Sammie schreef:Dat goochelen was grappig bedoeld. Staat tussen haakjes. Maar prima als jij cijfers geeft mag een ander dat ook. Aannames voor wat betreft gezinshereniging .. ? Pardon...Volgens mij is dat ook een faire schatting en geen dikke duim. Er zitten veel mannen tussen uit syrie die hun gezin voorop zijn gereisd. Is veelvuldig geïnterviewd en een gezin bestaat uit minstens een vrouw en veelal een of twee, soms drie kinderen. In kader van gezinshereniging mogen die evt en tzt. ook komen.
Of er wel of niet criminelen bij komen is niet im frage op dit moment. Staat immers niet in tussen die cijfers. Zou je wel andere cijfers op kunnen toepassen. Als je weet hoe groot het percentage asielzoekers crimineel wordt of hoe groot de kans is dat asielzoekers in de bijstand komt. . Etc.. zou je kunnen toepassen op deze groep en zo een schattig of kanspecentage maken hoe deze groep terecht kan komen... kan wellicht helpen om angst weg te nemen. Maar dat dit allemaal en alleen maar criminelen zijn is dikke kul. En het zijn ook niet allemaal verkrachters, maar ook niet allemaal zielig.
Sammie, ik geef een officiële link van het COA, bijgewerkt tot 26 oktober jl.
Je geeft iedere keer weer een draai aan die cijfers, je vergelijkt het met de grootte van steden of je laat er een rekenmethode op los, die niet gebaseerd is op feiten, naar mijn mening. Ik snap gewoon niet waarom je überhaupt wil discussiëren over die link met cijfers
Natuurlijk kan niemand in de toekomst kijken, maar het zijn de cijfers van dit moment.
In dit topic is meermalen door Bokkers geroepen, dat wij overstroomd worden door (honderdduizenden) vluchtelingen. Ik geef een link met de officiële cijfers van de instroom tot nu toe. Wij zijn nu 2 pagina's aan het discussiëren of die cijfers kloppen of niet en of dit veel is of niet. Ik ga met deze discussie stoppen, dat vind ik zonde van mijn tijd en energie.
Ik lees lekker mee en als er weer eens een bericht wordt geplaatst dat wij overspoeld worden, dan zal ik de link plaatsen naar de cijfers van het COA.
Niet dat dit uitmaakt, er worden wel vaker berichten ontkracht, maar daar wordt dan zelden op gereageerd. Het lijkt wel een sport om hier de meeste (negatieve) one-liners te plaatsen. Daar doe ik niet aan mee.