Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:29

Ja oke ik snap alles wel maar het voelt zo stom. Ik doe vaker ook Dingen zonder na te denken ;(

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:30

xJennifx schreef:
drawerlover schreef:
Nee dat is ook niet leuk. Familie wals daar kende ik een meisje van. Ze was 13 en ze heet Amél ff voor de duidelijkheid. De jongste daar was 5. Heftig gwn een meisje van 5...

Ben jij Puck?

Hahaha nee hz

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:30

drawerlover schreef:
Weeh heftig. Tis hier in Limburg ook erg. 7 mensen in Limburg zijn eraan gestorven. 3 mensen uit helden (daar woon ik fk dicht bij) 2 uit Nederweert (woont familie van hele goede vrienden van ons) en nog 4 uit Maastricht (dat is wat verder van ons vandaan) en in Brabant op neerkant ons buurdorpje (ja we wonen op de grens van Limburg en Brabant) zijn dus ook 6 mensen gestorven waaronder me vriendin

Hier via via (Maastricht dus) inderdaad ook wat doden, maar ik vind het oneerbiedig om dat überhaupt te vermelden. Niet te vergelijken met het leed wat de directe betrokkenen nu hebben. Ik rouw liever om alle mooie en waardevolle levens die verspilt zijn na aanleiding van -zoals het nu lijkt- een fout. Ongeacht wie die fout heeft gemaakt. Als iemand voor niets dood gaat is dat altijd triest, ongeacht waar degene vandaan komt of welk geloof hij of zij heeft.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:32

Puck was 12 en het meisje waarvoor ze een liedje aanvroeg was 11. Morgen zou ze 12 geworden zijn.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:32

Ja ik heb gwn verdriet en dan zit ik met mezelf in de knoop dat is altijd zo en vaak zeg ik ook stomme dingen. Als hier nou meer mensen mee eens zijn dan srry

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:33

Tja, ik dacht iets van een hand te zien op een foto... Waren het rookworsten....

Hele discussie op Twitter over mannen die zouden "pronken" met een knuffel, schijnt weer niet zo te zijn.... 36 lichamen zouden buit gemaakt zijn...
Denk dat ik Twitter de komende dagen maar even links moet laten liggen....

Waar ik me wel zorgen om maak: zolang voor experts iets kunnen... Eventueel bewijs kan allang weg gehaald zijn, lichamen liggen te vergaan....

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:33

Laatst bijgewerkt door xLHHx op 19-07-14 00:34, in het totaal 1 keer bewerkt

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:34

SAKKIA schreef:
Puck was 12 en het meisje waarvoor ze een liedje aanvroeg was 11. Morgen zou ze 12 geworden zijn.

Nee Amél was 13 haar zus was 15 of 16, haar broer was 17 en haar kleine zusje was 5

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:34

Maar drawerlover, ga dan lekker even uit dit topic, of helemaal van bokt. Leg je telefoon weg, pak een boek, ga even lekker lezen en probeer wat te slapen. Ik begrijp dat je jong bent, maar hier schiet je zo weinig mee op en wordt het alleen maar van kwaad tot erger. Kan je niet even met een van je ouders praten?

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:35

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:36

Die foto dus, maar het schijnt een still uit een filmpje te zijn waardoor het helemaal niet kwaad bedoelt lijkt :?

Ik geloof niet alles wat er op Twitter word gegooid

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:37

DewiRox schreef:
Maar drawerlover, ga dan lekker even uit dit topic, of helemaal van bokt. Leg je telefoon weg, pak een boek, ga even lekker lezen en probeer wat te slapen. Ik begrijp dat je jong bent, maar hier schiet je zo weinig mee op en wordt het alleen maar van kwaad tot erger. Kan je niet even met een van je ouders praten?

He wat hoezo?? Ik heb al veel en veel meer en veel ergere dingen meegemaakt (Nouja voor mij erger want dit is natuurlijk veel erger maar je snapt hoop ik wat ik bdl) en ik weet hoe ik ermee moet omgaan. Ik moet het ergens kwijt en alleen mijn ouders is niet genoeg. Als je je eraan stoort moet je me gwn achter je laten en niet reageren dan stop ik vanzelf wel

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:38

LadyMadonna schreef:
Die foto dus, maar het schijnt een still uit een filmpje te zijn waardoor het helemaal niet kwaad bedoelt lijkt :?

