Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:gohya schreef:Jij zou eens een weekje in de Bijlmer moeten wonen,ga daar overdag maar eens pinnen bij de bank of wandelen met een hondje.
Hier word ik ook een beetje moe van. Ik heb 20 jaar in Gouda gewoond, kom er nog minstens twee keer per week (en dan fiets ik rond half12 's avonds door dé criminele buurten) en heb echt geen problemen hoor. Wat doe ik dan verkeerd?
En nee, ik ontken problemen in Gouda niet, absoluut niet. Maar het wordt wel enorm zwaar overdreven. Er wordt nu een beeld geschetst van oude vrouwtjes die állemaal overvallen worden, vrouwen die allemaal verkracht worden als ze 's avonds over straat fietsen (oh, wacht, ik zal wel te lelijk zijn![]()
) en agenten die allemaal in elkaar geslagen worden als ze hun werk doen. Alsof je je leven niet veilig bent in dergelijke steden. Nonsens!
gohya schreef:"Heino" ik heb het over "de Bijlmer" niet over Gouda hoor.
Gouda ken ik niet,de bijlmer heb ik reportage over gezien.
Marian_ schreef:1 op de 3 vind ik al schandalig veel
Lovely schreef:gohya schreef:Gouda ken ik niet,de bijlmer heb ik reportage over gezien.
Sorry hoor, maar hoe kom je erbij om met de Bijlmer te schermen terwijl je er nog nooit geweest bent?? Ik ben een klein beetje benieuwd waar jij woont en wat voor soort stad, buurt of dorp dat is.