Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laptopmuis schreef:'Eén van de gedode overvallers is een 20-jarige Marokkaans-Nederlandse man uit Eindhoven. Hij was eerder veroordeeld voor een soortgelijk misdrijf.'
Nou. Wilders heeft blijkbaar weer gelijk... ze zitten duidelijk in de criminaliteit. Ze schieten een man neer (zwaar gewond was die blijkbaar) en denken er dan ook nog mee weg te komen?
Zoals je ziet gaan ze gewoon weer de fout in na de vrijlating en daar bedoel ik niet elke Marrokaan mee. Maar als ze deze groep al eens uit land uitzette dan lossen de problemen zich misschien ook eens op.
Dani schreef:Jij ziet serieus geen probleem in het uitzetten van een minderjarige?
Laptopmuis schreef:'Eén van de gedode overvallers is een 20-jarige Marokkaans-Nederlandse man uit Eindhoven. Hij was eerder veroordeeld voor een soortgelijk misdrijf.'
Nou. Wilders heeft blijkbaar weer gelijk... ze zitten duidelijk in de criminaliteit. Ze schieten een man neer (zwaar gewond was die blijkbaar) en denken er dan ook nog mee weg te komen?
Zoals je ziet gaan ze gewoon weer de fout in na de vrijlating en daar bedoel ik niet elke Marrokaan mee. Maar als ze deze groep al eens uit land uitzette dan lossen de problemen zich misschien ook eens op.
Ceriadwen schreef:volgens mij past het prima binnen deze discussie, want die jongentjes zijn de jochies waar het eigenlijk allemaal om draait. Die jochies zorgen voor het onveiligheidsgevoel, die jochies zorgen ervoor dat een Wilders stemmen krijgt.
Dani schreef:Misschien een overbodige vraag hoor, maar dat is dan gewoon omdat ik het niet begrijp: jij vindt het dus prima om een, pak 'm beet, 12-jarige uit te zetten naar een land waar hij misschien één keer op vakantie is geweest, en zijn ouders, broertjes en zusjes -die niks misdaan hebben- ook maar verplicht mee te sturen?
yentl2010 schreef:Maar ach er zijn nog steeds mensen die het zielig vinden dat ze neer geschoten zijn en vinden dat de vrouw gestraft dient te worden
Ik zeg maar zo dat is het risico van het beroep wat je gekozen
Dan had haar man maar beter neer geknald kunnen worden toch ? Kunnen ze het weer gooien op slechte jeugd bla bla
Nou ik zeg maar zo in elk geval al 2 minder
Ceriadwen schreef:Het is een mentaliteit, en die mentaliteit die houden wij zelf in stand door altijd maar excuses te blijven verzinnen voor een groep onaangepaste idioten die het ook voor diegene met een goede mentaliteit verzieken.