Klopt wel maar ik vind het evengoed ongepast

LesleyxLinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:39

Dat filmpjes automatisch afspelen op facebook kan je ook uitzetten.
Sowieso wel handig als je veel op facebook zit op je mobiel.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:40

drawerlover schreef:
SAKKIA schreef:

Nee Amél was 13 haar zus was 15 of 16, haar broer was 17 en haar kleine zusje was 5

Weet je waarom er gevraagd wordt of jij Puck bent?

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:41

Nee Amél was 13 haar zus was 15 of 16, haar broer was 17 en haar kleine zusje was 5[/quote]

Weet je waarom er gevraagd wordt of jij Puck bent?[/quote]
Half

Raineri

Re: Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:42

Drawerlover, dat berichtje van dewirox was volgens mij gewoon lief bedoeld ;)

LadyMadonna

drawerlover schreef:
LadyMadonna schreef:

Dat weet je dus niet want je weet niet wat er achter zit.
Maar goed, ik vind dit persoonlijk helemaal geen materie waar een dertien jarige zich op dit tijdstip mee bezig dient te houden....

Ik ben er ook Van tussen. Truste

DewiRox

drawerlover schreef:
DewiRox schreef:

He wat hoezo?? Ik heb al veel en veel meer en veel ergere dingen meegemaakt (Nouja voor mij erger want dit is natuurlijk veel erger maar je snapt hoop ik wat ik bdl) en ik weet hoe ik ermee moet omgaan. Ik moet het ergens kwijt en alleen mijn ouders is niet genoeg. Als je je eraan stoort moet je me gwn achter je laten en niet reageren dan stop ik vanzelf wel

Mijn bedoeling was goed hoor. Maar je post, en ik snap het hoor, voegen gewoon niet zo veel toe. Nu geeft dat niet, maar ik wil je alleen maar een beetje 'beschermen'. Ik heb toen ik jou leeftijd had ook dingen neergezet dat ik me nu af vraag wat er toen in mij omging.

Nu heb je al het recht om dingen te plaatsen hoor, maar het is al laat en probeer het een beetje achter je te laten voor zover dat gaat.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:45

Nou ik kan toch niet slapen. Veel te warm en ik moet. Anders de hele tijd hier aan denken. Dan praat ik er liever even over met iets of iemand dan dat ik daar de hele nacht mee zit.

Ik snap best dat het Miss lief was bedoeld ma da van mij was da ook XD

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:49

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

xJennifx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:51

Maren schreef:
Stel nou he, dit is speculeren maar ik ben wel benieuwd wat jullie hier van denken..

Stel dat dit nou zou komen van Israël? Er gebeurd een grote vliegtuigramp, de media focust zich daar voor het grootste deel op dus is er minder aandacht voor een groot grondoffensief en de hulptroepen gaan naar Oekraïne.. Dan kan Israël toch een tijdje zijn gang gaan?

Ik weet het, ver doorgedacht maar het zou toch kunnen?

Hmm, volgensmij staan de schijnwerpers ook nog heel erg op dat conflict!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:52

Maren schreef:
Stel nou HH he, dit is speculeren maar ik ben wel benieuwd wat jullie hier van denken..

Stel dat dit nou zou komen van Israël? Er gebeurd een grote vliegtuigramp, de media focust zich daar voor het grootste deel op dus is er minder aandacht voor een groot grondoffensief en de hulptroepen gaan naar Oekraïne.. Dan kan Israël toch een tijdje zijn gang gaan?

Ik weet het, ver doorgedacht maar het zou toch kunnen?

Maar dan moeten zij op Oekraïense grondgebied zijn geweest.. Obama was er zeker van iig dat het was afgevuurd vanaf een bezet stuk van de rebellen. Weet niet hoe die verhoudingen zijn?

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 01:06

Hoi ik snap dat je verdrietig bent en zo snel zeg jke geen domme dingen hoor iedereen begrijpt dat emoties gewoon je anders doen reageren.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 01:20

drawerlover schreef:
LadyMadonna schreef:

Kijk dit filmpje maar:

http://youtu.be/xLdRBaL4-wU

Niets ongepast aan, zelfs mooi gebaar van die man daarna.