verdronken Aylan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Indestal

Re: verdronken Aylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 15:15

ElenaMM77 zie jij die jonge knullen die hier de grote groep zijn die binnenkomen, pispotten legen, bedden verschonen, vloeren dwijlen, mensen wassen? Jonge kerels? En dan de niet Europees denkende moslim dit alles doen? Onderschikt vrouwenwerk?

Dit werk verdient ongeveer 6 euro bruto per uur..is 960 euro per maand nog net minder dan de bijstand....want is die niet 1040? Daar moeten ze misschien nog wel de tram of bus of trein voor betalen en houden dan zo een 850 euro bruto per maand van over...

Denk Jij nou echt?? En juist daarom is Nederland zo rot....want dit doet nl niemand en daarom worden die banen niet grif ingevuld...

Overigens kon ik laatst een receptionistenbaan voor een maand en daarna oproep krijgen, ook voor 6 euro bruto per uur :D ...je raad het...ik zoek nog even door voor een andere baan....

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 20:19

Tcm62 schreef:
ElenaMM77 zie jij die jonge knullen die hier de grote groep zijn die binnenkomen, pispotten legen, bedden verschonen, vloeren dwijlen, mensen wassen? Jonge kerels? En dan de niet Europees denkende moslim dit alles doen? Onderschikt vrouwenwerk?

Dit werk verdient ongeveer 6 euro bruto per uur..is 960 euro per maand nog net minder dan de bijstand....want is die niet 1040? Daar moeten ze misschien nog wel de tram of bus of trein voor betalen en houden dan zo een 850 euro bruto per maand van over...

Denk Jij nou echt?? En juist daarom is Nederland zo rot....want dit doet nl niemand en daarom worden die banen niet grif ingevuld...

Overigens kon ik laatst een receptionistenbaan voor een maand en daarna oproep krijgen, ook voor 6 euro bruto per uur :D ...je raad het...ik zoek nog even door voor een andere baan....

En ik zei de gek heb dat jaren wel gedaan, tot ik kon vertrekken voor een Pool die het wel onder het minimum deed.
Ik heb me laten omscholen (had ik veel eerder moeten doen) en doe nu beter betaald werk.
En nee in geen 1000 jaar dat ik dat mindere werk nog doe, kom ik nu thuis te zitten gaat mijn kont tegen de krib.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 20:25

Dat snap ik, maar ik heb er even over nagedacht, dat wel....maar aangezien mijn cv laat zien dat ik altijd op hbo niveau gewerkt en betaald heb gekregen en dan dus, jawel minder betaald ging krijgrn dan mijn stuk jongere en minder opgeleide collega's heb ik voor mijn eigenwaarde gekozen.. :+

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 08:30

Nou, die gaan echt niet helpen in de zorg in iedergeval

Eerste demonstratie in Nijmegen van asielzoekers is een feit

-ontbijt en lunch iedere dag hetzelfde
-twijfel of voeding wel halal is
-huisvesting is niet goed
-te weinig privacy
-te koud ( ja duh....tenten neerzetten in Oktober)
-geen seks mogelijk met partner

Dreigen nu met hongerstaking!!!!!!!!!! ( kwamen deze mensen nu uit een oorlog????)

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:23

Dit mag je niet zeggen hoor, deze mensen hebben nl gelijk, wij leven ook nie zo..

( weet nog dat ik vormingsweek Ardennen had in oktober :brr: met matje en slaapzak in openlucht)
Overigens haat ik kamperen, daar krijg je mij met geen tien paarden in mee..... :n

Maar laten we niet vergeten dat er twee groepen zijn

1. De oorlogsvluchteling en ja die heeft ook zijn gezin door landen heen gestrokken met het beste perspectief....
2. De migrant die louter op zoek is naar luxe .....en kk denk dat dat juist die groep is die het totaal aan het verpesten is......

