je ziet niet een 'blank' iemand het zo even te zeggen een aanslag plegen
Oei, ik hoop niet dat je dit serieus meent? Dat is wel degelijk vaker gebeurd en nogsteeds..
sloffiee schreef:Naja jullie praten wel anders over ze als ze je familie treffenzien of je dan nog zo netjes over hun praat . Dit was het laatste wat ik hier gemeld heb want merk het al dat je weer totaal je mening niet mag hebben
sloffiee schreef:Naja jullie praten wel anders over ze als ze je familie treffenzien of je dan nog zo netjes over hun praat . Dit was het laatste wat ik hier gemeld heb want merk het al dat je weer totaal je mening niet mag hebben
Zoe_97 schreef:jij bent gewoon ene racist... ik heb getemt. Over terroristen mag je je mening hebben wat je wil, maar een moslim is geen terrorist en een terrorist geen moslim, want dan zouden ze niet doden
Blue_Eyes schreef:sloffiee schreef:Het slaat heus niet op een racistische opmerking maar je ziet niet een 'blank' iemand het zo even te zeggen een aanslag plegen
Anders Breivik, anyone? Blanker heb je ze bijna niet... En het motief kun je er vaak ook niet aan afzien, dus kom nou niet met 'maar die is geen moslim'.