Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Iets te overijverig geweest en iets te geil op nieuws als 1e verstrekken...
Eefske schreef:Ik vind vooral meneer de Nederlandse arts schandalig. 1. Hij had daar niks te zoeken en zich er niet mee moeten bemoeien. 2. Hij had het al helemaal niet moeten zorgen dat zijn vrouw mee kon luisteren. Je legt niet voor niets een eed af. Beroepsgeheim is beroepsgeheim en als arts is het een van je belangrijkste plichten om je hier aan te houden. Of het nou goed of slecht nieuws is.
gohya schreef:Idd. jammer,er is nooit iets over gezegd door de RVD.Ik denk dat degene in de media zeggen dat hij zelfstandig ademt,dat gewoon speculeren.
russel schreef:Er is eerder gezegd dat ze hersenstam nog in takt is, dan mag je aannemen dat hij zelfstandig ademt. Dat daar nu in de kranten over gespeculeerd wordt is dan wel vreemd.
Heino schreef:russel schreef:Er is eerder gezegd dat ze hersenstam nog in takt is, dan mag je aannemen dat hij zelfstandig ademt. Dat daar nu in de kranten over gespeculeerd wordt is dan wel vreemd.
Ook dat is voor zover ik weet nergens bevestigd? Iig niet door de RVD
En een intacte hersenstam zegt nog niets, er kunnen diverse redenen zijn waardoor hij toch niet zelfstandig kan ademen, ook al zou dat op basis van zn hersenstam wel mogelijk moeten zijn.