Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
randalinpony schreef:Weet je wat ook doodeng is... de eerste keer dat je je kind door druk stadsverkeer alleen naar school laat fietsen.
De risicos daarvan zijn ook onvoorstelbaar, toch neemt iedereen ze. Omdat iedereen het doet.
randalinpony schreef:Ik zou ook niet staan te juichen als mijn kind zo een plan opvatte, sterker nog, dan kocht ik gewoon geen boot.![]()
Maar ik snap bijvoorbeeld het gezeur over eenzaamheid niet. Als het wat dat betreft té zwaar is voor dat meisje, dan kan ze stoppen met haar tocht. Ook als er andere problemen opdoemen.
Perrokai schreef:En wat betreft gevaren, verkeer weet je, deze grote gevaren weet je maar je kunt niet inschatten dat je je kind naar een creche brengt waar een 1 of andere idioot gaat lopen schieten. Zo'n risisco kun je amper bedenken....dat is hier het tegenover gestelde. Je doet het bewust en dat vind ik een kwalijke zaak....
Bandida schreef:randalinpony schreef:Ik zou ook niet staan te juichen als mijn kind zo een plan opvatte, sterker nog, dan kocht ik gewoon geen boot.![]()
Maar ik snap bijvoorbeeld het gezeur over eenzaamheid niet. Als het wat dat betreft té zwaar is voor dat meisje, dan kan ze stoppen met haar tocht. Ook als er andere problemen opdoemen.
Stoppen? Euh zo werkt dat niet echt als je de oceaan op gaat. 't is niet dat je de trein terug kan nemen.
Bandida schreef:randalinpony schreef:Ik zou ook niet staan te juichen als mijn kind zo een plan opvatte, sterker nog, dan kocht ik gewoon geen boot.![]()
Stoppen? Euh zo werkt dat niet echt als je de oceaan op gaat. 't is niet dat je de trein terug kan nemen.