Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessah schreef:@Loose: ja maar om dan lekker hard te gaan toeteren met zo'n feest(gas)toeter.. sorry hoor.. het was inderdaad 20 seconde..
Als je dronken of aangeschoten bent, kan je toch alsnog even 20 sec je mond houden,maar goed dat zal wel aan mij liggen.
Shiloh schreef:xannemijn schreef:Ze laten alles wel 100x zien daar word ik ook zat van
Er zijn toch ook mensen die nu pas thuis komen en horen wat er gebeurd en graag meer informatie willen. Ik vind het logisch dat ze het steeds opnieuw uitzenden.
Karin schreef:kazary schreef:Overigens ben ik iemand die niet erg veel moeite heeft met bekend making van de naam van de man.
Moet hij maar normaal doen, dan had hij zijn naam ook niet in de media gehad.
Ik heb geen respect voor zulke lui, ook geen medelijden. Die grens voor respect en medelijden is hij voor mij heel veel te ver over gegaan.
Ik hoop dat hij ook meer straf krijgt dan een verklaring ontoerekenings vatbaar en een uurtje prullen prikken in het park.
Met het bekendmaken van zijn naam heb ik ook geen problemen, integendeel.
Wel met het open en bloot op internet zetten van zijn (oude én nieuwe) adresgegevens en eerder vanmiddag ook zijn 06-nummer. Ook met het feit dat er Hyves-gegevens van vermoedelijke familieleden worden geplaatst en dat blijkbaar zijn huidige adres nu overspoeld wordt met ramptoeristen.
Sammie schreef:DIt is een 'volksfeest'.. Ik begrijp best dat er geluiden zijn die zeggen : Ja maar ze krijg ze er niet mee terug.. maar de opmerking ze leven er al het hele weekend naar toe.. Ja sorry dat gaat er bij mij niet in...
Citaat:Als dat echt een argument moet zijn vind ik ze een stel verwende pubertjes die hun zin willen hebben.. Als er vervolgens nog eens onregelmatigheden voor uit moeten breken (wat ik trouwens niet verwacht) vind ik al helemaal dieptriest..
Loose schreef:Nessah schreef:@Loose: ja maar om dan lekker hard te gaan toeteren met zo'n feest(gas)toeter.. sorry hoor.. het was inderdaad 20 seconde..
Als je dronken of aangeschoten bent, kan je toch alsnog even 20 sec je mond houden,maar goed dat zal wel aan mij liggen.
Weet niet met hoeveel ze daar op dat plein stonden, maar als je met een paar duizend feestende en de meeste aangeschoten of dronken mensen staat dan lijkt het mij niet echt dat die stil zijn. En waarschijnlijk gaan ze elkaar ook beetje lopen opfokken enzo van blaas es op die toeter! enzo... ik vind het eigenlijk niet raar hoor. Op zo'n moment als je feestend met een biertje in de hand op zo'n plein staat dan dringt de ernst van zoiets ook niet op je door.
Shiloh schreef:xannemijn schreef:
Er zijn toch ook mensen die nu pas thuis komen en horen wat er gebeurd en graag meer informatie willen. Ik vind het logisch dat ze het steeds opnieuw uitzenden.
Dat is ook wel zo , maar als je een 8 uur journaal doet dan kunnen mensen het toch ook gewoon zien??
in 1 uitzending word wel 3x laten zien hoe de koniging reageert
Sieppus schreef:_Irene11_ schreef:
Tsja dat vind ik wel een schending van de privacy.
Schending van zijn privacy???
Die gek moeten ze openbaar liquderen!!! Hij heeft verdomme mensenlevens genomen en mensen iets afschuwlijks aangedaan.
Heel Nedeland op zijn kop gezet en dan zijn privacy???
Nee dat gaat er niet in!
Loose schreef:Nessah schreef:@Loose: ja maar om dan lekker hard te gaan toeteren met zo'n feest(gas)toeter.. sorry hoor.. het was inderdaad 20 seconde..
Weet niet met hoeveel ze daar op dat plein stonden, maar als je met een paar duizend feestende en de meeste aangeschoten of dronken mensen staat dan lijkt het mij niet echt dat die stil zijn. En waarschijnlijk gaan ze elkaar ook beetje lopen opfokken enzo van blaas es op die toeter! enzo... ik vind het eigenlijk niet raar hoor. Op zo'n moment als je feestend met een biertje in de hand op zo'n plein staat dan dringt de ernst van zoiets ook niet op je door.
xXxdesiixXx schreef:ja idd en dan steeds weer hetzelfde filmpje, ik was ook aan het kijken toen het gebeurde en toen gingen ze dat 5 à 6 x herhalen en dat is best overdreven