Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
drawerlover schreef:Weeh heftig. Tis hier in Limburg ook erg. 7 mensen in Limburg zijn eraan gestorven. 3 mensen uit helden (daar woon ik fk dicht bij) 2 uit Nederweert (woont familie van hele goede vrienden van ons) en nog 4 uit Maastricht (dat is wat verder van ons vandaan) en in Brabant op neerkant ons buurdorpje (ja we wonen op de grens van Limburg en Brabant) zijn dus ook 6 mensen gestorven waaronder me vriendin
DewiRox schreef:Maar drawerlover, ga dan lekker even uit dit topic, of helemaal van bokt. Leg je telefoon weg, pak een boek, ga even lekker lezen en probeer wat te slapen. Ik begrijp dat je jong bent, maar hier schiet je zo weinig mee op en wordt het alleen maar van kwaad tot erger. Kan je niet even met een van je ouders praten?
drawerlover schreef:LadyMadonna schreef:Die foto dus, maar het schijnt een still uit een filmpje te zijn waardoor het helemaal niet kwaad bedoelt lijkt
Ik geloof niet alles wat er op Twitter word gegooid
Klopt wel maar ik vind het evengoed ongepast
drawerlover schreef:DewiRox schreef:Maar drawerlover, ga dan lekker even uit dit topic, of helemaal van bokt. Leg je telefoon weg, pak een boek, ga even lekker lezen en probeer wat te slapen. Ik begrijp dat je jong bent, maar hier schiet je zo weinig mee op en wordt het alleen maar van kwaad tot erger. Kan je niet even met een van je ouders praten?
He wat hoezo?? Ik heb al veel en veel meer en veel ergere dingen meegemaakt (Nouja voor mij erger want dit is natuurlijk veel erger maar je snapt hoop ik wat ik bdl) en ik weet hoe ik ermee moet omgaan. Ik moet het ergens kwijt en alleen mijn ouders is niet genoeg. Als je je eraan stoort moet je me gwn achter je laten en niet reageren dan stop ik vanzelf wel
Maren schreef:Stel nou he, dit is speculeren maar ik ben wel benieuwd wat jullie hier van denken..
Stel dat dit nou zou komen van Israël? Er gebeurd een grote vliegtuigramp, de media focust zich daar voor het grootste deel op dus is er minder aandacht voor een groot grondoffensief en de hulptroepen gaan naar Oekraïne.. Dan kan Israël toch een tijdje zijn gang gaan?
Ik weet het, ver doorgedacht maar het zou toch kunnen?
Maren schreef:Stel nou HH he, dit is speculeren maar ik ben wel benieuwd wat jullie hier van denken..
Stel dat dit nou zou komen van Israël? Er gebeurd een grote vliegtuigramp, de media focust zich daar voor het grootste deel op dus is er minder aandacht voor een groot grondoffensief en de hulptroepen gaan naar Oekraïne.. Dan kan Israël toch een tijdje zijn gang gaan?
Ik weet het, ver doorgedacht maar het zou toch kunnen?
drawerlover schreef:LadyMadonna schreef:Die foto dus, maar het schijnt een still uit een filmpje te zijn waardoor het helemaal niet kwaad bedoelt lijkt
Ik geloof niet alles wat er op Twitter word gegooid
Klopt wel maar ik vind het evengoed ongepast