Cavaletto schreef:Ik zal een deel van Bokt wel over me heen krijgen maar wil dit toch even kwijt.Wat ik toch weer heel bijzonder vind, is dat er met geen woord gerept wordt over de enorme aantallen (meest Noord-Afrikaanse) criminele jonge mannen die zich ook Asielzoeker noemen. De grote groepen die proletarisch winkelen, een enorm grote bek hebben en zich weigeren aan te passen worden ook maar even buiten beschouwing gelaten. We horen op dit forum ook niets over de bedreigingen en geweldsuitingen door zgn. Asielzoekers. Ik heb dit allemaal van dichtbij meegemaakt en ben noodgedwongen verhuisd ( wij konden niet eens meer veilig boodschappen doen in de buurtsuper, of rustig reizen met OV en als je fiets gestolen was….raad eens…dan werd die geheid terug gevonden in of bij het AZC.
Ik kan de geitenwollensokken, naïevelingen hier aanraden om zelf in de buurt van een AZC te gaan wonen. Eens kijken of je dan nog zo de mond vol hebt over hoe we het hier verkeerd doen. Dan kun je de arme luitjes met slavernijverleden en ( nog steeds) koloniale trauma’s van dichtbij bewonderen
Het zijn de overlastgevers die het verpesten voor een relatief kleine groep vluchtelingen die de opvang hard nodig hebben en die het niet in hun hoofd zouden halen om zich zo te misdragen als deze groep.
De ellende van de (criminele) gelukszoekers is al decennia aan de gang maar het wordt steeds erger.
Ze zouden teruggestuurd moeten worden naar eigen land, maar daar zijn ze niet welkom….dus zitten wij met de gebakken peren.
Eindelijk heeft de regering plannen om speciale opvanglocaties voor die groep ellendelingen te maken. Ik hoop dat dat doorgaat.
Ik snap ook niet dat dit zo uit de (DPG) media/nos gehouden wordt. Ik zie echt letterlijk paralellen met de beweging die pro-wolf is en alle dierenmoorden die onder het kleed geveegd worden. Onze media bedrijft geen onderzoeksjournalistiek meer naar mijn mening.