Wat nog een extra probleem is dat de Sjiiten en Soennieten nu samen gezet zijn en dat brengt heel veel strijd en onrust tot knokpartijen aan toe.....
Wat een ontzettende domme aktie overigens....als ze die kampen splitsen, zal er heel wat meer rust zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:36

Het COA lijkt daar niet altijd goed bij stil te staan.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:37

Hmm ja.. de vraag die in mij opkomt.. Wordt dat gevraagd bij registratie? Ik kan mij zo voorstellen dat een soort van (onder)scheiding op godsdienst is en dat mag eigenlijk niet.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:37

Vreemd toch? Zijn deze mensen niet algemeen ontwikkeld dan? Snappen ze nu nog steeds niet WAAR de oorlog in Syrie om draait??

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:39

Sammie schreef:
Hmm ja.. de vraag die in mij opkomt.. Wordt dat gevraagd bij registratie? Ik kan mij zo voorstellen dat een soort van (onder)scheiding op godsdienst is en dat mag eigenlijk niet.

Waarom niet? Zij zijn er super prat op hoor, is maar een geloof voor hun, de rest is addergebroed....
Alleen wij snappen dat niet omdat wij opgevoed worden alles maar dan ook alles van iemand te accepteren, te respecteren etc.....

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:40

Tja, ga je juist niet kampen creëeren als ze niet door elkaar zitten? dat ze juist met graag samenscholen?

Daarnaast moeten ze er toch aan wennen dat hun buurman of collega een ander geloof heeft ...

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 13:43

Nou ben ik absoluut niet tegen het vluchtelingenbeleid,maar wat ze nu willen....een kamp binnen een joodse wijk...dat is vragen om moeilijkheden....je kunt ook overdrijven.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 13:46

papagroom schreef:
Nou ben ik absoluut niet tegen het vluchtelingenbeleid,maar wat ze nu willen....een kamp binnen een joodse wijk...dat is vragen om moeilijkheden....je kunt ook overdrijven.

Is wel goed voor de integratie :+ kun je gelijk het kaf van het koren scheiden.

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:01

Ja, wat willen we nu?.
Mensen gescheiden naar geloof opvangen?.
Als je ze loslaat in de maatschappij kan het ook zijn dat je buurman of collega van een ander geloof is hoor.
Als mensen zich nu al niet kunnen gedragen, en dat moet dan nog gaan integreren in de westerse maatschappij @ liever niet in mijn buurt

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:31

Ja dat klopt en dat is het onderliggende probleem...en dat is het probleem wat in het Midden Oosten nl aan de gang is...en dat is nu juist wat men in het westen onderschat....

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 20:02

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 20:42

_O-

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 12:03

En nu gaan we maar bestuurders bedreigen..... Zeiken over het tuig onder de vluchtelingen, maar zelf geen haar beter zijn..,, :r

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 12:11

Ik zag laatst een man protesteren tegen een AZC met een getatoeëerd pistool op de zijkant van z'n hoofd.. Dan zeggen ze wel don't judge a book by its cover.. maar daar had ik in dit geval toch wel moeite mee.:o

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 13:23

Ik stel voor dat we vluchtelingen/gezinnen bij de bestuurders onderbrengen _/-\o_
Massaal met taxi bedrijven netjes op de stoep afleveren.

Te beginnen in bij meneer Dijkhoff in Breda :D

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:13

ravellie schreef:
Ik stel voor dat we vluchtelingen/gezinnen bij de bestuurders onderbrengen
Massaal met taxi bedrijven netjes op de stoep afleveren.

Te beginnen in bij meneer Dijkhoff in Breda :D

_/-\o_

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:16

Sammie schreef:
Ik zag laatst een man protesteren tegen een AZC met een getatoeëerd pistool op de zijkant van z'n hoofd.. Dan zeggen ze wel don't judge a book by its cover.. maar daar had ik in dit geval toch wel moeite mee.:o

ach het is weereens wat anders dan een roosje :')

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:21

Of Moeder ;) :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 15:28

Sammie schreef:

Pfff.....you don't wanna get judged by your cover, don't f*cking make your cover look like you're white trash.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:39

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-15 00:40

Ik zit net de foto`s van dat gedoe in Steenbergen te bekijken,en vraag me af wat ik hier liever op t dorp zou krijgen.....vluchtelingen of????